abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151539634
7 maanden? Dat is een reus joh, vergeleken bij pasgeboren!

Jeej voor de goede echo's!

Ik zou daar ook slecht tegen kunnen Sillie en je moet je er wel goed bij voelen. Is dat door een medische indicatie? Dat ze zo iemand toewijzen? Of is dat altijd als je in ziekenhuis gaat bevallen? Heb er geen ervaring mee, ben altijd thuis bevallen en dit keer is dat ook de bedoeling. De verloskundige vroeg me bij de eerste afspraak of ik toch zeker niet de illusie had dat ik in het ziekenhuis wilde gaan bevallen 😂
Ik denk dat thuis inderdaad dan beter is als het hetzelfde gaat als de vorige twee.
Onze jongste had het echter wat moeilijk tijdens de bevalling en had in het vruchtwater gepoept, daar ben ik toen best van geschrokken. Had nooit echt bij stil gestaan dat het ook mis kan gaan tijdens de bevalling. Nog maar eens over praten tegen die tijd. Want het zal me dan denk ik wel bezig houden zoiets.
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_151540572
MM *O* voor de goede SEO/GUO!

MB succes straks!

Sillie :X

Nikoos en pessie 37 weken! *O*

pessie, voor jou is het vast helemaal een mijlpaal nu! :* Hopelijk viert jullie mini het door nog wat extra grammetjes te sprokkelen! ;)
pi_151540612
Succes zo MB!

En *O* *O* voor de wekenwissels.

Ik heb vannacht voor het eerst in weken zo heerlijk geslapen. Ik hoefde er maar 1 keer uit en kon gelijk doorslapen. Zo fijn!

Morgen vlieg ik op en neer naar Berlijn om naar 2 appartementen te kijken. Zo decadent!
  vrijdag 10 april 2015 @ 10:16:53 #104
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_151541664
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:41 schreef Daui het volgende:

[..]

Helpt dat ook tegen onrustige benen?
Dat weet ik niet, nog geen last van gehad. Maar dat kan natuurlijk ook komen doordat ik die magnesium slik. :s)
Het is verder niet schadelijk dus het proberen waard. ;)
Oost west, mij best.
  vrijdag 10 april 2015 @ 10:23:54 #105
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_151541854
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 23:25 schreef Cygne het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vingers gaan in de cross modus! :*
Oost west, mij best.
pi_151542330
Cygne: O+
pi_151542574
Oh Cygne, ik hoop deze keer zo op een gezonde plakker! O+

Vannacht er maar 2x uit om te plassen! Morgen hopelijk weer 1x. Verder ben ik vandaag al om half 2 vrij, lekker de zon in straks! *O* Uiteraard met hoedje / pet, zo'n zwangerschapsmasker lijkt me niet zo heel sjiek. :')
pi_151543501
Cygne ik heb je verhaal ook gevolgd. Wat duim ik voor jou zeg!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_151543553
Ik heb geen hoedje of petje eigenlijk.. Ik blijf wel een beetje in de schaduw. Maar het is echt al heerlijk buiten ja.
pi_151543669
De zon is gelukkig nog niet zo fel. Wel lekker hoor zo buiten.
  vrijdag 10 april 2015 @ 11:25:19 #111
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_151543748
Cygne helemaal gemist vanmorgen, meid ik duim zo voor een plakker voor jou! :*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_151543782
Waar verkopen ze een beetje leuke zomerhoedjes trouwens? Als het straks hoogzomer is wil ik toch wel buiten zitten :D
pi_151543948
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:26 schreef Kuukske het volgende:
Waar verkopen ze een beetje leuke zomerhoedjes trouwens? Als het straks hoogzomer is wil ik toch wel buiten zitten :D
Bij H&M wel leuke gezien en online al verschillende leuke. Als het echt zomer is dan ga ik sowieso niet in de zon zitten. Maar om lekker op het strand te zitten of te waggelen 😂 in een stad is een hoedje wel fijn
  vrijdag 10 april 2015 @ 11:33:39 #114
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_151544015
Wij hebben de SEO achter de rug en alles was goed!

Ik moet maandag nog wel even terugkomen omdat hij nu een lege blaas had en dat wil ze nog even zien als hij vol is. Maar dat is meer voor de vorm, ze twijfelde niet dat dat goed was. Verder is het niet de grootste baby van Amsterdam zei ze, maar ook niet heel klein ofzo. Helemaal prima dus O+
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_151544029
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:26 schreef Kuukske het volgende:
H&M sowieso, Primark misschien ook? Ik hou van die rieten gevallen, die draag ik ook normaal al.

Een pet met brokaatdessin is ook altijd tof natuurlijk :+

Of als je van de stijl van Waylon houdt :D

pi_151544059
Ik doe even een luie *O* voor alle goede echo's en in het bijzonder alle SEO/GUO *O* *O* *O*
Fijn allemaal!
  vrijdag 10 april 2015 @ 11:48:54 #117
327807 Mariposas
יה&#14
pi_151544444
MB wat fijn en een mooi plaatje! Het is dus een *G* ?
En ook een *G* voor de GUO/SEO van mm!

Cassandra, hoe gaat het eigenlijk nu tussen jou en je moeder?

En ik heb het idee dat ik moet aanmoedigingsjuichen voor pessie. :% *O*
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_151544483
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:31 schreef Estrys het volgende:

[..]

Bij H&M wel leuke gezien en online al verschillende leuke. Als het echt zomer is dan ga ik sowieso niet in de zon zitten. Maar om lekker op het strand te zitten of te waggelen 😂 in een stad is een hoedje wel fijn
ja precies! Ik ga ook niet zitten om te zonnen.
pi_151544531
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:35 schreef Mineola het volgende:
Ik doe even een luie *O* voor alle goede echo's en in het bijzonder alle SEO/GUO *O* *O* *O*
Fijn allemaal!
Dit! :D

Ik denk dat ik de zolder afspeur naar een petje. Het is toch maar voor 1 zomer.
pi_151544698
Val even schaamteloos binnen met een *O* voor goede echo's en :* voor wie het nodig heeft! En Cygne, mn duimen draaien voor een plakker voor je!

Ben nog steeds van plan wat bij te lezen van de tijd na mn bevalling, maar het lukt door de drukte voor geen meter..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151544751
❤️ Wauw gevalletje. Mooi donker kindje! Zit daar iets van gekleurd bloed bij?
pi_151545126
Hier ook een goede echo vanmorgen!

12 weken 2 dagen
SPOILER
  vrijdag 10 april 2015 @ 12:18:55 #123
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_151545241
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:48 schreef Mariposas het volgende:
MB wat fijn en een mooi plaatje! Het is dus een *G* ?
En ook een *G* voor de GUO/SEO van mm!

Cassandra, hoe gaat het eigenlijk nu tussen jou en je moeder?

En ik heb het idee dat ik moet aanmoedigingsjuichen voor pessie. :% *O*
Jongen :Y

Wouw gevalletje, wat een prachtig jongetje O+

Jantina ook een goede echo *O*
Ziggy played guitar
  vrijdag 10 april 2015 @ 12:21:13 #124
327807 Mariposas
יה&#14
pi_151545326
Wat een schatje, gevalletje!

Jantina, wat een mooie duidelijke echo!

ik kreeg net zo'n harde schop dat ik helemaal een schrikbeweging maakte, mijn collega's keken me heel vreemd aan. :D
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:18 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Jongen :Y

Leuk! had je een voorgevoel?

Wat een hoop jongens trouwens, ik tel er nu 13. En 6 meisjes (hoewel ik 3 onbevestigde op het oog heb).

[ Bericht 27% gewijzigd door Mariposas op 10-04-2015 12:39:55 ]
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
  vrijdag 10 april 2015 @ 12:44:40 #125
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_151546153
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:21 schreef Mariposas het volgende:
Wat een schatje, gevalletje!

Jantina, wat een mooie duidelijke echo!

ik kreeg net zo'n harde schop dat ik helemaal een schrikbeweging maakte, mijn collega's keken me heel vreemd aan. :D

[..]

Leuk! had je een voorgevoel?

Wat een hoop jongens trouwens, ik tel er nu 13. En 6 meisjes (hoewel ik 3 onbevestigde op het oog heb).
Nou, ik heb eigenlijk al mn hele leven een voorkeur voor een meisje :@ :') En in mijn familie zijn er ook bijna alleen maar meisjes, dus ik ging maar uit van een jongen om niet teleurgesteld te zijn bij de echo. Maar ik had verder geen voorgevoel. Bij de nekplooimeting was ze al 75% zeker van een jongen, dus ik ben al een tijdje aan het idee gewend (en ik vind het heel leuk O+ )
Ziggy played guitar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')