Lijkt me gezellig kan zijn dat ik dan in Berlijn zit, maar vooralsnog kom ik graag.quote:
Nee zegt ze, maar ik zet je toch op misschienquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Zet maar op misschien, als Inolvi me lief genoeg vindt.
Alleen als je Art meeneemt natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Zet maar op misschien, als Inolvi me lief genoeg vindt.
Haha nee, laat maar dan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee zegt ze, maar ik zet je toch op misschien.
Weet niet of hij er zin in heeft.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Alleen als je Art meeneemt natuurlijk.
Dat was een grapjequote:Op dinsdag 7 april 2015 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha nee, laat maar dan.Ik dacht dat het een normale meet zou worden en geen bday-meet.
Het is geen Bday-meet maar HeatWave moest zo nodig een aanleiding hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha nee, laat maar dan.Ik dacht dat het een normale meet zou worden en geen bday-meet.
Oh, jawel joh. Want BBQ.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:00 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het is geen Bday-meet maar HeatWave moest zo nodig een aanleiding hebben.
Nu komt er zeker niemand.
Jij bent mijn cadeau.quote:
Niet heel verrassend met allemaal mensen met gebrek aan zelfvertrouwenquote:Op woensdag 8 april 2015 00:12 schreef HeatWave het volgende:
Maybelijst aangevuld, voorlopig is het een onzeker gebeuren.
Kom jij niet?quote:Op woensdag 8 april 2015 00:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet heel verrassend met allemaal mensen met gebrek aan zelfvertrouwen![]()
Ok, je hebt ook nog wel evenquote:
In Amsterdam?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:28 schreef Juup© het volgende:
Gaat niet lukkenIk ga die avond naar een concert.
Check,immer welkom uiteraardquote:Op woensdag 8 april 2015 13:17 schreef Bart het volgende:
Ino is een lekker wijf. Ik kom. En ik ben ook aanwezig bij de BBQ.
Hopelijk hebben wij Spaans weer die dagquote:
Ik stuur wel een stukje zon jullie kant opquote:Op woensdag 8 april 2015 13:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hopelijk hebben wij Spaans weer die dag.
quote:Op woensdag 8 april 2015 13:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik stuur wel een stukje zon jullie kant op
Zal ik dan een stukje Malteser zon naar ze sturen?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik stuur wel een stukje zon jullie kant op
Stuur die dan maar weer naar onsquote:Op woensdag 8 april 2015 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zal ik dan een stukje Malteser zon naar ze sturen?
Alle zon is welkomquote:Op woensdag 8 april 2015 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zal ik dan een stukje Malteser zon naar ze sturen?
Spaanse zon is weer eens niet goed genoeg voor je?quote:
Meer dat ik nog nooit een stukje Malteser zon heb gevoeldquote:Op woensdag 8 april 2015 13:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Spaanse zon is weer eens niet goed genoeg voor je?
Dan wordt het eens tijd daarvoorquote:Op woensdag 8 april 2015 13:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meer dat ik nog nooit een stukje Malteser zon heb gevoeld
Ja, daarom graag een stukje sturen tegen die tijdquote:
Jullie zijn altijd welkomquote:Op woensdag 8 april 2015 13:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, daarom graag een stukje sturen tegen die tijd
Maar je weet dat ik graag een keer wil komen he
Eindhovenquote:Op woensdag 8 april 2015 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In Amsterdam?. Want je zit op loopafstand van Melkweg/Paradiso natuurlijk
.
Nee, dat red je dan niet nee. Jammer, was leuk geweestquote:
I.d.d., ik zou graag die kant op gekomen zijn om lol te trappenquote:Op woensdag 8 april 2015 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat red je dan niet nee. Jammer, was leuk geweest.
We zullen je geestelijk bij ons hebbenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
I.d.d., ik zou graag die kant op gekomen zijn om lol te trappen
Dan zal het een bende wordenquote:Op woensdag 8 april 2015 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zullen je geestelijk bij ons hebben.
Standaard-PIquote:
Logischquote:Op woensdag 8 april 2015 17:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Standaard-PI
Maar leuk, ik wil wel op de misschien-lijst
Gewoon gaan, zal vast goed te doen zijn en ook nog gezelligquote:
Haha. Ben ook wel van plan te gaan. Maar duurt nog even voor t zover is he. Aangezien ik niet van HGA hou, doe ik t maar zoquote:Op woensdag 8 april 2015 17:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gewoon gaan, zal vast goed te doen zijn en ook nog gezelligSlapen kan ook in het Vondelpark, mocht het niet warm zijn neem dan een deken of zo mee
HGA?quote:Op woensdag 8 april 2015 18:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha. Ben ook wel van plan te gaan. Maar duurt nog even voor t zover is he. Aangezien ik niet van HGA hou, doe ik t maar zo
En anders een lekkere kerel vinden?
Aha, daar hou ik ook niet van. Onvoorziene omstandigheden voorbehouden kom ik ook altijd mijn afspraken na.quote:
Donequote:Op woensdag 8 april 2015 18:29 schreef Royco1 het volgende:
Zet mij ook maar op misschien, ik weet een dag er voor pas of ik moet werken.
Nog niet gekocht nee....quote:Op woensdag 8 april 2015 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Al kaartjes gekocht voor festival? Zo nee, dan kan je wel maar wil je niet.
Het laatste zal voor jou toch geen probleem zijnquote:Op woensdag 8 april 2015 18:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha. Ben ook wel van plan te gaan. Maar duurt nog even voor t zover is he. Aangezien ik niet van HGA hou, doe ik t maar zo
En anders een lekkere kerel vinden?
Nee.quote:
Je bent een schatquote:Op woensdag 8 april 2015 18:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het laatste zal voor jou toch geen probleem zijn
Donequote:Op donderdag 9 april 2015 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Als Samzz komt mag je mij ook wel op misschien zetten
Iets meer zekerheid zou over een tijdje wel handig zijn jaquote:
Dat = HGA?quote:Op donderdag 9 april 2015 13:55 schreef Cue_ het volgende:
Dat komt wel als de maand zelf is bereikt lijkt me zo
+1.quote:Op donderdag 9 april 2015 16:54 schreef Harmankardon het volgende:
Ik ben een misschien, zelf de 12e jarig en het ligt eraan wanneer ik dat vier.
Dat weekend heb ik plannen, maar denk dat ik wel langskom. Het is alleen nog zo ver weg voor m'n gevoelquote:Op donderdag 9 april 2015 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iets meer zekerheid zou over een tijdje wel handig zijn ja.
Prijs is overigens helemaal niet vast hoor, gewoon een indicatie, denk dat het wel met minder pp kan.
Ik kom toch.quote:
Uiteraard, echt toffe mensen komen gewoon.quote:
Jij altijd met je patsreisjesquote:
En soms hebben echt toffe mensen iets dat ertussen komt en dan kun je niet anders dan afzeggen.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Uiteraard, echt toffe mensen komen gewoon.
Kan het me niet voorstellen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
En soms hebben echt toffe mensen iets dat ertussen komt en dan kun je niet anders dan afzeggen.
Welnee. Dat zegt over al die misschieners wat. Want dat is vrij obvious, nagenoeg iedereen kan misschien, totdat er iets belangrijkers tussendoor komt.quote:
Daarom staan ze ook op misschienquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Welnee. Dat zegt over al die misschieners wat. Want dat is vrij obvious, nagenoeg iedereen kan misschien, totdat er iets belangrijkers tussendoor komt.
Ik sta op misschien omdat e.e.a. samenhangt met de verbouwing van mijn huis. Raad eens wat ik belangrijker vindquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Welnee. Dat zegt over al die misschieners wat. Want dat is vrij obvious, nagenoeg iedereen kan misschien, totdat er iets belangrijkers tussendoor komt.
De BBQquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik sta op misschien omdat e.e.a. samenhangt met de verbouwing van mijn huis. Raad eens wat ik belangrijker vind.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:59 schreef Inolvidable het volgende:
Zet mij anders ook maar op misschien.
En komen zat definitieve aanmelding hoor, maak je niet te drukquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:59 schreef Inolvidable het volgende:
Zet mij anders ook maar op misschien.
Idd zet mij maar op definitiefquote:Op maandag 13 april 2015 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En komen zat definitieve aanmelding hoor, maak je niet te druk.
Ga je naar Baroeg morgen? (dinsdag?) YonL speelt dan, en dat is een van de bands die ik moet skippen mocht ik naar de meet gaanquote:
Checkquote:Op dinsdag 14 april 2015 15:38 schreef Harmankardon het volgende:
Ik kan ook van misschien naar zeker, ijs en weder dienende
Hannes.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Na de vriendelijke uitnodiging van Inolvidable (Dable voor intimi) kan mijn aanwezigheid niet uitblijven
Tenzij ik alsnog verhinderd ben natuurlijk.
Als CL komt, mag je mij ook wel op misschien zettenquote:Op donderdag 9 april 2015 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Als Samzz komt mag je mij ook wel op misschien zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Als CL komt, mag je mij ook wel op misschien zettenNu wil ik ook op misschien. Maar ik kan helemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
een meet?quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu wil ik ook op misschien. Maar ik kan helemaal niet
Ach is maar iets van 6 jaar ofzo geleden dat ik jou voor het laatst sprak ofzoquote:
Valt dan best wel meequote:Op maandag 4 mei 2015 16:16 schreef HostiMeister het volgende:
Ach is maar iets van 6 jaar ofzo geleden dat ik jou voor het laatst sprak ofzo![]()
quote:
En mij niet op zeker gezet?quote:
Vond het te ver gaan om meteen voor jou te sprekenquote:Op maandag 4 mei 2015 18:17 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
En mij niet op zeker gezet?We gingen toch samen
?
Hij leest dit vastquote:Op maandag 4 mei 2015 18:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vond het te ver gaan om meteen voor jou te sprekenFF HW Dm sturen, it's all gooood
quote:
Leuk, succes.quote:
quote:
quote:
quote:
Mutsius Maximusquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:26 schreef Inolvidable het volgende:
Ik dacht dat het de 23ste was dus ik moet even m'n werk gaan verzetten.
Ik mag ook op "zeker"!quote:Op maandag 11 mei 2015 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mutsius Maximus.
Anyway, week van de waarheid.
Dat weet je zaterdag pasquote:
Details volgenquote:Op maandag 11 mei 2015 10:33 schreef artelligence het volgende:
Waar in het Vondelpark gaan we meeten? Is wel handig hehe.
Van mij mag je komen, pluffquote:Op maandag 11 mei 2015 11:09 schreef pluff het volgende:
ik wil ook komen(zeker, ik heb tijd).
Maar ben bang dat het niet mag, of beter niet kan. Dus als meerdere personen mij niet willen hebben kunnen jullie dat even laten weten.
Waarom zou je niet welkom zijn?quote:Op maandag 11 mei 2015 11:09 schreef pluff het volgende:
Maar ben bang dat het niet mag, of beter niet kan. Dus als meerdere personen mij niet willen hebben kunnen jullie dat even laten weten.
Toch handig zo'n PAquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:26 schreef Inolvidable het volgende:
Ik dacht dat het de 23ste was dus ik moet even m'n werk gaan verzetten.
Checkquote:Op maandag 11 mei 2015 14:09 schreef yats het volgende:
[..]
Toch handig zo'n PA
Ik mag op definitief HW
Goed dat je weer eens naar een meet komt, Pluff.quote:Op maandag 11 mei 2015 11:09 schreef pluff het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2015 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mutsius Maximus.
Anyway, week van de waarheid.
Gezellig!quote:Op maandag 11 mei 2015 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Zet mij er maar weer op.Ben afgebeld voor het werk zaterdag.
Valt opzich wel mee, maar vooral geen zin meer om achter een beeldscherm te zitten als ik daar al heel de dag achter heb gezeten.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja.Ben je erg druk trouwens? Aangezien je niet actief meer bent in de SC.
Gewoon komen fax!quote:
Ah ok, goede reden om te twijfelenquote:
Donequote:Op maandag 11 mei 2015 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Zet mij er maar weer op.Ben afgebeld voor het werk zaterdag.
Oopsquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:24 schreef artelligence het volgende:
Ik sta nog steeds twee keer op 'misschien' en 0 op zeker
Verandert ook van dag tot dag, vanochtend hadden ze het over 18 graden en droog. Afwachtenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:06 schreef artelligence het volgende:
Hmm weersvoorspelling is niet zo goed
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:10 schreef HeatWave het volgende:
Ja, daarom, koningsdag zou dramatisch worden, ik ben zelfs verbrand.
We kijken het gewoon tot de dag aan, inkopen doen we zaterdagochtend, dus mocht het echt dramatisch worden verzinnen we iets anders.
Jij gaat ook? Nou dan zeg ik af hoor.quote:
Klopt, ik ben bang voor art.quote:
Jaaaaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als jij gaat ga ik ook hoor, ga jou niet mislopen natuurlijk
Voornamelijk geen aandachtshoererijquote:
Kwam je speciaal voor mij dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan kom ik niet speciaal voor jou
Ditquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En als jij gaat, ga ik ookquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, alleen omdat ik zeker weet dat jij ook komtquote:
Moet ik je oppikken, heb nog een meereiskaart van de ns om gratis te reizen.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja die heb ik ook nog ergens uit het spoordeelboekje.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet ik je oppikken, heb nog een meereiskaart van de ns om gratis te reizen.
Dat was toch om gratis mee te reizen toch? Of alleen korting? Ik weet het niet meer zeker.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja die heb ik ook nog ergens uit het spoordeelboekje.
Gratis meerijzen ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat was toch om gratis mee te reizen toch? Of alleen korting? Ik weet het niet meer zeker.
Dan heb je toch nog wel houtskool/briquette nodig?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat ik het bedrag pp op 7,50 ga zetten, is dat acceptabel voor iedereen? Daar kom je qua eten een eind mee, BBQ etc zijn er al, dus dat hoeven we niet meer te kopen.
Als mensen drank etc mee willen nemen, mocht je iets van een koeltas/koelbox hebben, graag.
Thanks!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gratis meerijzen ja.
En nog 1tje van 2e klas naar 1e klas
Ja, dat welquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan heb je toch nog wel houtskool/briquette nodig?
Goed, zet mij maar op zeker dan!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat ik het bedrag pp op 7,50 ga zetten, is dat acceptabel voor iedereen? Daar kom je qua eten een eind mee, BBQ etc zijn er al, dus dat hoeven we niet meer te kopen.
Als mensen drank etc mee willen nemen, mocht je iets van een koeltas/koelbox hebben, graag.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
woman, get teh chill, ik ben net zo.
En ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
woman, get teh chill, ik ben net zo.
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:25 schreef Yvie_lu het volgende:
In dat geval mij ook maar.
Kan LoLa en Cali niet missen natuurlijk.
Awesomequote:
Eerste groepsmeet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
3 bange chickies hihihi
komt vast goed dames.
Kruipen we samen in een hoekjequote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
3 bange chickies hihihi
komt vast goed dames.
En ditquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eerste groepsmeet.Maar heb er zin in.
Grote brede schouders meldt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
3 bange chickies hihihi
komt vast goed dames.
echt waar joh? Oh als je eenmaal gewend ben is het hartstikke gezellig.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hier ookquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
echt waar joh? Oh als je eenmaal gewend ben is het hartstikke gezellig.
iedereen is altijd aardig.
En we bijten niet.....
Tenzij je dat wilt
het wordt steeds drukkerquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:35 schreef Cue_ het volgende:
HW ik kan weer op definitief, plus een (oud) fokster die ik meeneem
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:35 schreef Cue_ het volgende:
HW ik kan weer op definitief, plus een (oud) fokster die ik meeneem
No worries, ik kom nietquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:39 schreef yats het volgende:
Sodeju, ik weet niet of ik nu nog wel durf met al die foksters
Dan zou ik pas echt niet meer durven natuurlijkquote:
Terecht natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:40 schreef yats het volgende:
[..]
Dan zou ik pas echt niet meer durven natuurlijk
Ik kom op de scooter, is dat ook goed?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:43 schreef HeatWave het volgende:
Wat trouwens echt handig zou zijn, als er mensen uit Amsterdam komen, dat er een fiets aanwezig is, dan is het halen van koud bier/wijn etc helemaal super goed te doen.
De mijne is gejat en ino heeft er geen.
En misschien voor de mensen die met de trein komen op het station ergens afspreken en samen die kant op?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:44 schreef Bart het volgende:
Waar in het Vondelpark spreken we eigenlijk af? Best groot daar.
Verzamelen op CS voor zover mogelijk, voor jou wat lastig.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:44 schreef Bart het volgende:
Waar in het Vondelpark spreken we eigenlijk af? Best groot daar.
Doen we in topicdeel 2 zoquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:46 schreef Cue_ het volgende:
En als dit soort dingen besproken zijn dat de OP wordt aangepast anders is t zo lastig terugzoeken
Ben ik dus de enige met fiets verdommequote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:43 schreef HeatWave het volgende:
Wat trouwens echt handig zou zijn, als er mensen uit Amsterdam komen, dat er een fiets aanwezig is, dan is het halen van koud bier/wijn etc helemaal super goed te doen.
De mijne is gejat en ino heeft er geen.
Held van de dag, nu alquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben ik dus de enige met fiets verdomme
Net alsof ik daar kijk van te vorenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:48 schreef HeatWave het volgende:
Info over verzamelen op CS staat gewoon in de OP trouwens.
Maar dan kan je die toch wel even uitlenen af en toe?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben ik dus de enige met fiets verdomme
Kan ook lopend :$ Ben met 10 minuten in Vondelpark. Goed, niet bij het beeld, maar toch. Maar als ik kratje bier meeneem is het handig om die achterop de fiets te zetten. En kunnen Straw en ik weer snel thuis zijn ipv te lopen of taxi te pakken.quote:
Daarom vroeg ik het ookquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kan ook lopend :$ Ben met 10 minuten in Vondelpark. Goed, niet bij het beeld, maar toch. Maar als ik kratje bier meeneem is het handig om die achterop de fiets te zetten. En kunnen Straw en ik weer snel thuis zijn ipv te lopen of taxi te pakken.
CS is ook een beetje om voor ons.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kan ook lopend :$ Ben met 10 minuten in Vondelpark. Goed, niet bij het beeld, maar toch. Maar als ik kratje bier meeneem is het handig om die achterop de fiets te zetten. En kunnen Straw en ik weer snel thuis zijn ipv te lopen of taxi te pakken.
Jepquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
CS is ook een beetje om voor ons.
Sowieso wel handig, toch? Voor als iemand vertraagd is of er wat anders is.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:55 schreef HeatWave het volgende:
Wellicht handig om van mensen die niet naar CS willen of kunnen komen om even je nummer aan mij te DMén, vondelbeeld is opzich het doel, maar zoals ik zei, het kan altijd veranderen.
inb4 vloed aan DM's met nummeraanvraag.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sowieso wel handig, toch? Voor als iemand vertraagd is of er wat anders is.
Gewoon 06-aardbei1 toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
inb4 vloed aan DM's met nummeraanvraag.
Sorry alvastquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:40 schreef artelligence het volgende:
Ik neem wel een kratje HJ mee denk ik
Kan uberhaupt nooit kwaad natuurlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sowieso wel handig, toch? Voor als iemand vertraagd is of er wat anders is.
Oeh het telefoonnummer van HW. Daarvoor kom ik eigenlijk, spreekt voor zich natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan uberhaupt nooit kwaad natuurlijk. Ik bedoel, het is wel de NS
.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oeh het telefoonnummer van HW. Daarvoor kom ik eigenlijk, spreekt voor zich natuurlijk.
Sounds like a plan!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:45 schreef Californium het volgende:
[..]
En misschien voor de mensen die met de trein komen op het station ergens afspreken en samen die kant op?
Ja, voornamelijk als het originele plan uit de OPquote:
Nu nog uitzoeken of mijn Altijd Vrij trajectkaart ook geldig is in het weekendquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, voornamelijk als het originele plan uit de OP.
waar is dat vondelbeeld dan, ik ken toch niet dat hele park uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:55 schreef HeatWave het volgende:
Wellicht handig om van mensen die niet naar CS willen of kunnen komen om even je nummer aan mij te DMén, vondelbeeld is opzich het doel, maar zoals ik zei, het kan altijd veranderen.
Eigenlijk tegenover het oude filmmuseum, als je daar met je rug naar toestaat zie je het staan aan de overkant van het water.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:44 schreef Bart het volgende:
[..]
waar is dat vondelbeeld dan, ik ken toch niet dat hele park uit mijn hoofd
Dat is 'tering ver weg' voor mijquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eigenlijk tegenover het oude filmmuseum, als je daar met je rug naar toestaat zie je het staan aan de overkant van het water.
Ja, er komen mensen uit Enschede en jij gaat klagen dat je het vondelpark doormoetquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is 'tering ver weg' voor mij![]()
Is aan het begin aan Centrum kant. Hehe.
Was natuurlijk een grapje. Heb er zin in!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, er komen mensen uit Enschede en jij gaat klagen dat je het vondelpark doormoet.
Ja, dat had ik wel door hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Was natuurlijk een grapje. Heb er zin in!
het woord altijd zegt het al hequote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nu nog uitzoeken of mijn Altijd Vrij trajectkaart ook geldig is in het weekend
ah de goede kantquote:
ja, op loopafstand van het leidseplein ook mochten we moeten uitwijken oidquote:
Laten weten het hopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |