Welnee. Dat zegt over al die misschieners wat. Want dat is vrij obvious, nagenoeg iedereen kan misschien, totdat er iets belangrijkers tussendoor komt.quote:
Daarom staan ze ook op misschienquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Welnee. Dat zegt over al die misschieners wat. Want dat is vrij obvious, nagenoeg iedereen kan misschien, totdat er iets belangrijkers tussendoor komt.
Ik sta op misschien omdat e.e.a. samenhangt met de verbouwing van mijn huis. Raad eens wat ik belangrijker vindquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Welnee. Dat zegt over al die misschieners wat. Want dat is vrij obvious, nagenoeg iedereen kan misschien, totdat er iets belangrijkers tussendoor komt.
De BBQquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik sta op misschien omdat e.e.a. samenhangt met de verbouwing van mijn huis. Raad eens wat ik belangrijker vind.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:59 schreef Inolvidable het volgende:
Zet mij anders ook maar op misschien.
En komen zat definitieve aanmelding hoor, maak je niet te drukquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:59 schreef Inolvidable het volgende:
Zet mij anders ook maar op misschien.
Idd zet mij maar op definitiefquote:Op maandag 13 april 2015 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En komen zat definitieve aanmelding hoor, maak je niet te druk.
Ga je naar Baroeg morgen? (dinsdag?) YonL speelt dan, en dat is een van de bands die ik moet skippen mocht ik naar de meet gaanquote:
Checkquote:Op dinsdag 14 april 2015 15:38 schreef Harmankardon het volgende:
Ik kan ook van misschien naar zeker, ijs en weder dienende
Hannes.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Na de vriendelijke uitnodiging van Inolvidable (Dable voor intimi) kan mijn aanwezigheid niet uitblijven
Tenzij ik alsnog verhinderd ben natuurlijk.
Als CL komt, mag je mij ook wel op misschien zettenquote:Op donderdag 9 april 2015 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Als Samzz komt mag je mij ook wel op misschien zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Als CL komt, mag je mij ook wel op misschien zettenNu wil ik ook op misschien. Maar ik kan helemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
een meet?quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu wil ik ook op misschien. Maar ik kan helemaal niet
Ach is maar iets van 6 jaar ofzo geleden dat ik jou voor het laatst sprak ofzoquote:
Valt dan best wel meequote:Op maandag 4 mei 2015 16:16 schreef HostiMeister het volgende:
Ach is maar iets van 6 jaar ofzo geleden dat ik jou voor het laatst sprak ofzo![]()
quote:
En mij niet op zeker gezet?quote:
Vond het te ver gaan om meteen voor jou te sprekenquote:Op maandag 4 mei 2015 18:17 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
En mij niet op zeker gezet?We gingen toch samen
?
Hij leest dit vastquote:Op maandag 4 mei 2015 18:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vond het te ver gaan om meteen voor jou te sprekenFF HW Dm sturen, it's all gooood
quote:
Leuk, succes.quote:
quote:
quote:
quote:
Mutsius Maximusquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:26 schreef Inolvidable het volgende:
Ik dacht dat het de 23ste was dus ik moet even m'n werk gaan verzetten.
Ik mag ook op "zeker"!quote:Op maandag 11 mei 2015 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mutsius Maximus.
Anyway, week van de waarheid.
Dat weet je zaterdag pasquote:
Details volgenquote:Op maandag 11 mei 2015 10:33 schreef artelligence het volgende:
Waar in het Vondelpark gaan we meeten? Is wel handig hehe.
Van mij mag je komen, pluffquote:Op maandag 11 mei 2015 11:09 schreef pluff het volgende:
ik wil ook komen(zeker, ik heb tijd).
Maar ben bang dat het niet mag, of beter niet kan. Dus als meerdere personen mij niet willen hebben kunnen jullie dat even laten weten.
Waarom zou je niet welkom zijn?quote:Op maandag 11 mei 2015 11:09 schreef pluff het volgende:
Maar ben bang dat het niet mag, of beter niet kan. Dus als meerdere personen mij niet willen hebben kunnen jullie dat even laten weten.
Toch handig zo'n PAquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:26 schreef Inolvidable het volgende:
Ik dacht dat het de 23ste was dus ik moet even m'n werk gaan verzetten.
Checkquote:Op maandag 11 mei 2015 14:09 schreef yats het volgende:
[..]
Toch handig zo'n PA
Ik mag op definitief HW
Goed dat je weer eens naar een meet komt, Pluff.quote:Op maandag 11 mei 2015 11:09 schreef pluff het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2015 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mutsius Maximus.
Anyway, week van de waarheid.
Gezellig!quote:Op maandag 11 mei 2015 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Zet mij er maar weer op.Ben afgebeld voor het werk zaterdag.
Valt opzich wel mee, maar vooral geen zin meer om achter een beeldscherm te zitten als ik daar al heel de dag achter heb gezeten.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja.Ben je erg druk trouwens? Aangezien je niet actief meer bent in de SC.
Gewoon komen fax!quote:
Ah ok, goede reden om te twijfelenquote:
Donequote:Op maandag 11 mei 2015 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Zet mij er maar weer op.Ben afgebeld voor het werk zaterdag.
Oopsquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:24 schreef artelligence het volgende:
Ik sta nog steeds twee keer op 'misschien' en 0 op zeker
Verandert ook van dag tot dag, vanochtend hadden ze het over 18 graden en droog. Afwachtenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:06 schreef artelligence het volgende:
Hmm weersvoorspelling is niet zo goed
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:10 schreef HeatWave het volgende:
Ja, daarom, koningsdag zou dramatisch worden, ik ben zelfs verbrand.
We kijken het gewoon tot de dag aan, inkopen doen we zaterdagochtend, dus mocht het echt dramatisch worden verzinnen we iets anders.
Jij gaat ook? Nou dan zeg ik af hoor.quote:
Klopt, ik ben bang voor art.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |