abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151523369
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 18:20 schreef FlyingFish het volgende:
Fijn dat de uitslag goed was Limone! Is vast een enorme opluchting! Kan je je echt zwanger gaan voelen!

Joycie, gefeliciteerd met de mooie echo! En ik zou die verlatingsdromen gewoon met je vriend bespreken, eventueel laat je het 'hete' gedeelte daaruit weg, dat voegt weinig toe aan de essentie. Het zal iig opluchten het gewoon te bespreken denk ik.
Oh ik heb nog geen echo gehad ;) zaterdagochtend pas. Maar hopelijk kunnen we je berichtje dat gewoon kopieren en plakken ;)

Heb het het inderdaad gehad met vriend over mijn dromen en hij moest er om lachen. En zei dat ik niet zo gek moest doen en dat ik als ik rot wakker wordt hem gewoon moet bellen (aangezien we niet altijd samen slapen).

Coccinelle, wat vervelend :*
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_151523468
Coccinelle :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_151524010
Cocci :*.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_151524729
quote:
17s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef Limone het volgende:
Ik werd gebeld en de uitslag is goed! *O* mezelf beloond met een dutje en een lange douchesessie! *O* Ik ben weer echtzwanger! *O*
*maakt dansje met Limone* *O* *O* *O*
pi_151524941
Cocci: :*
pi_151525072
En een mooie echo met voetzooltje voor Sillie O+

:* voor cocci
pi_151528364
Een tip voor mensen die willen shoppen: Van Asten in Tilburg heeft opruiming en veel kinderwagens in de aanbieding.
  donderdag 9 april 2015 @ 21:12:28 #83
327807 Mariposas
יה&#14
pi_151528787
Limone wat fijn!!! *O*

Ik hoop heel snel een zelfde bericht van Sara te kunnen lezen!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  donderdag 9 april 2015 @ 21:32:32 #84
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_151529873
Limone *O*

Hier vandaag SEO gehad, die halverwege in een GUO veranderde. Blijkbaar stond nergens genoteerd dat J. bij de geboorte een VSD had (ieniminie gaatje in hart) en daarvoor bij de kindercardioloog (in hetzelfde ziekenhuis) is geweest. Echoscopiste heeft hart dus extra grondig bestudeerd, maar zag niets bijzonders. Verder ook alles in orde gelukkig *O* . En t is nog steeds een jongetje ;)!
pi_151530486
Mm wat fijn *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_151530663
Mm wat goed!! *O* fijn zeg :)
:)
pi_151530827
*O* voor goede echo's, seo's en guo's
pi_151531165
@ kuukske
Ontbijtkoek? Soepstengels? Muesli in yoghurt? Beschuit?
pi_151531662
MM: *G* voor de goede SEO/GUO
pi_151535365
Fijn MM!

En,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151535665
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 23:25 schreef Cygne het volgende:
Fijn MM!

En,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:Y
pi_151535774
Vanavond bij een vriendin langs geest die ik al een tijdje niet had gezien. Ze heeft een zoontje van 7 maanden en die mocht ik even vasthouden. Dat was toch wel heel bijzonder zo'n klein kindje in mijn armen!! Hij voelde al best erg stevig en sterk aan . Had het iets anders voorgesteld. Maar dit kindje is dan ook wat ouder al dan een pasgeboren baby. Dat zal wel schelen. :+
pi_151535874
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:27 schreef -Spring het volgende:
Herkenbaar jullie forse trilbewegingen ipv schopjes? En dan bedoel ik niet het zachte trillen in het eerste trimester, maar zo rond de dertig weken dus.

Ik ben wel eens bang dat ze een epileptische aanval heeft of zo. :')
dat herken ik ja! Alsof ze daar binnen een klein trilplaatje heeft aangezet! :D

En nog even een *O* voor al t goeie nieuws!
  vrijdag 10 april 2015 @ 06:54:53 #94
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_151538850
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 23:37 schreef Quickie_Brat het volgende:
Vanavond bij een vriendin langs geest die ik al een tijdje niet had gezien. Ze heeft een zoontje van 7 maanden en die mocht ik even vasthouden. Dat was toch wel heel bijzonder zo'n klein kindje in mijn armen!! Hij voelde al best erg stevig en sterk aan . Had het iets anders voorgesteld. Maar dit kindje is dan ook wat ouder al dan een pasgeboren baby. Dat zal wel schelen. :+
Ja joh, dat scheelt heel veel :D :Y. Mijn 6,5 maander zit al zelfstandig los, dat is wel iets heel anders dan newborn ja

Limoen, fantastisch *O*

Cygne O+
pi_151539141
Voorweeen of indalingsweeen, kunnen dat ook rugweeen zijn? ( zo dat zijn een hoop weeën in 1 zin :P ) vannacht sliep ik pas tegen 3en... Dacht een paar keer het zal toch niet beginnen... Maar was een keer of 3-4 en daarna is het weg gebleven.
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  vrijdag 10 april 2015 @ 07:48:05 #96
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151539278
Thanks voor alle jompels voor de goede echo!

En Limone! Wat fijn! *O* *G*

Ik had gisteravond nog een lezing, dus O+ En ik hadden pas laat de kans om samen de echo te bespreken en O+ was er helemaal ontdaan van. "Er waren al handjes en voetjes en en en" O+.

Overigens kwam na de echo een gesprek met de klinisch verloskundige, het ziekenhuis hier koppelt je aan een vaste casemanager die je steeds treft en voor mij zou zij dat zijn, maar eh.. Ik wil dus echt een ander :X . Ze sprak bar slecht NL (ik snapte haar 9 vd 10x gewoon niet) en haar uitleg over de combinatietest (serieus!) was "kan je doen en als t niet goed is krijg je n vruchtwaterpunctie". Ho, wacht ff.. Ik reageerde met "eeh, nou, die wil ik niet zomaar hoor" waarop haar reactie was *ah, je hebt nagedacht, dan is goed* |:( :')
Toen vroeg ik nog naar de combinatietest en dat was dus bloedonderzoek en een echo "waarbij ze iets meten", maar ze wist dat woord niet meer 8)7 nou, eh...

[ Bericht 7% gewijzigd door silliegirl op 10-04-2015 08:19:22 ]
  vrijdag 10 april 2015 @ 08:15:25 #98
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_151539391
MM en sillie een goede echo *O*

Ik heb zometeen ook de 20 weken echo, spannend :s)
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_151539573
Nikoos *O*

MissBliss succes straks, blijft altijd even spannend zo een echo

Sillie, klinkt als een, hoe zal ik het zeggen, apart mens :P ik zou ook zeker een andere vragen!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_151539623
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 08:34 schreef klumsy het volgende:
Nikoos *O*

MissBliss succes straks, blijft altijd even spannend zo een echo

Sillie, klinkt als een, hoe zal ik het zeggen, apart mens :P ik zou ook zeker een andere vragen!
Ga ik ook doen. Volgende keer tref ik de gyn en dan kaart ik het bij hem wel aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')