quote:
Sneu, dat soort familie. Dan hebben jullie t beter geregeldquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, dat we dan gewoon allebei werk hebben, niet opeens opzoek moeten naar een woning omdat we vreemd zijn gegaan in ons huwelijk (met koters) etc, dat zien ze dan weer niet.
De vraag is, wie is de wolf in schaapskleren?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:48 schreef Californium het volgende:
Zitten hier wel een boel zwarte schaapjes
quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:48 schreef HeatWave het volgende: [..] Ach ja, dat we dan gewoon allebei werk hebben, niet opeens opzoek moeten naar een woning omdat we vreemd zijn gegaan in ons huwelijk (met koters) etc, dat zien ze dan weer niet
.
Fuck ja, weet je hoe lekker pannekoeken zijnquote:
Ze zoeken het ook maar uit, mij scheelt het een hoop verplichtingen en saaie verjaardagen voornamelijkquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Wij hebben dan geen werk op een bijbaantje na. Maar wij vonden onze roeping niet direct en hebben wat foute keuzes gemaakt.
Zal ik dan maar pannenkoeken gaan bakken?quote:
Nee, die heb ik dan ook niet gehad afgelopen weekendquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fuck ja, weet je hoe lekker pannekoeken zijn
Too easy this onequote:Op dinsdag 7 april 2015 10:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zin in Jell-o wanneer iemand dat zegt
Ditquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fuck ja, weet je hoe lekker pannekoeken zijn
Vergeleken met mijn broer ben ik gelukkig niet het zwarte schaap.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:48 schreef Californium het volgende:
Zitten hier wel een boel zwarte schaapjes
Wolf?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Vergeleken met mijn broer ben ik gelukkig niet het zwarte schaap.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:50 schreef yats het volgende:
De vraag is, wie is de wolf in schaapskleren?
Nja het is meer even een sudden realisation en off-day. I'll shrug it offquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom lijkt het stil te staan op deze specifieke dag?
omnomnomquote:
Gezien ik een dilemma heb of ik mijn ouders een auto moet laten financieren, ja.quote:
Nee dankjewelquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:52 schreef yats het volgende:
[..]
Zal ik dan maar pannenkoeken gaan bakken?
Boh, is dat plotseling, of staat dat al een tijdje op de planning?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet mijn werk bellen om ontslag te nemen, maar ik zit het al de hele ochtend uit te stellen.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zoveel pannenkoeken gegeten dat je alleen nog maar rolt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |