Ja, ik denk vrij zeker te weten dat die witte lijn 'door' het beentje ide NUB is.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:33 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Kon je bij mij de NUB theorie toepassen a.h.v. de foto dan? Ik dacht dat het kindje er dan anders bij moest liggen...
Ik wil het geslacht wel weten trouwens.
Hihi, nou ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:03 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ja, ik denk vrij zeker te weten dat die witte lijn 'door' het beentje ide NUB is.
Maar geen garantie van mij hoor, ik baseer me maar op internetkennis en ben geen echoscopiste.
zo zijn er in onze omgeving alleen maar meisjes, dus denk ik dat dit een jongen moet zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:59 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Hihi, nou ik ben benieuwd!
Worden in mijn omgeving alleen maar jongetjes geboren, dus ik zeg al wel vanaf het begin: dit moet dan wel een meisje worden. Maar vriend denkt een jongetje.
Veel plezier morgen!quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:33 schreef J0ycie88 het volgende:
Oh even een jompel voor alle goede echos weer!
Hier heel benieuwd naar morgen. Blij als we beebje weer even zien
Gefeliciteerd!!!!quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:19 schreef pessie het volgende:
Om 13:11 is m.a.r.c.u.s r.o.e.l.o.f geboren. Met een keizersnede. Hij dipte al op harde buiken, navelstreng zat verstrengeld om zijn nek. We maken het goed. Hij ligt lekker in mijn arm te slapen. Nog niet op fb ajb.
ik miste je al vandaag! Maar daar is dan je kleine man! Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar z'n statusquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:19 schreef pessie het volgende:
Om 13:11 is m.a.r.c.u.s r.o.e.l.o.f geboren. Met een keizersnede. Hij dipte al op harde buiken, navelstreng zat verstrengeld om zijn nek. We maken het goed. Hij ligt lekker in mijn arm te slapen. Nog niet op fb ajb.
hang in therequote:Op vrijdag 10 april 2015 21:16 schreef Estrys het volgende:
Bleh, heb het zwaar te halen vandaag. Al 8 weken constante misselijkheid en de vermoeidheid breekt me op. Ik heb het gevoel dat ik niet fatsoenlijk voor de kinderen kan zorgen, het huis is een tering bende en ik heb zo'n druk weekend voor de boeg en dan maandag weer werken. De gedachte alleen al maakt me overstuur. Bah ik vind er even geen bal aan. 😢
Ben je al bij de huisarts geweest voor emesafene? Dat is tegen de misselijkheid.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:16 schreef Estrys het volgende:
Bleh, heb het zwaar te halen vandaag. Al 8 weken constante misselijkheid en de vermoeidheid breekt me op. Ik heb het gevoel dat ik niet fatsoenlijk voor de kinderen kan zorgen, het huis is een tering bende en ik heb zo'n druk weekend voor de boeg en dan maandag weer werken. De gedachte alleen al maakt me overstuur. Bah ik vind er even geen bal aan. 😢
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |