Lijkt me gezellig kan zijn dat ik dan in Berlijn zit, maar vooralsnog kom ik graag.quote:
Nee zegt ze, maar ik zet je toch op misschienquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Zet maar op misschien, als Inolvi me lief genoeg vindt.
Alleen als je Art meeneemt natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Zet maar op misschien, als Inolvi me lief genoeg vindt.
Haha nee, laat maar dan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee zegt ze, maar ik zet je toch op misschien.
Weet niet of hij er zin in heeft.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Alleen als je Art meeneemt natuurlijk.
Dat was een grapjequote:Op dinsdag 7 april 2015 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha nee, laat maar dan.Ik dacht dat het een normale meet zou worden en geen bday-meet.
Het is geen Bday-meet maar HeatWave moest zo nodig een aanleiding hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha nee, laat maar dan.Ik dacht dat het een normale meet zou worden en geen bday-meet.
Oh, jawel joh. Want BBQ.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:00 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het is geen Bday-meet maar HeatWave moest zo nodig een aanleiding hebben.
Nu komt er zeker niemand.
Jij bent mijn cadeau.quote:
Niet heel verrassend met allemaal mensen met gebrek aan zelfvertrouwenquote:Op woensdag 8 april 2015 00:12 schreef HeatWave het volgende:
Maybelijst aangevuld, voorlopig is het een onzeker gebeuren.
Kom jij niet?quote:Op woensdag 8 april 2015 00:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet heel verrassend met allemaal mensen met gebrek aan zelfvertrouwen![]()
Ok, je hebt ook nog wel evenquote:
In Amsterdam?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:28 schreef Juup© het volgende:
Gaat niet lukkenIk ga die avond naar een concert.
Check,immer welkom uiteraardquote:Op woensdag 8 april 2015 13:17 schreef Bart het volgende:
Ino is een lekker wijf. Ik kom. En ik ben ook aanwezig bij de BBQ.
Hopelijk hebben wij Spaans weer die dagquote:
Ik stuur wel een stukje zon jullie kant opquote:Op woensdag 8 april 2015 13:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hopelijk hebben wij Spaans weer die dag.
quote:Op woensdag 8 april 2015 13:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik stuur wel een stukje zon jullie kant op
Zal ik dan een stukje Malteser zon naar ze sturen?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik stuur wel een stukje zon jullie kant op
Stuur die dan maar weer naar onsquote:Op woensdag 8 april 2015 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zal ik dan een stukje Malteser zon naar ze sturen?
Alle zon is welkomquote:Op woensdag 8 april 2015 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zal ik dan een stukje Malteser zon naar ze sturen?
Spaanse zon is weer eens niet goed genoeg voor je?quote:
Meer dat ik nog nooit een stukje Malteser zon heb gevoeldquote:Op woensdag 8 april 2015 13:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Spaanse zon is weer eens niet goed genoeg voor je?
Dan wordt het eens tijd daarvoorquote:Op woensdag 8 april 2015 13:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meer dat ik nog nooit een stukje Malteser zon heb gevoeld
Ja, daarom graag een stukje sturen tegen die tijdquote:
Jullie zijn altijd welkomquote:Op woensdag 8 april 2015 13:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, daarom graag een stukje sturen tegen die tijd
Maar je weet dat ik graag een keer wil komen he
Eindhovenquote:Op woensdag 8 april 2015 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In Amsterdam?. Want je zit op loopafstand van Melkweg/Paradiso natuurlijk
.
Nee, dat red je dan niet nee. Jammer, was leuk geweestquote:
I.d.d., ik zou graag die kant op gekomen zijn om lol te trappenquote:Op woensdag 8 april 2015 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat red je dan niet nee. Jammer, was leuk geweest.
We zullen je geestelijk bij ons hebbenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
I.d.d., ik zou graag die kant op gekomen zijn om lol te trappen
Dan zal het een bende wordenquote:Op woensdag 8 april 2015 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zullen je geestelijk bij ons hebben.
Standaard-PIquote:
Logischquote:Op woensdag 8 april 2015 17:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Standaard-PI
Maar leuk, ik wil wel op de misschien-lijst
Gewoon gaan, zal vast goed te doen zijn en ook nog gezelligquote:
Haha. Ben ook wel van plan te gaan. Maar duurt nog even voor t zover is he. Aangezien ik niet van HGA hou, doe ik t maar zoquote:Op woensdag 8 april 2015 17:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gewoon gaan, zal vast goed te doen zijn en ook nog gezelligSlapen kan ook in het Vondelpark, mocht het niet warm zijn neem dan een deken of zo mee
HGA?quote:Op woensdag 8 april 2015 18:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha. Ben ook wel van plan te gaan. Maar duurt nog even voor t zover is he. Aangezien ik niet van HGA hou, doe ik t maar zo
En anders een lekkere kerel vinden?
Aha, daar hou ik ook niet van. Onvoorziene omstandigheden voorbehouden kom ik ook altijd mijn afspraken na.quote:
Donequote:Op woensdag 8 april 2015 18:29 schreef Royco1 het volgende:
Zet mij ook maar op misschien, ik weet een dag er voor pas of ik moet werken.
Nog niet gekocht nee....quote:Op woensdag 8 april 2015 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Al kaartjes gekocht voor festival? Zo nee, dan kan je wel maar wil je niet.
Het laatste zal voor jou toch geen probleem zijnquote:Op woensdag 8 april 2015 18:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha. Ben ook wel van plan te gaan. Maar duurt nog even voor t zover is he. Aangezien ik niet van HGA hou, doe ik t maar zo
En anders een lekkere kerel vinden?
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |