Pessie van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:| Ik hoop dat er een dag komt waarop hij tot inzicht en inkeer komt, want dat gun ik hem zeer. En voor nu, tsja, dikke doei.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:03 schreef Bloesem. het volgende:
Ahhh sillie
Hier zijn we inmiddels achter de reden van zwager om contact te verbreken.Het enige wat ik lees is heel veel jaloezie en vooral jullie niks gunnen. Ik hoop dat je schoonfamilie dat ook ziet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:| Ik hoop dat er een dag komt waarop hij tot inzicht en inkeer komt, want dat gun ik hem zeer. En voor nu, tsja, dikke doei.
Nee met mn eigen doptonequote:Op zaterdag 11 april 2015 11:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Bah Sillie niet lekker wakker worden maar wel lief van je vriend
Leuk samen hartje luisteren, doe je dat met zo'n angelsound mignonne?
Ik zit echt in zo'n tussen wal en schip fase, gelukkig overmorgen een echo, dan kan ik zien of de kleine het nog goed doet.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:03 schreef Bloesem. het volgende:
Ahhh sillie
Hier zijn we inmiddels achter de reden van zwager om contact te verbreken.Wat een wereldvreemde malloten. Dit hele verhaal gaat niet over jullie alleen over zichzelf. Als er zoiets als karma bestaat hebben ze kennelijk nog wat lessen te leren alvorens ze zwanger moeten raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:| Ik hoop dat er een dag komt waarop hij tot inzicht en inkeer komt, want dat gun ik hem zeer. En voor nu, tsja, dikke doei.
oh leuk! die doen hele vroege bepalingen he?quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Volgende week zaterdag geslachtsbepaling bij Pretecho Enzo. Ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |