quote:
Sneu, dat soort familie. Dan hebben jullie t beter geregeldquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, dat we dan gewoon allebei werk hebben, niet opeens opzoek moeten naar een woning omdat we vreemd zijn gegaan in ons huwelijk (met koters) etc, dat zien ze dan weer niet.
De vraag is, wie is de wolf in schaapskleren?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:48 schreef Californium het volgende:
Zitten hier wel een boel zwarte schaapjes
quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:48 schreef HeatWave het volgende: [..] Ach ja, dat we dan gewoon allebei werk hebben, niet opeens opzoek moeten naar een woning omdat we vreemd zijn gegaan in ons huwelijk (met koters) etc, dat zien ze dan weer niet
.
Fuck ja, weet je hoe lekker pannekoeken zijnquote:
Ze zoeken het ook maar uit, mij scheelt het een hoop verplichtingen en saaie verjaardagen voornamelijkquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Wij hebben dan geen werk op een bijbaantje na. Maar wij vonden onze roeping niet direct en hebben wat foute keuzes gemaakt.
Zal ik dan maar pannenkoeken gaan bakken?quote:
Nee, die heb ik dan ook niet gehad afgelopen weekendquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fuck ja, weet je hoe lekker pannekoeken zijn
Too easy this onequote:Op dinsdag 7 april 2015 10:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zin in Jell-o wanneer iemand dat zegt
Ditquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fuck ja, weet je hoe lekker pannekoeken zijn
Vergeleken met mijn broer ben ik gelukkig niet het zwarte schaap.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:48 schreef Californium het volgende:
Zitten hier wel een boel zwarte schaapjes
Wolf?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Vergeleken met mijn broer ben ik gelukkig niet het zwarte schaap.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:50 schreef yats het volgende:
De vraag is, wie is de wolf in schaapskleren?
Nja het is meer even een sudden realisation en off-day. I'll shrug it offquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom lijkt het stil te staan op deze specifieke dag?
omnomnomquote:
Gezien ik een dilemma heb of ik mijn ouders een auto moet laten financieren, ja.quote:
Nee dankjewelquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:52 schreef yats het volgende:
[..]
Zal ik dan maar pannenkoeken gaan bakken?
Boh, is dat plotseling, of staat dat al een tijdje op de planning?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet mijn werk bellen om ontslag te nemen, maar ik zit het al de hele ochtend uit te stellen.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zoveel pannenkoeken gegeten dat je alleen nog maar rolt?
Je weet niet wat je mistquote:
Volgens mij heb jij best veel baaldagen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nja het is meer even een sudden realisation en off-day. I'll shrug it off
Heb vorige week vrij plotseling nieuw werk kunnen vinden, alles was binnen drie dagen geregeld. Maar omdat het dus Pasen was kon ik mijn huidige werk niet eerder bereiken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Boh, is dat plotseling, of staat dat al een tijdje op de planning?
Waarom dan eten? Klinkt niet heel efficiëntquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:00 schreef rival het volgende:
[..]bitch
Gisteravond weer 150 situps gedaan dus die pannenkoeken zijn er alweer af
Speciaal voor jou jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:00 schreef rival het volgende:
[..]bitch
Ik snap extreme moslims opeens een stuk beterquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:59 schreef MissMSX het volgende:
Lamsshoarma
Varkensshoarma
Fuck conventies
Terwijl het leven zo mooi kan zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij best veel baaldagen?
Nee hoorquote:
Die pannenkoeken zijn alweer omgezet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom dan eten? Klinkt niet heel efficiënt
Hou op je maakt me verlegenquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Speciaal voor jou ja
En netjes! Niet zo indrukwekkend als Loka, maar toch: Nice!
Iemand die het met me eens isquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:59 schreef MissMSX het volgende:
Lamsshoarma
Varkensshoarma
Fuck conventies
Ben jij ook aan het opbouwen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:00 schreef rival het volgende:
[..]bitch
Wel chill dan. Maar je moet door, dus gewoon bellenquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb vorige week vrij plotseling nieuw werk kunnen vinden, alles was binnen drie dagen geregeld. Maar omdat het dus Pasen was kon ik mijn huidige werk niet eerder bereiken.
Een hele hoopquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
Hou op je maakt me verlegen
What did Loka do?
Dat hoorde ik ook al en vrij actief nog in tegenstelling tot de rest van fokquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja al een tijdje, leuk volk hier
Ik ging net bellen, maar ze nemen niet op.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wel chill dan. Maar je moet door, dus gewoon bellen
Shit gaat hard hier.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook al en vrij actief nog in tegenstelling tot de rest van fok
Nou niet zo prettig vanmorgen.... Mijn bandjes zijn versleten.quote:
Lolquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
Nou niet zo prettig vanmorgen.... Mijn bandjes zijn versleten.
Omdat de nieuwe pas morgen binnen komen en de huidige al canvas lieten zien rij ik nu op geleende wielen....
Maar die blijken zo krom als een hoepel... Iedereen kent wel een trillend stuur...
mijne schommelde gewoon centimeters heen en weer
En al effect te merken?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ik probeer er elke dag 150 te doen, begon met 100... sinds 3 weken ongeveer
Ik snap dat nooit, hoe mensen die gewoon netjes studeren zoals jij ergens het zwarte schaap kunnen zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Broertje en ik zijn de zwarte schaapjes, al durft niemand dat hardop te zeggen. Ik ben ook nog eens het enige vrouwelijke familielid dat niet in de zorg werkt.
Neequote:
De andere helft van de TT dan maar?quote:
Vandaag nog terug. Morgen nog een keer heen en weer. En als het goed is heb ik ze dan 's avonds... Dat valt wel meequote:Op dinsdag 7 april 2015 11:08 schreef Puala het volgende:
[..]
LolIs maar voor dagje toch? Dat overleef je wel
Ik zit nu ook op 150, ben ook rond die tijd begonnen, maar toen zat ik nog triestjes op 45.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ik probeer er elke dag 150 te doen, begon met 100... sinds 3 weken ongeveer
quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:10 schreef yats het volgende:
[..]
Nee
[..]
De andere helft van de TT dan maar?
Geloof me, studeren is geen garantie om niet zo gezien te wordenquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit, hoe mensen die gewoon netjes studeren zoals jij ergens het zwarte schaap kunnen zijn.
Maar misschien is er wel gewoon een overdaad aan echte totale nietsnutten in mijn familie.
hoeveel km moet je? Echt lekker klinkt het niet. Wel herkenbaar het effect trouwensquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
Vandaag nog terug. Morgen nog een keer heen en weer. En als het goed is heb ik ze dan 's avonds... Dat valt wel mee
Oke dan kan ik niet achter blijven, bedankt voor dit doelquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit nu ook op 150, ben ook rond die tijd begonnen, maar toen zat ik nog triestjes op 45.
De bedoeling is volgende week de 200 halen en daarop blijven zitten.
Is dat je doel?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik doe nu met gemak setjes van 50. int begin nog niet...
Heb nog geen sixpack hoor
En dat snap ik dus eigenlijk totaal niet. Het had zoveel erger kunnen zijn, waarom zijn ze niet gewoon blij met je omdat je geen graffitispuiter met strafblad bent ofzo.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:11 schreef yats het volgende:
[..]
Geloof me, studeren is geen garantie om niet zo gezien te worden
Wow...De NS geeft me mijn geld volledig terug van het foutief inchecken in Amsterdam.
Moet ik ook regelen zo ene sixpack, hoe kom je daar aan? Waar koop je die?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
50 is ook niet zoveel...Ik zit op sets van 100. Maar ik vrees dat je voor een sixpack meer moet doen dan alleen sit-upsquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
Koop dan ook gelijk de V-lijn als je dan toch bezig bentquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet ik ook regelen zo ene sixpack, hoe kom je daar aan? Waar koop je die?
Planks en crunches. En af en toe ga ik naar de sportschool. Maar dat moet ik eigenlijk vaker doen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
Oke dan kan ik niet achter blijven, bedankt voor dit doel
En doe je naast de situps nog meer?
Mensen zijn soms vreemd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dat snap ik dus eigenlijk totaal niet. Het had zoveel erger kunnen zijn, waarom zijn ze niet gewoon blij met je omdat je geen graffitispuiter met strafblad bent ofzo.
15 enkele rit... 45 totaal nog ongeveer....quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:12 schreef Puala het volgende:
[..]
hoeveel km moet je? Echt lekker klinkt het niet. Wel herkenbaar het effect trouwens
Prima.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Koop dan ook gelijk de V-lijn als je dan toch bezig bent
Zou het ook wel willen, maar dan moet ik minder vetjes krijgen. Maar ik hou te veel van eten.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:14 schreef yats het volgende:
[..]
50 is ook niet zoveel...Ik zit op sets van 100. Maar ik vrees dat je voor een sixpack meer moet doen dan alleen sit-ups
Heineken? Bij elke zichzelf respecterende winkel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet ik ook regelen zo ene sixpack, hoe kom je daar aan? Waar koop je die?
Omdat daar veel meer boeiends over te vertellen is op een verjaardag dan over een afgestudeerde zonder baan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dat snap ik dus eigenlijk totaal niet. Het had zoveel erger kunnen zijn, waarom zijn ze niet gewoon blij met je omdat je geen graffitispuiter met strafblad bent ofzo.
Eten is ook wel echt fijn ja.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou het ook wel willen, maar dan moet ik minder vetjes krijgen. Maar ik hou te veel van eten.
Ik drink dat piswater nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Heineken? Bij elke zichzelf respecterende winkel.
Tsja, even doorbijten. Zo weinig km's is wel te doenquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
15 enkele rit... 45 totaal nog ongeveer....
Zodra ik boven de 80 rij valt het wel mee.... Maar BBK en in de file is dat best lastig...
Herkenbare struggle.10 jaar geleden had ik wel een, dat wil ik wel weer terug. Ik merk overigens wel effect. Als ik mijn buik aanspan en iemand slaat er tegenaan merk ik dat niet echt. Dus er zitten wel spieren inmiddelsquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou het ook wel willen, maar dan moet ik minder vetjes krijgen. Maar ik hou te veel van eten.
Mensen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat daar veel meer boeiends over te vertellen is op een verjaardag dan over een afgestudeerde zonder baan.
Dat die eerste ging falen was te verwachten, die tweede hadden ze hoop voor. En dan komt dat harder aan als die het ook niet lukt.
*knuppel pakt*quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:17 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbare struggle.10 jaar geleden had ik wel een, dat wil ik wel weer terug. Ik merk overigens wel effect. Als ik mijn buik aanspan en iemand slaat er tegenaan merk ik dat niet echt. Dus er zitten wel spieren inmiddels
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij best veel baaldagen?
En hoeveel sets doe je dan op een dag?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:14 schreef yats het volgende:
[..]
50 is ook niet zoveel...Ik zit op sets van 100. Maar ik vrees dat je voor een sixpack meer moet doen dan alleen sit-ups
Wat doe jij precies qua sport?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:17 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbare struggle.10 jaar geleden had ik wel een, dat wil ik wel weer terug. Ik merk overigens wel effect. Als ik mijn buik aanspan en iemand slaat er tegenaan merk ik dat niet echt. Dus er zitten wel spieren inmiddels
Got thatquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Koop dan ook gelijk de V-lijn als je dan toch bezig bent
Ohw Fas tochquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:22 schreef Fascination het volgende:
Ik had pas echte struggles vanochtend. Met nieuwe fiets naar het werk, maar ik moest heel rustig fietsen, anders kwam ik te vroeg aan.
Ben benieuwd wat je er van gaat maken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Niet zon overdreven bodybuilder buik hoor.. gewoon eentje met meer vorm
Haha, dat heb ik ook wel eens. Fietsen op slakkentempo omdat het raar staat als je een kwartier te vroeg bent. :$quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:22 schreef Fascination het volgende:
Ik had pas echte struggles vanochtend. Met nieuwe fiets naar het werk, maar ik moest heel rustig fietsen, anders kwam ik te vroeg aan.
Wat fanatiek Loka, wist ik helemaal nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Planks en crunches. En af en toe ga ik naar de sportschool. Maar dat moet ik eigenlijk vaker doen.
Wie weet krijg je het nog eens te zienquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je er van gaat maken.
Met dit mooie weer komt bij mij ook wel de drive om wat aan mijn lichaam te gaan doen. Maar dan is je hand kneuzen niet het slimste om te doenMoet even kijken wat ik wil gaan doen
Bring itquote:
3, hardlopen gaat ook weer opgebouwd worden naar 2x per weekquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:21 schreef rival het volgende:
[..]
En hoeveel sets doe je dan op een dag?
Ik loop hard om dat beetje vet weg te krijgen ernaast
Fitness en rugby (normaliter). Alleen vanwege een blessure is t nu alleen fitness en hardlopenquote:
Was mijn goede voornemen om wat beter voor mijn lichaam te gaan zorgen, na de wietverslaving en het kapsalondieet van vorig jaar.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
Wat fanatiek Loka, wist ik helemaal niet
Heb ik ook dit weekend nog gegeten. En pannenkoeken.quote:
Hey ik beweeg al een hoop, ben fanatiek.....quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Pizza, pannenkoeken, snackbar. Je weet zeker dat dat sixpack er komt?
Waarom geen krachttraining?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:27 schreef yats het volgende:
[..]
3, hardlopen gaat ook weer opgebouwd worden naar 2x per week
[..]
Fitness en rugby (normaliter). Alleen vanwege een blessure is t nu alleen fitness en hardlopen
Is het nodig dat dat ook nog gaat komen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
Hey ik beweeg al een hoop, ben fanatiek.....
Dat eten komt misschien ook nog... en anders.... dan maar niet
300 is niet niksquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:27 schreef yats het volgende:
[..]
3, hardlopen gaat ook weer opgebouwd worden naar 2x per week
[..]
Fitness en rugby (normaliter). Alleen vanwege een blessure is t nu alleen fitness en hardlopen
En je had t al zo druk...quote:
Het voelt ook fijn toch, wanneer je het gedaan hebtquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was mijn goede voornemen om wat beter voor mijn lichaam te gaan zorgen, na de wietverslaving en het kapsalondieet van vorig jaar.
[..]
Heb ik ook dit weekend nog gegeten. En pannenkoeken.
Ben weer flink gefeed.
Daar ga ik deze week aan beginnen. Mijn schema is net volledig omgezet op kracht ipv uithoudingsvermogenquote:
I knowquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
300 is niet niks
Hardlopen doe ik in principe 2x in de week... Maar ik heb vanaf donderdag tot gisteren niks gedaan....
Dat kan ik je over enkele weken vertellen hoop ikquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Is het nodig dat dat ook nog gaat komen?
Nice. Op naar een killerbody.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:31 schreef yats het volgende:
[..]
Daar ga ik deze week aan beginnen. Mijn schema is net volledig omgezet op kracht ipv uithoudingsvermogen
Ik voel me inderdaad een stuk fitter de laatste maanden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
Het voelt ook fijn toch, wanneer je het gedaan hebt
Kaneel is een feeder?
Heb ik alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met 'gezelligheid'quote:
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ja je wilt gewoon even lekker genieten samen, herkenbaar hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me inderdaad een stuk fitter de laatste maanden.
Een beetje wel.
Maar het is ook een beetje mijn eigen schuld hoor, ik was er ook bij het boodschappen doen.
Valt wel mee toch? Ik deel wel kleine, oninteressante dingen zoals m'n droge boterham vanochtend maar dat is geen aanleiding tot baaldag.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij lees ik dat vaker icm jouw username.
Heb je voorkeuren Yats?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Laat me raden, je neemt graag wat van hem over?
quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:34 schreef yats het volgende:
[..]
Heb ik alYats, is zwemmen niet iets om erbij te doen? Of wil je nu per se krachttraining?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja, met 'gezelligheid'"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Als je vanavond ook een droge boterham hebt, dan welquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ik deel wel kleine, oninteressante dingen zoals m'n droge boterham vanochtend maar dat is geen aanleiding tot baaldag.
Wow. Volgende keer iets langer uitslapen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:22 schreef Fascination het volgende:
Spiermassa gainen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:31 schreef yats het volgende:
[..]
Daar ga ik deze week aan beginnen. Mijn schema is net volledig omgezet op kracht ipv uithoudingsvermogen
quote:
Zat ik wel aan te denken, maar helaas is het budget daar te beperkt voor momenteelquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yats, is zwemmen niet iets om erbij te doen? Of wil je nu per se krachttraining?
Scherpe kaaklijn creëren, vrouwen aan elke vinger van je hand. Hoppa!quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Spiermassa gainen.Lekker aan de kwark, vlees en vis.
Gewoon ripped worden toch?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je een 10-badenkaart neemt kan je wel even vooruit en kost niet al te veel, al snap ik je punt welquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:39 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Zat ik wel aan te denken, maar helaas is het budget daar te beperkt voor momenteel
Kaakspier oefeningen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Scherpe kaaklijn creëren, vrouwen aan elke vinger van je hand. Hoppa!
Workin' on that too.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Scherpe kaaklijn creëren, vrouwen aan elke vinger van je hand. Hoppa!
Anabolenquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kaakspier oefeningen.Of gewoon aan de anabolen.
quote:
Dat grid werkt daar ook goed voor moet ik zeggen. Al ben je wel gesloopt na een uur. Maar ach, wie weet werkt t, i hope so.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zeg ik.Nee, maar krachttraining is ook uitstekend voor de vetverbranding.
Zij het wel dat ik dat met boksen/karate doe. Op de bokszak straks. Ben benieuwd hoeveel er nog van de techniek is blijven hangen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:41 schreef yats het volgende:
[..]
AnabolenDat heeft teveel invloed op bepaalde andere lichaamsdelen en het is vaak troep
[..]
Sport is het halve werk. Voeding is minstens zo belangrijk. Hoop dat je verschil gaat merken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:44 schreef yats het volgende:
[..]
Dat grid werkt daar ook goed voor moet ik zeggen. Al ben je wel gesloopt na een uur. Maar ach, wie weet werkt t, i hope so.
Oke gelukkig maar danquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ik deel wel kleine, oninteressante dingen zoals m'n droge boterham vanochtend maar dat is geen aanleiding tot baaldag.
Sowieso stroopquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:36 schreef Samzz het volgende:
Goede TT dit. Mits pannenkoeken met stroop.
Dat tweede deel kan t nog weleens bij mis gaanquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sport is het halve werk. Voeding is minstens zo belangrijk. Hoop dat je verschil gaat merken.
ff serieus.... Zit ik nou voor niks extra kip te eten?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
en geeft je meestal een beter figuur dan alleen afvallen door cardio oid...quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zeg ik.Nee, maar krachttraining is ook uitstekend voor de vetverbranding.
Ik voel me ook fit maar merk dat ik nogal aan kracht heb ingeleverd. Dus daar ga ik eens harder aan werken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:46 schreef yats het volgende:
[..]
Dat tweede deel kan t nog weleens bij mis gaan
Ik merk wel dat ik vrij fit ben, maar t kan altijd beter
I know, maar weer op voeding en beweging gaan letten zou niet verkeerd zijn. Ben weer aan het 'gainen' en het is geen spiermassaquote:
Ik feed haar meedogenloos, dit is waar.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
Het voelt ook fijn toch, wanneer je het gedaan hebt
Kaneel is een feeder?
Ik merkte het verschil toen ik mijn wielen aan het wisselen was.. dan zit je gehurkt en voelt zo'n velg best zwaar... was een eitje ineensquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:46 schreef yats het volgende:
Ik merk wel dat ik vrij fit ben, maar t kan altijd beter
Waar een wil is, is een weg.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
I know, maar weer op voeding en beweging gaan letten zou niet verkeerd zijn. Ben weer aan het 'gainen' en het is geen spiermassa
Dat wil niet zeggen dat dat dan niet alsnog aan jou kan liggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik feed haar meedogenloos, dit is waar.
Alleen haar wiet- en kapsalondieet was voordat we aan het daten waren.
Afgelopen weekend hebben we met zijn tweeën een piano verhuisd, die kracht zit dus wel goedquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik voel me ook fit maar merk dat ik nogal aan kracht heb ingeleverd. Dus daar ga ik eens harder aan werken.
Klopt! En ik heb nu een stok achter de deur. Iemand die keihard heeft gewerkt aan een mooi figuurquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg.Ik wil ook nog steeds wat kwijt.
Weer hardlopen met het mooie weer.En zit eraan te denken om me in te schrijven bij de spotschool. Kan nu de eerste maand gratis, speciale aanbieding.
Gisteren in de tuin gewerkt en de boel omgewoeld. Dat voelde ik ook. Maar echt krachttraining zal ik voorlopig niet doen in de sportschool maar op de bokszak. En ik kan squats etc. ook gewoon thuis doenquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:51 schreef yats het volgende:
[..]
Afgelopen weekend hebben we met zijn tweeën een piano verhuisd, die kracht zit dus wel goed
Nohh.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klopt! En ik heb nu een stok achter de deur. Iemand die keihard heeft gewerkt aan een mooi figuur
Dat is ook weer waar.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat dat dan niet alsnog aan jou kan liggen natuurlijk.
Wow, dit is smooth.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klopt! En ik heb nu een stok achter de deur. Iemand die keihard heeft gewerkt aan een mooi figuur
Ik heb een bokszak thuis, dat scheeltquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gisteren in de tuin gewerkt en de boel omgewoeld. Dat voelde ik ook. Maar echt krachttraining zal ik voorlopig niet doen in de sportschool maar op de bokszak. En ik kan squats etc. ook gewoon thuis doen
Hij heeft toch gelijk? Je hebt er hard zat voor gewerkt om een mooi figuur te krijgenquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nohh.Jij kan gewoon lekker naar je werk fietsen als het mooi weer is.
Als je echt je best wil doen ook met slecht weerquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb er meer voor gelaten dan voor gedaan, maar dat is ook niet makkelijk nee.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:56 schreef yats het volgende:
Hij heeft toch gelijk? Je hebt er hard zat voor gewerkt om een mooi figuur te krijgen
Het laat gewoon zien dat het ook niet allemaal zo duur hoeft te zijnquote:
Ook als het lekker weer is?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kijk best wel uit naar het moment in mijn leven dat ik niet meer zoveel hoef te fietsen.
Eigenlijk haat ik fietsen best wel intens.
30km, afschuwelijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:57 schreef Dqod het volgende:
Situps en pushups 2x daags, minstens 30 km p/d fietsen en fysiek werk. Vind het prima zo :$
Nu durf ik je niet meer te meeten met m'n slappe lijfquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:57 schreef Dqod het volgende:
Situps en pushups 2x daags, minstens 30 km p/d fietsen en fysiek werk. Vind het prima zo :$
Hahahaquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu durf ik je niet meer te meeten met m'n slappe lijf
Hoeveel van elk?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:57 schreef Dqod het volgende:
Ja, het duurt altijd zo lang en het is zo saai. Je wilt gewoon ergens zijn en beginnen met wat je moet doen, maar dan moet je eerst een halfuur op de fiets zitten.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu durf ik je niet meer te meeten met m'n slappe lijf
Knap hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:57 schreef Dqod het volgende:
Ja die gebroken diensten, dus 2x heen en weer. Zit je opgeteld wel aan de 30quote:
Wat ben je toch een schatje hequote:Op dinsdag 7 april 2015 11:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
R.E.S.T.E.C.Pquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:57 schreef Dqod het volgende:
Joh, lekker muziekje erop, beetje nadenken en dagdromen en genieten van de zon.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, het duurt altijd zo lang en het is zo saai. Je wilt gewoon ergens zijn en beginnen met wat je moet doen, maar dan moet je eerst een halfuur op de fiets zitten.
75/50 als ik zin heb. Soms 50/30. Meer dan zat imoquote:
Nieuwsgierig nu, waar zijn de pics?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb er meer voor gelaten dan voor gedaan, maar dat is ook niet makkelijk nee.
Zal jou eens knapquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Knap hoor.Dan blijf je idd wel fit.
110 km per week danquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat elke dag, die gebroken diensten?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja die gebroken diensten, dus 2x heen en weer. Zit je opgeteld wel aan de 30
Daar ga ik ook naar streven, al ben ik geen ster in opdrukkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
75/50 als ik zin heb. Soms 50/30. Meer dan zat imo
Harde baas ben je toch ook hea.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
75/50 als ik zin heb. Soms 50/30. Meer dan zat imo
Bijna elke dag wel jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is dat elke dag, die gebroken diensten?
Word er altijd heel chagrijnig van als ik 2 uur op een dag moet fietsen als ik tussen het studeren door even naar werk moet, maar dat is maar een paar dagen per week gelukkig.
Ik heb geen apparaat om muziekjes mee te kunnen luisteren.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh, lekker muziekje erop, beetje nadenken en dagdromen en genieten van de zon.Ik vind het heerlijk
Jij ook al zo'n afgetraind lijf?quote:
Valt best meequote:
Ja, walgelijkquote:
Zenuwen waarvoor?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Valt best mee
/bescheiden.
Yw Thijs :p
Ben nu helemaal niet zo fit tho, door die stomme keel en zenuwen voor straks
Picsquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij ook al zo'n afgetraind lijf?
Nou euhm... ik heb gewoon een prima lijf van mezelf... ofzo
Zie het niet als verspilde tijd, maar als een investering in je gezondheid en conditie.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, het duurt altijd zo lang en het is zo saai. Je wilt gewoon ergens zijn en beginnen met wat je moet doen, maar dan moet je eerst een halfuur op de fiets zitten.
* tik m aan ouwequote:Op dinsdag 7 april 2015 12:03 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala is even stil en kan niet meepraten
Ha!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Dingen laten kan ook hard werk zijn. Hoe dan ook, het resultaat mag er zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb er meer voor gelaten dan voor gedaan, maar dat is ook niet makkelijk nee.
Bevolkingsonderzoek. Ik haat eendebekkenquote:
Kan kijken of ik nog ergens een ouwe mp3 speler heb liggen. Scheelt zo veelquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb geen apparaat om muziekjes mee te kunnen luisteren.
En als ik ga nadenken op de fiets wil ik altijd de dingen die ik bedenk opschrijven zodat ik ze niet vergeet maar dat kan niet want je zit op de fiets.
Oh getver. Martelwerktuigenquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bevolkingsonderzoek. Ik haat eendebekken
En t is idd soms strontvervelend lokje. Mja
quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ha!Dan doe je t ook maar zonder mijn goddelijke lichaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Jawel, ben al een paar maanden op mijn voeding aan het letten, nu nog iets meer dan elke dag 20km fietsen.quote:
Hou je m'n handje vast? I'm scared shitlessquote:
quote:
Jullie compenseren dat toch met bedsporten?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:03 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala is even stil en kan niet meepraten
Kun je je dan nog wel concentreren op het verkeer?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan kijken of ik nog ergens een ouwe mp3 speler heb liggen. Scheelt zo veel
Geef je het nu al op?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan doe je t ook maar zonder mijn goddelijke lichaam
He bahquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bevolkingsonderzoek. Ik haat eendebekken
En t is idd soms strontvervelend lokje. Mja
Ik zou het zo doenquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hou je m'n handje vast? I'm scared shitless
quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:06 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Jullie compenseren dat toch met bedsporten?
Dat heeft de rest weer niet
quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ha!trap ik mooi inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed kijken, heel belangrijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kun je je dan nog wel concentreren op het verkeer?
Netjesquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jawel, ben al een paar maanden op mijn voeding aan het letten, nu nog iets meer dan elke dag 20km fietsen.
Nee ben op m'n werk dus heb geen eigen foto's tot m'n beschikkingquote:
Leugens, want geen pic-icon in de spoilertagquote:
Geen telefoon vol met pics?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee ben op m'n werk dus heb geen eigen foto's tot m'n beschikking
Té weinigquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:06 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Jullie compenseren dat toch met bedsporten?
Dat heeft de rest weer niet
Klopt. En je kunt je benen nog hoger zetten. Opdrukken heeft me best wel kracht opgeleverd (weer ingeboet), ondanks dat ik zwak/niet sterk benquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:05 schreef rival het volgende:
Opdrukken is trouwens heel afwisselend te doen....
Handen dichter bij of verder uit elkaar... handen hoger of lager...
Zegmaar een standaard pushup, kan ik bv wel 40 keer achter elkaar...
Mijn handen dicht bij elkaar ter hoogte van mijn heup dan kan ik er maar 10...
Je traint zo ook verschillende spieren
quote:
Sterktequote:Op dinsdag 7 april 2015 12:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
K ga t even afmaken en dan die kant op. Tot later en/of vaarwel
Blijf het nog steeds zo tof vinden dat jij die hele hut van de grond af aan aan het inrichten bent. Helemaal jouw eigen plekkie,. Moet chill zijnquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Netjes![]()
Ik klus wat in huis en dat is alle beweging
Hulp nodig?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee ben op m'n werk dus heb geen eigen foto's tot m'n beschikking
Sterktequote:Op dinsdag 7 april 2015 12:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
K ga t even afmaken en dan die kant op. Tot later en/of vaarwel
wat zeg je nu allemaal voor abracadabra?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Leugens, want geen pic-icon in de spoilertag
Is erg chillquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Blijf het nog steeds zo tof vinden dat jij die hele hut van de grond af aan aan het inrichten bent. Helemaal jouw eigen plekkie,. Moet chill zijn
Waar ligt dat aan?quote:
Klopt 100%.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag je net nog iemand afwijzen.... dus zo erg is het ook weer niet
Omdat ik het moeilijk vind af te spreken met seks als doel. Wat als iemand tegen valt? Ik ben geen held in face2face nee zeggen.quote:
altijd die nuance erbijquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klopt. En je kunt je benen nog hoger zetten. Opdrukken heeft me best wel kracht opgeleverd (weer ingeboet), ondanks dat ik zwak/niet sterk ben
Zonder pic-iconquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:09 schreef rival het volgende:
[..]
wat zeg je nu allemaal voor abracadabra?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pic-iconSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ah stuur je straks ook nog wel wat dickpics hoor, ben de beroerdste nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah eerst Yats, nu Fax en dan Rival nog zeker?
Was dat een poging?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Hey ho wacht....quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Doe maarquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah stuur je straks ook nog wel wat dickpics hoor, ben de beroerdste niet
Niet alles hoeft toch ook een ordinaire booty-call te zijn? Er is ook nog gewoon iets als daten, met misschien iets serieus in het achterhoofd?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat ik het moeilijk vind af te spreken met seks als doel. Wat als iemand tegen valt? Ik ben geen held in face2face nee zeggen.
Los van onzeker over lichaam en druk met verbouwen.
Vind je?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:12 schreef rival het volgende:
[..]
Hey ho wacht....
Ik hoor niet in dat lijstje
Dat kan, maar ik ben wel even klaar met blauwtjes lopen voor dit jaarquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet alles hoeft toch ook een ordinaire booty-call te zijn? Er is ook nog gewoon iets als daten, met misschien iets serieus in het achterhoofd?
quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zonder pic-iconSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pic-iconik zie geen verschil. Zal door mijn tekst only layout komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even een geklede before/after vinden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn tieten toen.![]()
We zijn net begonnen qua jaar, de beste tijd begint nuquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik ben wel even klaar met blauwtjes lopen voor dit jaar
Oh, dat kan misschien ja.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:13 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie geen verschil. Zal door mijn tekst only layout komen
quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Even een geklede before/after vinden.Oudje, maar je snapt het idee:
Wow ja, wat voor maat was dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn tieten toen.
Eh wacht...quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:12 schreef rival het volgende:
[..]
Hey ho wacht....
Ik hoor niet in dat lijstje
Hmm, niet overtuigdquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zijn net begonnen qua jaar, de beste tijd begint nu.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn tieten toen.
Je t-shirt is een jurk geworden zie ik dat nou goed?
Via telefoon, dus geen PI, maar er stond een emoticon achterquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Je vroeg letterlijk of ik seks wilde? En dat telt dan niet? Zag ik een PI over t hoofd?
Lente is lente, daar komen oerinstincten aan te pas, doe je niets aanquote:
[..]
* Puala neemt petje afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn tieten toen.
Zal kijken of ik dadelijk op de zaak nog ff naar de plee kan sneaken voor wat dickpicsquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Doe maar![]()
Zit toch thuis, kan ik me mooi vermaken
We zullen het zienquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zijn net begonnen qua jaar, de beste tijd begint nu.
Mijn oude colbert's zijn bijna een tipi inmiddelsquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:15 schreef rival het volgende:
[..]
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal kijken of ik dadelijk op de zaak nog ff naar de plee kan sneaken voor wat dickpicsKomt goed
Ja, zoals altijd alles hier, vrijwel letterlijkquote:
Maak maar goed met een picquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, dat kan misschien ja.
In dat geval: sorry
T-shirt is inmiddels long gone, maar inderdaad.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:15 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
doe mij eens de ongeklede versieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn tieten toen.![]()
Wow...just wow...quote:
oke oke Dan alleen van sexy deerne-jijquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van fatty me? Nee, die mogen het daglicht nooit zien.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn tieten toen.respect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |