Maar om nou kinderen van twaalf te gaan meppen is ook zowat.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:56 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd grijp ik alleen in als ik denk dat ik de tegenstander wel kan hebben.
Ja idd, net als een treinverbod, hoe wil je het handhaven. Alsof hij keurig met OV op naam gaat incheckenquote:Op woensdag 8 april 2015 23:56 schreef tralalala het volgende:
Reisverbodnet of die idioten zich daar iets van aantrekken.
Ik werd op de één of andere manier ook gequotequote:Op woensdag 8 april 2015 23:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik word net aangeklaagd voor racisme door een racist.
Dat kan, gezien het tijdstip, naakt.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:57 schreef tralalala het volgende:
Staxgodin doet blijkbaar het 0:00 journaal weer
Monolith, de leukste thuis.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maar om nou kinderen van twaalf te gaan meppen is ook zowat.
ik ookquote:Op woensdag 8 april 2015 23:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik werd op de één of andere manier ook gequote
quote:Op woensdag 8 april 2015 23:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik word net aangeklaagd voor racisme door een racist.
quote:Op woensdag 8 april 2015 23:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik klaag deze user aan voor racisme.
IsaacCuencaquote:Op donderdag 9 april 2015 00:03 schreef Karina het volgende:
Ja nu durf ik niks meer te posten natuurlijk. Welke gek doet dit
quote:Diederik Samsom loopt stage als wijkverpleegkundige.
Dementerende ouderen in Spijkenisse worden sinds kort geholpen door PvdA-leider Diederik Samsom. Terwijl coalitiepartner VVD zich profileerde met het dichtgooien van Europese grenzen, loopt Samsom eens per week stage in de thuiszorg. Hij ziet er verplegers rennen met waslijsten aan gegevens. De marktwerking in de zorg noemt hij pervers en funest. Vanavond in Pauw schuiven Diederik Samsom en wijkverpleegkundige Violieke van Eijk aan. Wat moet er veranderen in de zorg én wat gaat Diederik Samsom eraan doen?
quote:Dijsselbloem overwoog wegsturen top ABN
Minister Dijsselbloem heeft overwoog de top van ABN Amro weg te sturen toen zij niet van de salarisverhoging wilde afzien. Uiteindelijk deed de minister dit niet, omdat de eventuele verhoging niet in strijd is met eerdere afspraken. De Kamer was kritisch over de rol van de minister. Volgens PVV-Kamerlid Teun van Dijck had Dijsselbloem beter naar de toneelschool kunnen gaan. Vanavond is hij samen met politiek commentator Ferry Mingelen en financieel journalist Eric Smit te gast.
quote:Aanmoediging tot anorexia mogelijk strafbaar
Staatssecretaris Martin van Rijn gaat in navolging van de Franse regering onderzoeken of er een verbod kan komen op zogenaamde 'Pro-ana'-sites. Over het nut en de haalbaarheid van zo’n verbod, en andere maatregelen tegen de ziekte anorexia nervosa, spreekt Pauw vanavond met ex-anorexiapatiënten Sofie Loots en Natascha van Weezel, SP-Kamerlid Sharon Gesthuizen en Eric van Furth, de directeur Centrum Eetstoornissen Ursula.
The Second Waltz is tijdens de top 2000 altijd wel vermakelijk.quote:
Handjes in de luchtquote:Op donderdag 9 april 2015 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Second Waltz is tijdens de top 2000 altijd wel vermakelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |