Gewoon gaan, zal vast goed te doen zijn en ook nog gezelligquote:
Haha. Ben ook wel van plan te gaan. Maar duurt nog even voor t zover is he. Aangezien ik niet van HGA hou, doe ik t maar zoquote:Op woensdag 8 april 2015 17:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gewoon gaan, zal vast goed te doen zijn en ook nog gezelligSlapen kan ook in het Vondelpark, mocht het niet warm zijn neem dan een deken of zo mee
HGA?quote:Op woensdag 8 april 2015 18:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha. Ben ook wel van plan te gaan. Maar duurt nog even voor t zover is he. Aangezien ik niet van HGA hou, doe ik t maar zo
En anders een lekkere kerel vinden?
Aha, daar hou ik ook niet van. Onvoorziene omstandigheden voorbehouden kom ik ook altijd mijn afspraken na.quote:
Donequote:Op woensdag 8 april 2015 18:29 schreef Royco1 het volgende:
Zet mij ook maar op misschien, ik weet een dag er voor pas of ik moet werken.
Nog niet gekocht nee....quote:Op woensdag 8 april 2015 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Al kaartjes gekocht voor festival? Zo nee, dan kan je wel maar wil je niet.
Het laatste zal voor jou toch geen probleem zijnquote:Op woensdag 8 april 2015 18:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha. Ben ook wel van plan te gaan. Maar duurt nog even voor t zover is he. Aangezien ik niet van HGA hou, doe ik t maar zo
En anders een lekkere kerel vinden?
Nee.quote:
Je bent een schatquote:Op woensdag 8 april 2015 18:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het laatste zal voor jou toch geen probleem zijn
Donequote:Op donderdag 9 april 2015 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Als Samzz komt mag je mij ook wel op misschien zetten
Iets meer zekerheid zou over een tijdje wel handig zijn jaquote:
Dat = HGA?quote:Op donderdag 9 april 2015 13:55 schreef Cue_ het volgende:
Dat komt wel als de maand zelf is bereikt lijkt me zo
+1.quote:Op donderdag 9 april 2015 16:54 schreef Harmankardon het volgende:
Ik ben een misschien, zelf de 12e jarig en het ligt eraan wanneer ik dat vier.
Dat weekend heb ik plannen, maar denk dat ik wel langskom. Het is alleen nog zo ver weg voor m'n gevoelquote:Op donderdag 9 april 2015 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iets meer zekerheid zou over een tijdje wel handig zijn ja.
Prijs is overigens helemaal niet vast hoor, gewoon een indicatie, denk dat het wel met minder pp kan.
Ik kom toch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |