Is ook allemaal uit z'n verband gerukt joh, er waren nog geen concrete plannen het te gebruiken dus maakt niks uitquote:Op woensdag 8 april 2015 23:25 schreef rubbereend het volgende:
Dat Israël een kernwapen ontwikkelde vond het westen dan weer niet zo'n groot probleem
Zonder Iran wordt Israël echt niet gewipt hoor.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:25 schreef alors het volgende:
Voor Netanyahu geldt hetzelfde, zijn bestaansrecht hangt ook af van Iran.
Kopieer je ook de belangrijkste zin even?quote:Op woensdag 8 april 2015 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ijst-richting-assad/
De kans dat die op ons wordt afgeschoten is dan ook een klein beetje minder groot.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:25 schreef rubbereend het volgende:
Dat Israël een kernwapen ontwikkelde vond het westen dan weer niet zo'n groot probleem
Aha, dezelfde mensen die op het punt stonden om Assad te bombarderen en ISIS aan de macht te helpen. Ik geloof ze. Er bestaat gewoon geen leuke oplossing in dit conflict, onder Assad was er relatieve stabiliteit zeker voor religieuze minderheden. Beter dan dat wordt het niet. Deal with it.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ijst-richting-assad/
Dus dan mag je het ontwikkelen, want dan willen de buren ook. Zie India/Pakistanquote:Op woensdag 8 april 2015 23:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Is ook allemaal uit z'n verband gerukt joh, er waren nog geen concrete plannen het te gebruiken dus maakt niks uit
Nou dat hoeft nou ook weer niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kom maar weer snel met de "Zapservice"
Dat denk jij iedere avond.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij de Speld leuk vond
Een beetje truttig vind ik wel lekker.quote:
Ik vind er echt geen tering aan. Knoop dat goed in je oren!!quote:Op woensdag 8 april 2015 23:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja ik vergeet altijd wie het nou leuk vindt
Misschien raak ik verward door je naamquote:Op woensdag 8 april 2015 23:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vind er echt geen tering aan. Knoop dat goed in je oren!!
Als je perkament lekker vindt.quote:
Hé Roland jij ook hierquote:Op woensdag 8 april 2015 23:33 schreef KingRoland het volgende:
Ik kijk vanaf nu ook mee.
Wat een heerlijke dag vandaag
Ik kijk zometeen mee. Zit nog even bij Humberto.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:33 schreef KingRoland het volgende:
Valt wel mee toch. Morgen wordt beter.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:33 schreef KingRoland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |