Dit zegt google:quote:Op donderdag 9 april 2015 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou Jeroen nog boven de Balkenende-norm zitten...geloof er niks van.
Da's toch best wel veel geld voor 5 uurjes werk per weekquote:Op donderdag 9 april 2015 23:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit zegt google:
http://www.loonwijzer.nl/(...)sen/tv-presentatoren
Hopelijk hoor ik dan niet bij de banlijst.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben voorstander van anarchie met alle kutusers geband
ja, want dat is alles wat hij werktquote:Op donderdag 9 april 2015 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Da's toch best wel veel geld voor 5 uurjes werk per week
Hij verwarde Pauw met Matthijsquote:Op donderdag 9 april 2015 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, want dat is alles wat hij werkt
Hij gaat er toch gewoon zitten en alle vragen worden in zijn oor gefluisterd?quote:Op donderdag 9 april 2015 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zelfs voor een full time job is het veel geld.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom zijn wij geen bankiers?quote:Op donderdag 9 april 2015 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk hoor ik dan niet bij de banlijst.
ik heb liever gewoon peoplemanagersquote:Op donderdag 9 april 2015 23:22 schreef Martinello het volgende:
Samsom probeert weer goodwill te kweken.
klopt. gelukkig wordt veel opgehoest door de verengingquote:Op donderdag 9 april 2015 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zelfs voor een full time job is het veel geld.
Maak je niet druk. Jij mag blijven.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk hoor ik dan niet bij de banlijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |