Gewoon een banaan.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:37 schreef luxerobots het volgende:
Een gezond ontbijt.
Gekke Amerikanen vinden een bakje Cornflakes C een gezond ontbijt.
Pauw ook tochquote:Op woensdag 8 april 2015 23:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Beetje jammer maar aangezien die show in Amsterdam is vergeef ik je het bij deze.
Ik steun liever de democraten dan de republikeinen. Types als Mitt Romney neem ik niet serieus.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:37 schreef Martinello het volgende:
Hopelijk vinden de Democraten nog een kandidaat die wel goed is.
Dat gebeurt mij nou nooitquote:Op woensdag 8 april 2015 23:39 schreef Szura het volgende:
Deze vrouw spreekt mensen die mensen spreken
Die eten gewoon wafels als ontbijt. Met cola ofzo.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Gekke Amerikanen vinden een McMuffin gezond ontbijt
De Republikeinen bestaan op een enkele uitzondering na uit louter krankzinnigen.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik steun liever de democraten dan de republikeinen. Types als Mitt Romney neem ik niet serieus.
wel cola lightquote:Op woensdag 8 april 2015 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
Die eten gewoon wafels als ontbijt. Met cola ofzo.
Je vergeet de biografie van Dirk Scheringa.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:41 schreef marcodej het volgende:
Kirsten heeft ooit spandoeken geschilderd voor Obama, en bouwt daar nu een carriére op.
Volgens mij zitten in die dikke frisdrankflessen( Mountain dew, Cola enz..) een gevaarlijke stof wat ze ook gebruiken bij meubels toch? verbannen in Europa trouwens.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
Die eten gewoon wafels als ontbijt. Met cola ofzo.
Ik zit morgen gewoon in de eerste klasse richting Groningen, ik maak nooit wat mee.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:42 schreef marcodej het volgende:
Ik maak nooit agressiviteit mee in de trein. Het is zo druk dat niemand kan bewegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |