Dat weet ik niet, nog geen last van gehad. Maar dat kan natuurlijk ook komen doordat ik die magnesium slik.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 23:25 schreef Cygne het volgende:
Vingers gaan in de cross modus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oost west, mij best.
Bij H&M wel leuke gezien en online al verschillende leuke. Als het echt zomer is dan ga ik sowieso niet in de zon zitten. Maar om lekker op het strand te zitten of te waggelen 😂 in een stad is een hoedje wel fijnquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:26 schreef Kuukske het volgende:
Waar verkopen ze een beetje leuke zomerhoedjes trouwens? Als het straks hoogzomer is wil ik toch wel buiten zitten
H&M sowieso, Primark misschien ook? Ik hou van die rieten gevallen, die draag ik ook normaal al.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:26 schreef Kuukske het volgende:
Waar verkopen ze een beetje leuke zomerhoedjes trouwens? Als het straks hoogzomer is wil ik toch wel buiten zitten![]()
ja precies! Ik ga ook niet zitten om te zonnen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:31 schreef Estrys het volgende:
[..]
Bij H&M wel leuke gezien en online al verschillende leuke. Als het echt zomer is dan ga ik sowieso niet in de zon zitten. Maar om lekker op het strand te zitten of te waggelen 😂 in een stad is een hoedje wel fijn
Dit!quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:35 schreef Mineola het volgende:
Ik doe even een luievoor alle goede echo's en in het bijzonder alle SEO/GUO
![]()
![]()
![]()
Fijn allemaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongenquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:48 schreef Mariposas het volgende:
MB wat fijn en een mooi plaatje! Het is dus een?
En ook eenvoor de GUO/SEO van mm!
Cassandra, hoe gaat het eigenlijk nu tussen jou en je moeder?
En ik heb het idee dat ik moet aanmoedigingsjuichen voor pessie.![]()
![]()
Leuk! had je een voorgevoel?quote:
Nou, ik heb eigenlijk al mn hele leven een voorkeur voor een meisjequote:Op vrijdag 10 april 2015 12:21 schreef Mariposas het volgende:
Wat een schatje, gevalletje!
Jantina, wat een mooie duidelijke echo!
ik kreeg net zo'n harde schop dat ik helemaal een schrikbeweging maakte, mijn collega's keken me heel vreemd aan.
[..]
Leuk! had je een voorgevoel?
Wat een hoop jongens trouwens, ik tel er nu 13. En 6 meisjes (hoewel ik 3 onbevestigde op het oog heb).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |