Je bent een schatquote:Op woensdag 8 april 2015 18:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het laatste zal voor jou toch geen probleem zijn
Donequote:Op donderdag 9 april 2015 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Als Samzz komt mag je mij ook wel op misschien zetten
Iets meer zekerheid zou over een tijdje wel handig zijn jaquote:
Dat = HGA?quote:Op donderdag 9 april 2015 13:55 schreef Cue_ het volgende:
Dat komt wel als de maand zelf is bereikt lijkt me zo
+1.quote:Op donderdag 9 april 2015 16:54 schreef Harmankardon het volgende:
Ik ben een misschien, zelf de 12e jarig en het ligt eraan wanneer ik dat vier.
Dat weekend heb ik plannen, maar denk dat ik wel langskom. Het is alleen nog zo ver weg voor m'n gevoelquote:Op donderdag 9 april 2015 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iets meer zekerheid zou over een tijdje wel handig zijn ja.
Prijs is overigens helemaal niet vast hoor, gewoon een indicatie, denk dat het wel met minder pp kan.
Ik kom toch.quote:
Uiteraard, echt toffe mensen komen gewoon.quote:
Jij altijd met je patsreisjesquote:
En soms hebben echt toffe mensen iets dat ertussen komt en dan kun je niet anders dan afzeggen.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Uiteraard, echt toffe mensen komen gewoon.
Kan het me niet voorstellen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
En soms hebben echt toffe mensen iets dat ertussen komt en dan kun je niet anders dan afzeggen.
Welnee. Dat zegt over al die misschieners wat. Want dat is vrij obvious, nagenoeg iedereen kan misschien, totdat er iets belangrijkers tussendoor komt.quote:
Daarom staan ze ook op misschienquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Welnee. Dat zegt over al die misschieners wat. Want dat is vrij obvious, nagenoeg iedereen kan misschien, totdat er iets belangrijkers tussendoor komt.
Ik sta op misschien omdat e.e.a. samenhangt met de verbouwing van mijn huis. Raad eens wat ik belangrijker vindquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Welnee. Dat zegt over al die misschieners wat. Want dat is vrij obvious, nagenoeg iedereen kan misschien, totdat er iets belangrijkers tussendoor komt.
De BBQquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik sta op misschien omdat e.e.a. samenhangt met de verbouwing van mijn huis. Raad eens wat ik belangrijker vind.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:59 schreef Inolvidable het volgende:
Zet mij anders ook maar op misschien.
En komen zat definitieve aanmelding hoor, maak je niet te drukquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:59 schreef Inolvidable het volgende:
Zet mij anders ook maar op misschien.
Idd zet mij maar op definitiefquote:Op maandag 13 april 2015 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En komen zat definitieve aanmelding hoor, maak je niet te druk.
Ga je naar Baroeg morgen? (dinsdag?) YonL speelt dan, en dat is een van de bands die ik moet skippen mocht ik naar de meet gaanquote:
Checkquote:Op dinsdag 14 april 2015 15:38 schreef Harmankardon het volgende:
Ik kan ook van misschien naar zeker, ijs en weder dienende
Hannes.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Na de vriendelijke uitnodiging van Inolvidable (Dable voor intimi) kan mijn aanwezigheid niet uitblijven
Tenzij ik alsnog verhinderd ben natuurlijk.
Als CL komt, mag je mij ook wel op misschien zettenquote:Op donderdag 9 april 2015 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Als Samzz komt mag je mij ook wel op misschien zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Als CL komt, mag je mij ook wel op misschien zettenNu wil ik ook op misschien. Maar ik kan helemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
een meet?quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu wil ik ook op misschien. Maar ik kan helemaal niet
Ach is maar iets van 6 jaar ofzo geleden dat ik jou voor het laatst sprak ofzoquote:
Valt dan best wel meequote:Op maandag 4 mei 2015 16:16 schreef HostiMeister het volgende:
Ach is maar iets van 6 jaar ofzo geleden dat ik jou voor het laatst sprak ofzo![]()
quote:
En mij niet op zeker gezet?quote:
Vond het te ver gaan om meteen voor jou te sprekenquote:Op maandag 4 mei 2015 18:17 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
En mij niet op zeker gezet?We gingen toch samen
?
Hij leest dit vastquote:Op maandag 4 mei 2015 18:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vond het te ver gaan om meteen voor jou te sprekenFF HW Dm sturen, it's all gooood
quote:
Leuk, succes.quote:
quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |