quote:Op donderdag 9 april 2015 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt m alleen in zn slechtere periode meegemaakt.
Deze dialoog kan prima per dm herenquote:Op donderdag 9 april 2015 23:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Iemand met zulk gedrag kan nooit een goede periode hebben gehad
Begrijpelijke reactie.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Iemand met zulk gedrag kan nooit een goede periode hebben gehad
Terecht, houden zo. Hij is niet eens een goede psycholoog trouwens, alleen al om de redenen die ik net noemde.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit wat gezien van die man. Als hij in beeld verschijnt wekt dat bij mij een zapreflex op.
Ik zal dit in ogenschouw nemen.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Deze dialoog kan prima per dm heren
Prima ideequote:Op donderdag 9 april 2015 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal dit in ogenschouw nemen.
Ik heb niet zoveel met Samson.
Sorry Karinaquote:Op donderdag 9 april 2015 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Deze dialoog kan prima per dm heren
Daar is een mooie Snijtafel over geweest.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:35 schreef Szura het volgende:
Altijd als de PvdA met een ideetje komt moet er ergens anders weer gezeik over zijn.
Leuke spelfout.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:34 schreef superniger het volgende:
Theo Janssen zit achter Ferry Mengele.
Leugens.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:34 schreef superniger het volgende:
Theo Janssen zit achter Ferry Mengele.
Publiciteitsgeile Mei Li wilde weer eens in het nieuws komen.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:35 schreef Szura het volgende:
Altijd als de PvdA met een ideetje komt moet er ergens anders weer gezeik over zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |