inb4 vloed aan DM's met nummeraanvraag.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sowieso wel handig, toch? Voor als iemand vertraagd is of er wat anders is.
Gewoon 06-aardbei1 toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
inb4 vloed aan DM's met nummeraanvraag.
Sorry alvastquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:40 schreef artelligence het volgende:
Ik neem wel een kratje HJ mee denk ik
Kan uberhaupt nooit kwaad natuurlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sowieso wel handig, toch? Voor als iemand vertraagd is of er wat anders is.
Oeh het telefoonnummer van HW. Daarvoor kom ik eigenlijk, spreekt voor zich natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan uberhaupt nooit kwaad natuurlijk. Ik bedoel, het is wel de NS
.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oeh het telefoonnummer van HW. Daarvoor kom ik eigenlijk, spreekt voor zich natuurlijk.
Sounds like a plan!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:45 schreef Californium het volgende:
[..]
En misschien voor de mensen die met de trein komen op het station ergens afspreken en samen die kant op?
Ja, voornamelijk als het originele plan uit de OPquote:
Nu nog uitzoeken of mijn Altijd Vrij trajectkaart ook geldig is in het weekendquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, voornamelijk als het originele plan uit de OP.
waar is dat vondelbeeld dan, ik ken toch niet dat hele park uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:55 schreef HeatWave het volgende:
Wellicht handig om van mensen die niet naar CS willen of kunnen komen om even je nummer aan mij te DMén, vondelbeeld is opzich het doel, maar zoals ik zei, het kan altijd veranderen.
Eigenlijk tegenover het oude filmmuseum, als je daar met je rug naar toestaat zie je het staan aan de overkant van het water.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:44 schreef Bart het volgende:
[..]
waar is dat vondelbeeld dan, ik ken toch niet dat hele park uit mijn hoofd
Dat is 'tering ver weg' voor mijquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eigenlijk tegenover het oude filmmuseum, als je daar met je rug naar toestaat zie je het staan aan de overkant van het water.
Ja, er komen mensen uit Enschede en jij gaat klagen dat je het vondelpark doormoetquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is 'tering ver weg' voor mij![]()
Is aan het begin aan Centrum kant. Hehe.
Was natuurlijk een grapje. Heb er zin in!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, er komen mensen uit Enschede en jij gaat klagen dat je het vondelpark doormoet.
Ja, dat had ik wel door hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Was natuurlijk een grapje. Heb er zin in!
het woord altijd zegt het al hequote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nu nog uitzoeken of mijn Altijd Vrij trajectkaart ook geldig is in het weekend
ah de goede kantquote:
ja, op loopafstand van het leidseplein ook mochten we moeten uitwijken oidquote:
Laten weten het hopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |