Voornamelijk geen aandachtshoererijquote:
Kwam je speciaal voor mij dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan kom ik niet speciaal voor jou
Ditquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als jij gaat ga ik ook hoor, ga jou niet mislopen natuurlijk
En als jij gaat, ga ik ookquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, alleen omdat ik zeker weet dat jij ook komtquote:
Moet ik je oppikken, heb nog een meereiskaart van de ns om gratis te reizen.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja die heb ik ook nog ergens uit het spoordeelboekje.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet ik je oppikken, heb nog een meereiskaart van de ns om gratis te reizen.
Dat was toch om gratis mee te reizen toch? Of alleen korting? Ik weet het niet meer zeker.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja die heb ik ook nog ergens uit het spoordeelboekje.
Gratis meerijzen ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat was toch om gratis mee te reizen toch? Of alleen korting? Ik weet het niet meer zeker.
Dan heb je toch nog wel houtskool/briquette nodig?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat ik het bedrag pp op 7,50 ga zetten, is dat acceptabel voor iedereen? Daar kom je qua eten een eind mee, BBQ etc zijn er al, dus dat hoeven we niet meer te kopen.
Als mensen drank etc mee willen nemen, mocht je iets van een koeltas/koelbox hebben, graag.
Thanks!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gratis meerijzen ja.
En nog 1tje van 2e klas naar 1e klas
Ja, dat welquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan heb je toch nog wel houtskool/briquette nodig?
Goed, zet mij maar op zeker dan!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat ik het bedrag pp op 7,50 ga zetten, is dat acceptabel voor iedereen? Daar kom je qua eten een eind mee, BBQ etc zijn er al, dus dat hoeven we niet meer te kopen.
Als mensen drank etc mee willen nemen, mocht je iets van een koeltas/koelbox hebben, graag.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
woman, get teh chill, ik ben net zo.
En ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
woman, get teh chill, ik ben net zo.
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:25 schreef Yvie_lu het volgende:
In dat geval mij ook maar.
Kan LoLa en Cali niet missen natuurlijk.
Awesomequote:
Eerste groepsmeet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
3 bange chickies hihihi
komt vast goed dames.
Kruipen we samen in een hoekjequote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
3 bange chickies hihihi
komt vast goed dames.
En ditquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eerste groepsmeet.Maar heb er zin in.
Grote brede schouders meldt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
3 bange chickies hihihi
komt vast goed dames.
echt waar joh? Oh als je eenmaal gewend ben is het hartstikke gezellig.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hier ookquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
echt waar joh? Oh als je eenmaal gewend ben is het hartstikke gezellig.
iedereen is altijd aardig.
En we bijten niet.....
Tenzij je dat wilt
het wordt steeds drukkerquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:35 schreef Cue_ het volgende:
HW ik kan weer op definitief, plus een (oud) fokster die ik meeneem
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:35 schreef Cue_ het volgende:
HW ik kan weer op definitief, plus een (oud) fokster die ik meeneem
No worries, ik kom nietquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:39 schreef yats het volgende:
Sodeju, ik weet niet of ik nu nog wel durf met al die foksters
Dan zou ik pas echt niet meer durven natuurlijkquote:
Terecht natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:40 schreef yats het volgende:
[..]
Dan zou ik pas echt niet meer durven natuurlijk
Ik kom op de scooter, is dat ook goed?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:43 schreef HeatWave het volgende:
Wat trouwens echt handig zou zijn, als er mensen uit Amsterdam komen, dat er een fiets aanwezig is, dan is het halen van koud bier/wijn etc helemaal super goed te doen.
De mijne is gejat en ino heeft er geen.
En misschien voor de mensen die met de trein komen op het station ergens afspreken en samen die kant op?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:44 schreef Bart het volgende:
Waar in het Vondelpark spreken we eigenlijk af? Best groot daar.
Verzamelen op CS voor zover mogelijk, voor jou wat lastig.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:44 schreef Bart het volgende:
Waar in het Vondelpark spreken we eigenlijk af? Best groot daar.
Doen we in topicdeel 2 zoquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:46 schreef Cue_ het volgende:
En als dit soort dingen besproken zijn dat de OP wordt aangepast anders is t zo lastig terugzoeken
Ben ik dus de enige met fiets verdommequote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:43 schreef HeatWave het volgende:
Wat trouwens echt handig zou zijn, als er mensen uit Amsterdam komen, dat er een fiets aanwezig is, dan is het halen van koud bier/wijn etc helemaal super goed te doen.
De mijne is gejat en ino heeft er geen.
Held van de dag, nu alquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben ik dus de enige met fiets verdomme
Net alsof ik daar kijk van te vorenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:48 schreef HeatWave het volgende:
Info over verzamelen op CS staat gewoon in de OP trouwens.
Maar dan kan je die toch wel even uitlenen af en toe?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben ik dus de enige met fiets verdomme
Kan ook lopend :$ Ben met 10 minuten in Vondelpark. Goed, niet bij het beeld, maar toch. Maar als ik kratje bier meeneem is het handig om die achterop de fiets te zetten. En kunnen Straw en ik weer snel thuis zijn ipv te lopen of taxi te pakken.quote:
Daarom vroeg ik het ookquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kan ook lopend :$ Ben met 10 minuten in Vondelpark. Goed, niet bij het beeld, maar toch. Maar als ik kratje bier meeneem is het handig om die achterop de fiets te zetten. En kunnen Straw en ik weer snel thuis zijn ipv te lopen of taxi te pakken.
CS is ook een beetje om voor ons.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kan ook lopend :$ Ben met 10 minuten in Vondelpark. Goed, niet bij het beeld, maar toch. Maar als ik kratje bier meeneem is het handig om die achterop de fiets te zetten. En kunnen Straw en ik weer snel thuis zijn ipv te lopen of taxi te pakken.
Jepquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
CS is ook een beetje om voor ons.
Sowieso wel handig, toch? Voor als iemand vertraagd is of er wat anders is.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:55 schreef HeatWave het volgende:
Wellicht handig om van mensen die niet naar CS willen of kunnen komen om even je nummer aan mij te DMén, vondelbeeld is opzich het doel, maar zoals ik zei, het kan altijd veranderen.
inb4 vloed aan DM's met nummeraanvraag.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sowieso wel handig, toch? Voor als iemand vertraagd is of er wat anders is.
Gewoon 06-aardbei1 toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
inb4 vloed aan DM's met nummeraanvraag.
Sorry alvastquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:40 schreef artelligence het volgende:
Ik neem wel een kratje HJ mee denk ik
Kan uberhaupt nooit kwaad natuurlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sowieso wel handig, toch? Voor als iemand vertraagd is of er wat anders is.
Oeh het telefoonnummer van HW. Daarvoor kom ik eigenlijk, spreekt voor zich natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan uberhaupt nooit kwaad natuurlijk. Ik bedoel, het is wel de NS
.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oeh het telefoonnummer van HW. Daarvoor kom ik eigenlijk, spreekt voor zich natuurlijk.
Sounds like a plan!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:45 schreef Californium het volgende:
[..]
En misschien voor de mensen die met de trein komen op het station ergens afspreken en samen die kant op?
Ja, voornamelijk als het originele plan uit de OPquote:
Nu nog uitzoeken of mijn Altijd Vrij trajectkaart ook geldig is in het weekendquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, voornamelijk als het originele plan uit de OP.
waar is dat vondelbeeld dan, ik ken toch niet dat hele park uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:55 schreef HeatWave het volgende:
Wellicht handig om van mensen die niet naar CS willen of kunnen komen om even je nummer aan mij te DMén, vondelbeeld is opzich het doel, maar zoals ik zei, het kan altijd veranderen.
Eigenlijk tegenover het oude filmmuseum, als je daar met je rug naar toestaat zie je het staan aan de overkant van het water.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:44 schreef Bart het volgende:
[..]
waar is dat vondelbeeld dan, ik ken toch niet dat hele park uit mijn hoofd
Dat is 'tering ver weg' voor mijquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eigenlijk tegenover het oude filmmuseum, als je daar met je rug naar toestaat zie je het staan aan de overkant van het water.
Ja, er komen mensen uit Enschede en jij gaat klagen dat je het vondelpark doormoetquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is 'tering ver weg' voor mij![]()
Is aan het begin aan Centrum kant. Hehe.
Was natuurlijk een grapje. Heb er zin in!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, er komen mensen uit Enschede en jij gaat klagen dat je het vondelpark doormoet.
Ja, dat had ik wel door hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Was natuurlijk een grapje. Heb er zin in!
het woord altijd zegt het al hequote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nu nog uitzoeken of mijn Altijd Vrij trajectkaart ook geldig is in het weekend
ah de goede kantquote:
ja, op loopafstand van het leidseplein ook mochten we moeten uitwijken oidquote:
Laten weten het hopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |