Holy fuck.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:23 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
spoiler specquote:Op donderdag 9 april 2015 23:23 schreef Specularium het volgende:
Tijd niet gezien deze.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:23 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig zijn mijn waardeloze grappen onvoldoende reden voor een banquote:
Buiten die grappen maak je genoeg goede posts.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mijn waardeloze grappen onvoldoende reden voor een ban
Net als met zijn gehandicapte dochter.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:25 schreef luxerobots het volgende:
Goed dat Samsom dit doet, geheel vrijwillig en niet om zijn reputatie op te vijzelen.
JR is al geband.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Buiten die grappen maak je genoeg goede posts.
In tegenstelling tot andere users. Toch JR?
Waarschijnlijk wou ma Viola en pa Lieke.quote:
Ja... daar slaapt de Duivel tussen.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wou ma Viola en pa Lieke.
Soort van PvdA / VVD huwelijk.
Witteman 180k lijkt me idd ook sterk.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:24 schreef rubbereend het volgende:
Dat salarislijstje is niet helemaal up to date meer volgens mij
Jij hebt m alleen in zn slechtere periode meegemaakt.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Die komt, tot mijn grote spijt, waarschijnlijk wel weer terug
Ugh. Dr. Phil. "I'm the most open minded person I've ever met." Aldus conservatieve, seksistische, hypocriete Dr. Phil. Kwal.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Witteman 180k lijkt me idd ook sterk.
Overigens harkt Dr Phil jaarlijks 68 miljoen binnen.
Iemand met zulk gedrag kan nooit een goede periode hebben gehadquote:Op donderdag 9 april 2015 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt m alleen in zn slechtere periode meegemaakt.
Lekker spontaan. Ziet eruit als reclame voor Gazelle.quote:
Ik heb echt nog nooit wat gezien van die man. Als hij in beeld verschijnt wekt dat bij mij een zapreflex op.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:30 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ugh. Dr. Phil. "I'm the most open minded person I've ever met." Aldus conservatieve, seksistische, hypocriete Dr. Phil. Kwal.
quote:Op donderdag 9 april 2015 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt m alleen in zn slechtere periode meegemaakt.
Deze dialoog kan prima per dm herenquote:Op donderdag 9 april 2015 23:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Iemand met zulk gedrag kan nooit een goede periode hebben gehad
Begrijpelijke reactie.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Iemand met zulk gedrag kan nooit een goede periode hebben gehad
Terecht, houden zo. Hij is niet eens een goede psycholoog trouwens, alleen al om de redenen die ik net noemde.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit wat gezien van die man. Als hij in beeld verschijnt wekt dat bij mij een zapreflex op.
Ik zal dit in ogenschouw nemen.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Deze dialoog kan prima per dm heren
Prima ideequote:Op donderdag 9 april 2015 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal dit in ogenschouw nemen.
Ik heb niet zoveel met Samson.
Sorry Karinaquote:Op donderdag 9 april 2015 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Deze dialoog kan prima per dm heren
Daar is een mooie Snijtafel over geweest.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:35 schreef Szura het volgende:
Altijd als de PvdA met een ideetje komt moet er ergens anders weer gezeik over zijn.
Leuke spelfout.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:34 schreef superniger het volgende:
Theo Janssen zit achter Ferry Mengele.
Leugens.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:34 schreef superniger het volgende:
Theo Janssen zit achter Ferry Mengele.
Publiciteitsgeile Mei Li wilde weer eens in het nieuws komen.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:35 schreef Szura het volgende:
Altijd als de PvdA met een ideetje komt moet er ergens anders weer gezeik over zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |