Ja, alleen omdat ik zeker weet dat jij ook komtquote:
Moet ik je oppikken, heb nog een meereiskaart van de ns om gratis te reizen.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als jij gaat ga ik ook hoor, ga jou niet mislopen natuurlijk
Ohwja die heb ik ook nog ergens uit het spoordeelboekje.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet ik je oppikken, heb nog een meereiskaart van de ns om gratis te reizen.
Dat was toch om gratis mee te reizen toch? Of alleen korting? Ik weet het niet meer zeker.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja die heb ik ook nog ergens uit het spoordeelboekje.
Gratis meerijzen ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat was toch om gratis mee te reizen toch? Of alleen korting? Ik weet het niet meer zeker.
Dan heb je toch nog wel houtskool/briquette nodig?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat ik het bedrag pp op 7,50 ga zetten, is dat acceptabel voor iedereen? Daar kom je qua eten een eind mee, BBQ etc zijn er al, dus dat hoeven we niet meer te kopen.
Als mensen drank etc mee willen nemen, mocht je iets van een koeltas/koelbox hebben, graag.
Thanks!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gratis meerijzen ja.
En nog 1tje van 2e klas naar 1e klas
Ja, dat welquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan heb je toch nog wel houtskool/briquette nodig?
Goed, zet mij maar op zeker dan!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat ik het bedrag pp op 7,50 ga zetten, is dat acceptabel voor iedereen? Daar kom je qua eten een eind mee, BBQ etc zijn er al, dus dat hoeven we niet meer te kopen.
Als mensen drank etc mee willen nemen, mocht je iets van een koeltas/koelbox hebben, graag.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
woman, get teh chill, ik ben net zo.
En ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
woman, get teh chill, ik ben net zo.
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:25 schreef Yvie_lu het volgende:
In dat geval mij ook maar.
Kan LoLa en Cali niet missen natuurlijk.
Awesomequote:
Eerste groepsmeet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
3 bange chickies hihihi
komt vast goed dames.
Kruipen we samen in een hoekjequote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
3 bange chickies hihihi
komt vast goed dames.
En ditquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eerste groepsmeet.Maar heb er zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |