Hij heeft natuurlijk wel gewoon gelijk.quote:
Ah, ik dacht al, waar ken ik hem van.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:52 schreef Martinello het volgende:
Die man zat ooit in Het Lagerhuis. En hij houdt van gevulde koeken.
Bijna geen geweld en criminaliteit in Amerika.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Burger moet zich gewoon mogen bewapenen. Als iedereen flink bewapend is, kijkt iemand wel 3x uit voer ie iets verkeerds doet.
J0kkebr0k trollt gewoonquote:Op woensdag 8 april 2015 23:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Bijna geen geweld en criminaliteit in Amerika.
Ja, wat hebben conducteurs daar mee te maken?quote:Op woensdag 8 april 2015 23:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Bijna geen geweld en criminaliteit in Amerika.
Ik hoop ook dat ik iets zou doen, maar zeker weten kun je het niet. Zeker als niemand iets doet, als er één iets doet volgt de rest sneller.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:53 schreef marcodej het volgende:
Ik neem me ook altijd voor dat ik ga ingrijpen. Maar puntje bij paaltje haak ik af denk ik.
Eerlijk gezegd grijp ik alleen in als ik denk dat ik de tegenstander wel kan hebben.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ik iets zou doen, maar zeker weten kun je het niet. Zeker als niemand iets doet, als er één iets doet volgt de rest sneller.
Maar om nou kinderen van twaalf te gaan meppen is ook zowat.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:56 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd grijp ik alleen in als ik denk dat ik de tegenstander wel kan hebben.
Ja idd, net als een treinverbod, hoe wil je het handhaven. Alsof hij keurig met OV op naam gaat incheckenquote:Op woensdag 8 april 2015 23:56 schreef tralalala het volgende:
Reisverbodnet of die idioten zich daar iets van aantrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |