Nee, dat red je dan niet nee. Jammer, was leuk geweestquote:
I.d.d., ik zou graag die kant op gekomen zijn om lol te trappenquote:Op woensdag 8 april 2015 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat red je dan niet nee. Jammer, was leuk geweest.
We zullen je geestelijk bij ons hebbenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
I.d.d., ik zou graag die kant op gekomen zijn om lol te trappen
Dan zal het een bende wordenquote:Op woensdag 8 april 2015 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zullen je geestelijk bij ons hebben.
Standaard-PIquote:
Logischquote:Op woensdag 8 april 2015 17:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Standaard-PI
Maar leuk, ik wil wel op de misschien-lijst
Gewoon gaan, zal vast goed te doen zijn en ook nog gezelligquote:
Haha. Ben ook wel van plan te gaan. Maar duurt nog even voor t zover is he. Aangezien ik niet van HGA hou, doe ik t maar zoquote:Op woensdag 8 april 2015 17:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gewoon gaan, zal vast goed te doen zijn en ook nog gezelligSlapen kan ook in het Vondelpark, mocht het niet warm zijn neem dan een deken of zo mee
HGA?quote:Op woensdag 8 april 2015 18:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha. Ben ook wel van plan te gaan. Maar duurt nog even voor t zover is he. Aangezien ik niet van HGA hou, doe ik t maar zo
En anders een lekkere kerel vinden?
Aha, daar hou ik ook niet van. Onvoorziene omstandigheden voorbehouden kom ik ook altijd mijn afspraken na.quote:
Donequote:Op woensdag 8 april 2015 18:29 schreef Royco1 het volgende:
Zet mij ook maar op misschien, ik weet een dag er voor pas of ik moet werken.
Nog niet gekocht nee....quote:Op woensdag 8 april 2015 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Al kaartjes gekocht voor festival? Zo nee, dan kan je wel maar wil je niet.
Het laatste zal voor jou toch geen probleem zijnquote:Op woensdag 8 april 2015 18:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha. Ben ook wel van plan te gaan. Maar duurt nog even voor t zover is he. Aangezien ik niet van HGA hou, doe ik t maar zo
En anders een lekkere kerel vinden?
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |