Is ook allemaal uit z'n verband gerukt joh, er waren nog geen concrete plannen het te gebruiken dus maakt niks uitquote:Op woensdag 8 april 2015 23:25 schreef rubbereend het volgende:
Dat Israël een kernwapen ontwikkelde vond het westen dan weer niet zo'n groot probleem
Zonder Iran wordt Israël echt niet gewipt hoor.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:25 schreef alors het volgende:
Voor Netanyahu geldt hetzelfde, zijn bestaansrecht hangt ook af van Iran.
Kopieer je ook de belangrijkste zin even?quote:Op woensdag 8 april 2015 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ijst-richting-assad/
De kans dat die op ons wordt afgeschoten is dan ook een klein beetje minder groot.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:25 schreef rubbereend het volgende:
Dat Israël een kernwapen ontwikkelde vond het westen dan weer niet zo'n groot probleem
Aha, dezelfde mensen die op het punt stonden om Assad te bombarderen en ISIS aan de macht te helpen. Ik geloof ze. Er bestaat gewoon geen leuke oplossing in dit conflict, onder Assad was er relatieve stabiliteit zeker voor religieuze minderheden. Beter dan dat wordt het niet. Deal with it.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ijst-richting-assad/
Dus dan mag je het ontwikkelen, want dan willen de buren ook. Zie India/Pakistanquote:Op woensdag 8 april 2015 23:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Is ook allemaal uit z'n verband gerukt joh, er waren nog geen concrete plannen het te gebruiken dus maakt niks uit
Nou dat hoeft nou ook weer niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kom maar weer snel met de "Zapservice"
Dat denk jij iedere avond.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij de Speld leuk vond
Een beetje truttig vind ik wel lekker.quote:
Ik vind er echt geen tering aan. Knoop dat goed in je oren!!quote:Op woensdag 8 april 2015 23:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja ik vergeet altijd wie het nou leuk vindt
Misschien raak ik verward door je naamquote:Op woensdag 8 april 2015 23:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vind er echt geen tering aan. Knoop dat goed in je oren!!
Als je perkament lekker vindt.quote:
Hé Roland jij ook hierquote:Op woensdag 8 april 2015 23:33 schreef KingRoland het volgende:
Ik kijk vanaf nu ook mee.
Wat een heerlijke dag vandaag
Ik kijk zometeen mee. Zit nog even bij Humberto.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:33 schreef KingRoland het volgende:
Valt wel mee toch. Morgen wordt beter.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:33 schreef KingRoland het volgende:
Leuk hoor, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 8 april 2015 23:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Groningen door naar de finale
Bayern ook door
quote:Op woensdag 8 april 2015 23:35 schreef alors het volgende:
[..]
Valt wel mee toch. Morgen wordt beter.
quote:
Vrijdag nog lekker 18-20 gradenquote:Op woensdag 8 april 2015 23:35 schreef alors het volgende:
[..]
Valt wel mee toch. Morgen wordt beter.
Beetje jammer maar aangezien die show in Amsterdam is vergeef ik je het bij deze.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk zometeen mee. Zit nog even bij Humberto.
Tot zover mijn bijdrage voor nu.
Gekke Amerikanen vinden een McMuffin gezond ontbijtquote:Op woensdag 8 april 2015 23:37 schreef luxerobots het volgende:
Een gezond ontbijt.
Gekke Amerikanen vinden een bakje Cornflakes C een gezond ontbijt.
Gewoon een banaan.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:37 schreef luxerobots het volgende:
Een gezond ontbijt.
Gekke Amerikanen vinden een bakje Cornflakes C een gezond ontbijt.
Pauw ook tochquote:Op woensdag 8 april 2015 23:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Beetje jammer maar aangezien die show in Amsterdam is vergeef ik je het bij deze.
Ik steun liever de democraten dan de republikeinen. Types als Mitt Romney neem ik niet serieus.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:37 schreef Martinello het volgende:
Hopelijk vinden de Democraten nog een kandidaat die wel goed is.
Dat gebeurt mij nou nooitquote:Op woensdag 8 april 2015 23:39 schreef Szura het volgende:
Deze vrouw spreekt mensen die mensen spreken
Die eten gewoon wafels als ontbijt. Met cola ofzo.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Gekke Amerikanen vinden een McMuffin gezond ontbijt
De Republikeinen bestaan op een enkele uitzondering na uit louter krankzinnigen.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik steun liever de democraten dan de republikeinen. Types als Mitt Romney neem ik niet serieus.
wel cola lightquote:Op woensdag 8 april 2015 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
Die eten gewoon wafels als ontbijt. Met cola ofzo.
Je vergeet de biografie van Dirk Scheringa.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:41 schreef marcodej het volgende:
Kirsten heeft ooit spandoeken geschilderd voor Obama, en bouwt daar nu een carriére op.
Volgens mij zitten in die dikke frisdrankflessen( Mountain dew, Cola enz..) een gevaarlijke stof wat ze ook gebruiken bij meubels toch? verbannen in Europa trouwens.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
Die eten gewoon wafels als ontbijt. Met cola ofzo.
Ik zit morgen gewoon in de eerste klasse richting Groningen, ik maak nooit wat mee.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:42 schreef marcodej het volgende:
Ik maak nooit agressiviteit mee in de trein. Het is zo druk dat niemand kan bewegen.
Zou best kunnen. Maar als je ziet wat Amerikanen naar binnen proppen kan dat er ook nog wel bijquote:Op woensdag 8 april 2015 23:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Volgens mij zitten in die dikke frisdrankflessen( Mountain dew, Cola enz..) een gevaarlijke stof wat ze ook gebruiken bij meubels toch? verbannen in Europa trouwens.
quote:Op woensdag 8 april 2015 23:42 schreef marcodej het volgende:
Ik maak nooit agressiviteit mee in de trein. Het is zo druk dat niemand kan bewegen.
Vrijdag passeer ik weer station Sassem. Er stappen nooit zoveel mensen in.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zit morgen gewoon in de eerste klasse richting Groningen, ik maak nooit wat mee.
En doet de loco-motion.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Spong zit liever midden in de men train.
De omgekeerde locomotief is zijn favoriet.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Spong zit liever midden in de men train.
Ik dacht dat jij het type was om te gaan knokkenquote:Op woensdag 8 april 2015 23:47 schreef Mani89 het volgende:
Als ik geweld zie in de trein spring ik gewoon uit het raam.
Er is ook tig jaren opgeroepen om vooral heel snel de popo te bellen en niet zelf te handelenquote:Op woensdag 8 april 2015 23:47 schreef marcodej het volgende:
Eens, mensen zijn zo apathisch als de pest.
Bystander-effect enzo.
Ik neem uit zelfbescherming altijd een automatisch wapen mee in mijn rugzak.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het type was om te gaan knokken
Niet in je eigen huis geweld mogen gebruiken tegen inbrekersquote:Op woensdag 8 april 2015 23:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Er is ook tig jaren opgeroepen om vooral heel snel de popo te bellen en niet zelf te handelen
AK-47 op de rugquote:Op woensdag 8 april 2015 23:49 schreef Mani89 het volgende:
We moeten conducteurs bewapenen. Met granaatwerpers.
Hij heeft natuurlijk wel gewoon gelijk.quote:
Ah, ik dacht al, waar ken ik hem van.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:52 schreef Martinello het volgende:
Die man zat ooit in Het Lagerhuis. En hij houdt van gevulde koeken.
Bijna geen geweld en criminaliteit in Amerika.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Burger moet zich gewoon mogen bewapenen. Als iedereen flink bewapend is, kijkt iemand wel 3x uit voer ie iets verkeerds doet.
J0kkebr0k trollt gewoonquote:Op woensdag 8 april 2015 23:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Bijna geen geweld en criminaliteit in Amerika.
Ja, wat hebben conducteurs daar mee te maken?quote:Op woensdag 8 april 2015 23:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Bijna geen geweld en criminaliteit in Amerika.
Ik hoop ook dat ik iets zou doen, maar zeker weten kun je het niet. Zeker als niemand iets doet, als er één iets doet volgt de rest sneller.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:53 schreef marcodej het volgende:
Ik neem me ook altijd voor dat ik ga ingrijpen. Maar puntje bij paaltje haak ik af denk ik.
Eerlijk gezegd grijp ik alleen in als ik denk dat ik de tegenstander wel kan hebben.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ik iets zou doen, maar zeker weten kun je het niet. Zeker als niemand iets doet, als er één iets doet volgt de rest sneller.
Maar om nou kinderen van twaalf te gaan meppen is ook zowat.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:56 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd grijp ik alleen in als ik denk dat ik de tegenstander wel kan hebben.
Ja idd, net als een treinverbod, hoe wil je het handhaven. Alsof hij keurig met OV op naam gaat incheckenquote:Op woensdag 8 april 2015 23:56 schreef tralalala het volgende:
Reisverbodnet of die idioten zich daar iets van aantrekken.
Ik werd op de één of andere manier ook gequotequote:Op woensdag 8 april 2015 23:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik word net aangeklaagd voor racisme door een racist.
Dat kan, gezien het tijdstip, naakt.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:57 schreef tralalala het volgende:
Staxgodin doet blijkbaar het 0:00 journaal weer
Monolith, de leukste thuis.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maar om nou kinderen van twaalf te gaan meppen is ook zowat.
ik ookquote:Op woensdag 8 april 2015 23:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik werd op de één of andere manier ook gequote
quote:Op woensdag 8 april 2015 23:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik word net aangeklaagd voor racisme door een racist.
quote:Op woensdag 8 april 2015 23:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik klaag deze user aan voor racisme.
IsaacCuencaquote:Op donderdag 9 april 2015 00:03 schreef Karina het volgende:
Ja nu durf ik niks meer te posten natuurlijk. Welke gek doet dit
quote:Diederik Samsom loopt stage als wijkverpleegkundige.
Dementerende ouderen in Spijkenisse worden sinds kort geholpen door PvdA-leider Diederik Samsom. Terwijl coalitiepartner VVD zich profileerde met het dichtgooien van Europese grenzen, loopt Samsom eens per week stage in de thuiszorg. Hij ziet er verplegers rennen met waslijsten aan gegevens. De marktwerking in de zorg noemt hij pervers en funest. Vanavond in Pauw schuiven Diederik Samsom en wijkverpleegkundige Violieke van Eijk aan. Wat moet er veranderen in de zorg én wat gaat Diederik Samsom eraan doen?
quote:Dijsselbloem overwoog wegsturen top ABN
Minister Dijsselbloem heeft overwoog de top van ABN Amro weg te sturen toen zij niet van de salarisverhoging wilde afzien. Uiteindelijk deed de minister dit niet, omdat de eventuele verhoging niet in strijd is met eerdere afspraken. De Kamer was kritisch over de rol van de minister. Volgens PVV-Kamerlid Teun van Dijck had Dijsselbloem beter naar de toneelschool kunnen gaan. Vanavond is hij samen met politiek commentator Ferry Mingelen en financieel journalist Eric Smit te gast.
quote:Aanmoediging tot anorexia mogelijk strafbaar
Staatssecretaris Martin van Rijn gaat in navolging van de Franse regering onderzoeken of er een verbod kan komen op zogenaamde 'Pro-ana'-sites. Over het nut en de haalbaarheid van zo’n verbod, en andere maatregelen tegen de ziekte anorexia nervosa, spreekt Pauw vanavond met ex-anorexiapatiënten Sofie Loots en Natascha van Weezel, SP-Kamerlid Sharon Gesthuizen en Eric van Furth, de directeur Centrum Eetstoornissen Ursula.
The Second Waltz is tijdens de top 2000 altijd wel vermakelijk.quote:
Handjes in de luchtquote:Op donderdag 9 april 2015 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Second Waltz is tijdens de top 2000 altijd wel vermakelijk.
Efteling muziekje.quote:
Derksen zou tegen zichzelf in bescherming genomen moeten wordenquote:Op donderdag 9 april 2015 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Helaas geen Derksen die hem de waarheid vertelt.![]()
Wat is er mis met haar tanden?quote:
http://vocaroo.com/i/s0IZEvOexHfNquote:Op donderdag 9 april 2015 23:08 schreef KingRoland het volgende:
Welke flikker heeft nou Halbe zijlstra als TT gekozen?
echt treurnis inderdaad, maar dat doet me toch een beetje aan mijn puber thuglife denken.quote:
http://vocaroo.com/i/s0mYO61B4WRQquote:Op donderdag 9 april 2015 23:09 schreef superniger het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0IZEvOexHfN
Ik hoop ook op filmpjes van Samsom die een oude man wastquote:Op donderdag 9 april 2015 23:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Sked en ik kijken alleen voor Eric de smitgod
Zou Shirma een vent van 1,50 en 50 kilo hebben die feeder is?quote:
Ik wou dat ik een thuglife had net zoals die van Tyron nu.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
echt treurnis inderdaad, maar dat doet me toch een beetje aan mijn puber thuglife denken.
Je moet iig een goede baan hebben om Shirma te kunnen feeden.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:10 schreef OProg het volgende:
[..]
Zou Shirma een vent van 1,50 en 50 kilo hebben die feeder is?
Al die Kamerpipos die nu lopen te jammeren moeten hun hand in eigen boezem steken.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:11 schreef luxerobots het volgende:
Teun van Dijk zegt best zinnige dingen, soms moet hij zich toch kapot schamen voor standpunten van Wilders, o.a. uit de euro stappen.
Voor PVV-begrippen best een redelijk type idd.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:11 schreef luxerobots het volgende:
Teun van Dijk zegt best zinnige dingen, soms moet hij zich toch kapot schamen voor standpunten van Wilders, o.a. uit de euro stappen.
Lol, ik moet opeens aan de Shirma uit de film Road Trip denken. Die vrouw is wel jong overleden.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:10 schreef OProg het volgende:
[..]
Zou Shirma een vent van 1,50 en 50 kilo hebben die feeder is?
ik had donker haar en wolvenshirtsquote:Op donderdag 9 april 2015 23:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een thuglife had net zoals die van Tyron nu.
haha faggotquote:Op donderdag 9 april 2015 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik had donker haar en wolvenshirts
Jij had toch ooit ook groen haar?quote:Op donderdag 9 april 2015 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik had donker haar en wolvenshirts
Dat was vast DeLuna ofzo.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:15 schreef superniger het volgende:
[..]
Jij had toch ooit ook groen haar?
quote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 23:15 schreef superniger het volgende:
[..]
Jij had toch ooit ook groen haar?
Er zijn meer mensen die naar die zwarte op RTL kijken. Smakeloos land.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:17 schreef KingRoland het volgende:
Pauw krijgt wel leuke kijkcijfers zeg en terecht
jaquote:Op donderdag 9 april 2015 23:18 schreef luxerobots het volgende:
Is die vrouw op de achtergrond van de SP? Bitchy aanval in de rug.
Sharon Gesthuizen ja.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:18 schreef luxerobots het volgende:
Is die vrouw op de achtergrond van de SP? Bitchy aanval in de rug.
Je bent tegen PVV. Het is duidelijk.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:18 schreef Szura het volgende:
Hahaha hier lul je jezelf niet uit Van Dijk
PVV-clown
110% tegen bansquote:Op donderdag 9 april 2015 23:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Eigenlijk heeft fok geen mods nodig, users hebben een moreel kompas.
Wat een kolder
Terechte klacht.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:18 schreef Szura het volgende:
Hahaha hier lul je jezelf niet uit Van Dijk
PVV-clown
Dit zegt google:quote:Op donderdag 9 april 2015 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou Jeroen nog boven de Balkenende-norm zitten...geloof er niks van.
Da's toch best wel veel geld voor 5 uurjes werk per weekquote:Op donderdag 9 april 2015 23:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit zegt google:
http://www.loonwijzer.nl/(...)sen/tv-presentatoren
Hopelijk hoor ik dan niet bij de banlijst.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben voorstander van anarchie met alle kutusers geband
ja, want dat is alles wat hij werktquote:Op donderdag 9 april 2015 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Da's toch best wel veel geld voor 5 uurjes werk per week
Hij verwarde Pauw met Matthijsquote:Op donderdag 9 april 2015 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, want dat is alles wat hij werkt
Hij gaat er toch gewoon zitten en alle vragen worden in zijn oor gefluisterd?quote:Op donderdag 9 april 2015 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zelfs voor een full time job is het veel geld.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom zijn wij geen bankiers?quote:Op donderdag 9 april 2015 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk hoor ik dan niet bij de banlijst.
ik heb liever gewoon peoplemanagersquote:Op donderdag 9 april 2015 23:22 schreef Martinello het volgende:
Samsom probeert weer goodwill te kweken.
klopt. gelukkig wordt veel opgehoest door de verengingquote:Op donderdag 9 april 2015 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zelfs voor een full time job is het veel geld.
Maak je niet druk. Jij mag blijven.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk hoor ik dan niet bij de banlijst.
Holy fuck.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:23 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
spoiler specquote:Op donderdag 9 april 2015 23:23 schreef Specularium het volgende:
Tijd niet gezien deze.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:23 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig zijn mijn waardeloze grappen onvoldoende reden voor een banquote:
Buiten die grappen maak je genoeg goede posts.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mijn waardeloze grappen onvoldoende reden voor een ban
Net als met zijn gehandicapte dochter.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:25 schreef luxerobots het volgende:
Goed dat Samsom dit doet, geheel vrijwillig en niet om zijn reputatie op te vijzelen.
JR is al geband.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Buiten die grappen maak je genoeg goede posts.
In tegenstelling tot andere users. Toch JR?
Waarschijnlijk wou ma Viola en pa Lieke.quote:
Ja... daar slaapt de Duivel tussen.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wou ma Viola en pa Lieke.
Soort van PvdA / VVD huwelijk.
Witteman 180k lijkt me idd ook sterk.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:24 schreef rubbereend het volgende:
Dat salarislijstje is niet helemaal up to date meer volgens mij
Jij hebt m alleen in zn slechtere periode meegemaakt.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Die komt, tot mijn grote spijt, waarschijnlijk wel weer terug
Ugh. Dr. Phil. "I'm the most open minded person I've ever met." Aldus conservatieve, seksistische, hypocriete Dr. Phil. Kwal.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Witteman 180k lijkt me idd ook sterk.
Overigens harkt Dr Phil jaarlijks 68 miljoen binnen.
Iemand met zulk gedrag kan nooit een goede periode hebben gehadquote:Op donderdag 9 april 2015 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt m alleen in zn slechtere periode meegemaakt.
Lekker spontaan. Ziet eruit als reclame voor Gazelle.quote:
Ik heb echt nog nooit wat gezien van die man. Als hij in beeld verschijnt wekt dat bij mij een zapreflex op.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:30 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ugh. Dr. Phil. "I'm the most open minded person I've ever met." Aldus conservatieve, seksistische, hypocriete Dr. Phil. Kwal.
quote:Op donderdag 9 april 2015 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt m alleen in zn slechtere periode meegemaakt.
Deze dialoog kan prima per dm herenquote:Op donderdag 9 april 2015 23:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Iemand met zulk gedrag kan nooit een goede periode hebben gehad
Begrijpelijke reactie.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Iemand met zulk gedrag kan nooit een goede periode hebben gehad
Terecht, houden zo. Hij is niet eens een goede psycholoog trouwens, alleen al om de redenen die ik net noemde.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit wat gezien van die man. Als hij in beeld verschijnt wekt dat bij mij een zapreflex op.
Ik zal dit in ogenschouw nemen.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Deze dialoog kan prima per dm heren
Prima ideequote:Op donderdag 9 april 2015 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal dit in ogenschouw nemen.
Ik heb niet zoveel met Samson.
Sorry Karinaquote:Op donderdag 9 april 2015 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Deze dialoog kan prima per dm heren
Daar is een mooie Snijtafel over geweest.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:35 schreef Szura het volgende:
Altijd als de PvdA met een ideetje komt moet er ergens anders weer gezeik over zijn.
Leuke spelfout.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:34 schreef superniger het volgende:
Theo Janssen zit achter Ferry Mengele.
Leugens.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:34 schreef superniger het volgende:
Theo Janssen zit achter Ferry Mengele.
Publiciteitsgeile Mei Li wilde weer eens in het nieuws komen.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:35 schreef Szura het volgende:
Altijd als de PvdA met een ideetje komt moet er ergens anders weer gezeik over zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |