Lijkt me gezellig kan zijn dat ik dan in Berlijn zit, maar vooralsnog kom ik graag.quote:
Nee zegt ze, maar ik zet je toch op misschienquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Zet maar op misschien, als Inolvi me lief genoeg vindt.
Alleen als je Art meeneemt natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Zet maar op misschien, als Inolvi me lief genoeg vindt.
Haha nee, laat maar dan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee zegt ze, maar ik zet je toch op misschien.
Weet niet of hij er zin in heeft.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Alleen als je Art meeneemt natuurlijk.
Dat was een grapjequote:Op dinsdag 7 april 2015 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha nee, laat maar dan.Ik dacht dat het een normale meet zou worden en geen bday-meet.
Het is geen Bday-meet maar HeatWave moest zo nodig een aanleiding hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha nee, laat maar dan.Ik dacht dat het een normale meet zou worden en geen bday-meet.
Oh, jawel joh. Want BBQ.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:00 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het is geen Bday-meet maar HeatWave moest zo nodig een aanleiding hebben.
Nu komt er zeker niemand.
Jij bent mijn cadeau.quote:
Niet heel verrassend met allemaal mensen met gebrek aan zelfvertrouwenquote:Op woensdag 8 april 2015 00:12 schreef HeatWave het volgende:
Maybelijst aangevuld, voorlopig is het een onzeker gebeuren.
Kom jij niet?quote:Op woensdag 8 april 2015 00:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet heel verrassend met allemaal mensen met gebrek aan zelfvertrouwen![]()
Ok, je hebt ook nog wel evenquote:
In Amsterdam?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:28 schreef Juup© het volgende:
Gaat niet lukkenIk ga die avond naar een concert.
Check,immer welkom uiteraardquote:Op woensdag 8 april 2015 13:17 schreef Bart het volgende:
Ino is een lekker wijf. Ik kom. En ik ben ook aanwezig bij de BBQ.
Hopelijk hebben wij Spaans weer die dagquote:
Ik stuur wel een stukje zon jullie kant opquote:Op woensdag 8 april 2015 13:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hopelijk hebben wij Spaans weer die dag.
quote:Op woensdag 8 april 2015 13:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik stuur wel een stukje zon jullie kant op
Zal ik dan een stukje Malteser zon naar ze sturen?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik stuur wel een stukje zon jullie kant op
Stuur die dan maar weer naar onsquote:Op woensdag 8 april 2015 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zal ik dan een stukje Malteser zon naar ze sturen?
Alle zon is welkomquote:Op woensdag 8 april 2015 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zal ik dan een stukje Malteser zon naar ze sturen?
Spaanse zon is weer eens niet goed genoeg voor je?quote:
Meer dat ik nog nooit een stukje Malteser zon heb gevoeldquote:Op woensdag 8 april 2015 13:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Spaanse zon is weer eens niet goed genoeg voor je?
Dan wordt het eens tijd daarvoorquote:Op woensdag 8 april 2015 13:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meer dat ik nog nooit een stukje Malteser zon heb gevoeld
Ja, daarom graag een stukje sturen tegen die tijdquote:
Jullie zijn altijd welkomquote:Op woensdag 8 april 2015 13:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, daarom graag een stukje sturen tegen die tijd
Maar je weet dat ik graag een keer wil komen he
Eindhovenquote:Op woensdag 8 april 2015 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In Amsterdam?. Want je zit op loopafstand van Melkweg/Paradiso natuurlijk
.
Nee, dat red je dan niet nee. Jammer, was leuk geweestquote:
I.d.d., ik zou graag die kant op gekomen zijn om lol te trappenquote:Op woensdag 8 april 2015 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat red je dan niet nee. Jammer, was leuk geweest.
We zullen je geestelijk bij ons hebbenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
I.d.d., ik zou graag die kant op gekomen zijn om lol te trappen
Dan zal het een bende wordenquote:Op woensdag 8 april 2015 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zullen je geestelijk bij ons hebben.
Standaard-PIquote:
Logischquote:Op woensdag 8 april 2015 17:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Standaard-PI
Maar leuk, ik wil wel op de misschien-lijst
Gewoon gaan, zal vast goed te doen zijn en ook nog gezelligquote:
Haha. Ben ook wel van plan te gaan. Maar duurt nog even voor t zover is he. Aangezien ik niet van HGA hou, doe ik t maar zoquote:Op woensdag 8 april 2015 17:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gewoon gaan, zal vast goed te doen zijn en ook nog gezelligSlapen kan ook in het Vondelpark, mocht het niet warm zijn neem dan een deken of zo mee
HGA?quote:Op woensdag 8 april 2015 18:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha. Ben ook wel van plan te gaan. Maar duurt nog even voor t zover is he. Aangezien ik niet van HGA hou, doe ik t maar zo
En anders een lekkere kerel vinden?
Aha, daar hou ik ook niet van. Onvoorziene omstandigheden voorbehouden kom ik ook altijd mijn afspraken na.quote:
Donequote:Op woensdag 8 april 2015 18:29 schreef Royco1 het volgende:
Zet mij ook maar op misschien, ik weet een dag er voor pas of ik moet werken.
Nog niet gekocht nee....quote:Op woensdag 8 april 2015 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Al kaartjes gekocht voor festival? Zo nee, dan kan je wel maar wil je niet.
Het laatste zal voor jou toch geen probleem zijnquote:Op woensdag 8 april 2015 18:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha. Ben ook wel van plan te gaan. Maar duurt nog even voor t zover is he. Aangezien ik niet van HGA hou, doe ik t maar zo
En anders een lekkere kerel vinden?
Nee.quote:
Je bent een schatquote:Op woensdag 8 april 2015 18:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het laatste zal voor jou toch geen probleem zijn
Donequote:Op donderdag 9 april 2015 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Als Samzz komt mag je mij ook wel op misschien zetten
Iets meer zekerheid zou over een tijdje wel handig zijn jaquote:
Dat = HGA?quote:Op donderdag 9 april 2015 13:55 schreef Cue_ het volgende:
Dat komt wel als de maand zelf is bereikt lijkt me zo
+1.quote:Op donderdag 9 april 2015 16:54 schreef Harmankardon het volgende:
Ik ben een misschien, zelf de 12e jarig en het ligt eraan wanneer ik dat vier.
Dat weekend heb ik plannen, maar denk dat ik wel langskom. Het is alleen nog zo ver weg voor m'n gevoelquote:Op donderdag 9 april 2015 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iets meer zekerheid zou over een tijdje wel handig zijn ja.
Prijs is overigens helemaal niet vast hoor, gewoon een indicatie, denk dat het wel met minder pp kan.
Ik kom toch.quote:
Uiteraard, echt toffe mensen komen gewoon.quote:
Jij altijd met je patsreisjesquote:
En soms hebben echt toffe mensen iets dat ertussen komt en dan kun je niet anders dan afzeggen.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Uiteraard, echt toffe mensen komen gewoon.
Kan het me niet voorstellen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
En soms hebben echt toffe mensen iets dat ertussen komt en dan kun je niet anders dan afzeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |