Dan zou ik pas echt niet meer durven natuurlijkquote:
Terecht natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:40 schreef yats het volgende:
[..]
Dan zou ik pas echt niet meer durven natuurlijk
Ik kom op de scooter, is dat ook goed?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:43 schreef HeatWave het volgende:
Wat trouwens echt handig zou zijn, als er mensen uit Amsterdam komen, dat er een fiets aanwezig is, dan is het halen van koud bier/wijn etc helemaal super goed te doen.
De mijne is gejat en ino heeft er geen.
En misschien voor de mensen die met de trein komen op het station ergens afspreken en samen die kant op?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:44 schreef Bart het volgende:
Waar in het Vondelpark spreken we eigenlijk af? Best groot daar.
Verzamelen op CS voor zover mogelijk, voor jou wat lastig.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:44 schreef Bart het volgende:
Waar in het Vondelpark spreken we eigenlijk af? Best groot daar.
Doen we in topicdeel 2 zoquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:46 schreef Cue_ het volgende:
En als dit soort dingen besproken zijn dat de OP wordt aangepast anders is t zo lastig terugzoeken
Ben ik dus de enige met fiets verdommequote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:43 schreef HeatWave het volgende:
Wat trouwens echt handig zou zijn, als er mensen uit Amsterdam komen, dat er een fiets aanwezig is, dan is het halen van koud bier/wijn etc helemaal super goed te doen.
De mijne is gejat en ino heeft er geen.
Held van de dag, nu alquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben ik dus de enige met fiets verdomme
Net alsof ik daar kijk van te vorenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:48 schreef HeatWave het volgende:
Info over verzamelen op CS staat gewoon in de OP trouwens.
Maar dan kan je die toch wel even uitlenen af en toe?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben ik dus de enige met fiets verdomme
Kan ook lopend :$ Ben met 10 minuten in Vondelpark. Goed, niet bij het beeld, maar toch. Maar als ik kratje bier meeneem is het handig om die achterop de fiets te zetten. En kunnen Straw en ik weer snel thuis zijn ipv te lopen of taxi te pakken.quote:
Daarom vroeg ik het ookquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kan ook lopend :$ Ben met 10 minuten in Vondelpark. Goed, niet bij het beeld, maar toch. Maar als ik kratje bier meeneem is het handig om die achterop de fiets te zetten. En kunnen Straw en ik weer snel thuis zijn ipv te lopen of taxi te pakken.
CS is ook een beetje om voor ons.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kan ook lopend :$ Ben met 10 minuten in Vondelpark. Goed, niet bij het beeld, maar toch. Maar als ik kratje bier meeneem is het handig om die achterop de fiets te zetten. En kunnen Straw en ik weer snel thuis zijn ipv te lopen of taxi te pakken.
Jepquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
CS is ook een beetje om voor ons.
Sowieso wel handig, toch? Voor als iemand vertraagd is of er wat anders is.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:55 schreef HeatWave het volgende:
Wellicht handig om van mensen die niet naar CS willen of kunnen komen om even je nummer aan mij te DMén, vondelbeeld is opzich het doel, maar zoals ik zei, het kan altijd veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |