Dit was alvast mijn vooruitziende blikquote:Op donderdag 9 april 2015 19:06 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Oh ik heb nog geen echo gehadzaterdagochtend pas. Maar hopelijk kunnen we je berichtje dat gewoon kopieren en plakken
wie zijn de onbevestigde meisjes dan?quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:21 schreef Mariposas het volgende:
Wat een schatje, gevalletje!
Jantina, wat een mooie duidelijke echo!
ik kreeg net zo'n harde schop dat ik helemaal een schrikbeweging maakte, mijn collega's keken me heel vreemd aan.
[..]
Leuk! had je een voorgevoel?
Wat een hoop jongens trouwens, ik tel er nu 13. En 6 meisjes (hoewel ik 3 onbevestigde op het oog heb).
Dan heb je geluk dat hij enkel op kraamvisite kwam, in mijn droom deed 'ie heel andere dingen...quote:Op donderdag 9 april 2015 14:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik droomde in mn zwangerschap dat Dries roelvink op kraamvisite kwam... met gele zwembroek
Ik denk aan Pessie, FlyingFish, LuDann... En oh ja Jantina ook nav de NUB!quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wie zijn de onbevestigde meisjes dan?
En ik zie nu pas dat jij ook goed nieuws hebt gekregenquote:
dat kan ja.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:45 schreef silliegirl het volgende:
Vraag; gisteren bij de echo was het kindje niet tot bewegen te porren. Ik moest nog een paar keer met mijn heupen draaien en schudden, maar baby was een "slaapkop" en bewoog niks.
Nu maak ik me daar toch zorgen om, klopt t
Dat je nog geen beweging hoeft te zien met 10
weken?
Yessssss!!!!quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:41 schreef Mineola het volgende:
[..]
En ik zie nu pas dat jij ook goed nieuws hebt gekregen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heerlijk!!!! Nu kan je onbezorgd verder zwangeren!
Oh! Dan is het misschien inderdaad gewoon een slaapkopje.quote:
Die van mij ligt altijd te chillen met de echo's, ik herken helemaal niets van backflippende baby's op de echo.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:45 schreef silliegirl het volgende:
Vraag; gisteren bij de echo was het kindje niet tot bewegen te porren. Ik moest nog een paar keer met mijn heupen draaien en schudden, maar baby was een "slaapkop" en bewoog niks.
Nu maak ik me daar toch zorgen om, klopt t
Dat je nog geen beweging hoeft te zien met 10
weken?
Naja, jouw been is natuurlijk veel minder kwetsbaar dan de beeb....quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:09 schreef silliegirl het volgende:
Ook leuk; ik ben vanochtend gevallen. Of eigenlijk; mijn boodschappenkar kiepte om terwijl ik de auto aan 't inladen was, waardoor ik ook omviel, want wagentje viel tegen/op mij.
Deed vooral mijn knie en bovenbeen zeer, maar nu is vriend in de stress "want straks is er wat met de baby". Fijn ook dat 'ie vraagt hoe t met mijn been is...
Kon je bij mij de NUB theorie toepassen a.h.v. de foto dan? Ik dacht dat het kindje er dan anders bij moest liggen...quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:33 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik denk aan Pessie, FlyingFish, LuDann... En oh ja Jantina ook nav de NUB!
😄quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:18 schreef Krisvc het volgende:
Je wordt spontaan tweederangs burger van zo'n zwangerschap Sillie.
Vriend kreeg het vanochtend voor elkaar om te zeggen dat 'ie heel veel van The Puppet houdt, en The Puppet zit in mij dus hij houdt ook heel veel van mij by proxy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |