Holy fuck.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:23 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
spoiler specquote:Op donderdag 9 april 2015 23:23 schreef Specularium het volgende:
Tijd niet gezien deze.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:23 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig zijn mijn waardeloze grappen onvoldoende reden voor een banquote:
Buiten die grappen maak je genoeg goede posts.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mijn waardeloze grappen onvoldoende reden voor een ban
Net als met zijn gehandicapte dochter.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:25 schreef luxerobots het volgende:
Goed dat Samsom dit doet, geheel vrijwillig en niet om zijn reputatie op te vijzelen.
JR is al geband.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Buiten die grappen maak je genoeg goede posts.
In tegenstelling tot andere users. Toch JR?
Waarschijnlijk wou ma Viola en pa Lieke.quote:
Ja... daar slaapt de Duivel tussen.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wou ma Viola en pa Lieke.
Soort van PvdA / VVD huwelijk.
Witteman 180k lijkt me idd ook sterk.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:24 schreef rubbereend het volgende:
Dat salarislijstje is niet helemaal up to date meer volgens mij
Jij hebt m alleen in zn slechtere periode meegemaakt.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Die komt, tot mijn grote spijt, waarschijnlijk wel weer terug
Ugh. Dr. Phil. "I'm the most open minded person I've ever met." Aldus conservatieve, seksistische, hypocriete Dr. Phil. Kwal.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Witteman 180k lijkt me idd ook sterk.
Overigens harkt Dr Phil jaarlijks 68 miljoen binnen.
Iemand met zulk gedrag kan nooit een goede periode hebben gehadquote:Op donderdag 9 april 2015 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt m alleen in zn slechtere periode meegemaakt.
Lekker spontaan. Ziet eruit als reclame voor Gazelle.quote:
Ik heb echt nog nooit wat gezien van die man. Als hij in beeld verschijnt wekt dat bij mij een zapreflex op.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:30 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ugh. Dr. Phil. "I'm the most open minded person I've ever met." Aldus conservatieve, seksistische, hypocriete Dr. Phil. Kwal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |