Volgens mij heb jij best veel baaldagen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nja het is meer even een sudden realisation en off-day. I'll shrug it off
Heb vorige week vrij plotseling nieuw werk kunnen vinden, alles was binnen drie dagen geregeld. Maar omdat het dus Pasen was kon ik mijn huidige werk niet eerder bereiken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Boh, is dat plotseling, of staat dat al een tijdje op de planning?
Waarom dan eten? Klinkt niet heel efficiëntquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:00 schreef rival het volgende:
[..]bitch
Gisteravond weer 150 situps gedaan dus die pannenkoeken zijn er alweer af
Speciaal voor jou jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:00 schreef rival het volgende:
[..]bitch
Ik snap extreme moslims opeens een stuk beterquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:59 schreef MissMSX het volgende:
Lamsshoarma
Varkensshoarma
Fuck conventies
Terwijl het leven zo mooi kan zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij best veel baaldagen?
Nee hoorquote:
Die pannenkoeken zijn alweer omgezet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom dan eten? Klinkt niet heel efficiënt
Hou op je maakt me verlegenquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Speciaal voor jou ja
En netjes! Niet zo indrukwekkend als Loka, maar toch: Nice!
Iemand die het met me eens isquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:59 schreef MissMSX het volgende:
Lamsshoarma
Varkensshoarma
Fuck conventies
Ben jij ook aan het opbouwen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:00 schreef rival het volgende:
[..]bitch
Wel chill dan. Maar je moet door, dus gewoon bellenquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb vorige week vrij plotseling nieuw werk kunnen vinden, alles was binnen drie dagen geregeld. Maar omdat het dus Pasen was kon ik mijn huidige werk niet eerder bereiken.
Een hele hoopquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
Hou op je maakt me verlegen
What did Loka do?
Dat hoorde ik ook al en vrij actief nog in tegenstelling tot de rest van fokquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja al een tijdje, leuk volk hier
Ik ging net bellen, maar ze nemen niet op.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wel chill dan. Maar je moet door, dus gewoon bellen
Shit gaat hard hier.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook al en vrij actief nog in tegenstelling tot de rest van fok
Nou niet zo prettig vanmorgen.... Mijn bandjes zijn versleten.quote:
Lolquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
Nou niet zo prettig vanmorgen.... Mijn bandjes zijn versleten.
Omdat de nieuwe pas morgen binnen komen en de huidige al canvas lieten zien rij ik nu op geleende wielen....
Maar die blijken zo krom als een hoepel... Iedereen kent wel een trillend stuur...
mijne schommelde gewoon centimeters heen en weer
En al effect te merken?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ik probeer er elke dag 150 te doen, begon met 100... sinds 3 weken ongeveer
Ik snap dat nooit, hoe mensen die gewoon netjes studeren zoals jij ergens het zwarte schaap kunnen zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Broertje en ik zijn de zwarte schaapjes, al durft niemand dat hardop te zeggen. Ik ben ook nog eens het enige vrouwelijke familielid dat niet in de zorg werkt.
Neequote:
De andere helft van de TT dan maar?quote:
Vandaag nog terug. Morgen nog een keer heen en weer. En als het goed is heb ik ze dan 's avonds... Dat valt wel meequote:Op dinsdag 7 april 2015 11:08 schreef Puala het volgende:
[..]
LolIs maar voor dagje toch? Dat overleef je wel
Ik zit nu ook op 150, ben ook rond die tijd begonnen, maar toen zat ik nog triestjes op 45.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ik probeer er elke dag 150 te doen, begon met 100... sinds 3 weken ongeveer
quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:10 schreef yats het volgende:
[..]
Nee
[..]
De andere helft van de TT dan maar?
Geloof me, studeren is geen garantie om niet zo gezien te wordenquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit, hoe mensen die gewoon netjes studeren zoals jij ergens het zwarte schaap kunnen zijn.
Maar misschien is er wel gewoon een overdaad aan echte totale nietsnutten in mijn familie.
hoeveel km moet je? Echt lekker klinkt het niet. Wel herkenbaar het effect trouwensquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
Vandaag nog terug. Morgen nog een keer heen en weer. En als het goed is heb ik ze dan 's avonds... Dat valt wel mee
Oke dan kan ik niet achter blijven, bedankt voor dit doelquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit nu ook op 150, ben ook rond die tijd begonnen, maar toen zat ik nog triestjes op 45.
De bedoeling is volgende week de 200 halen en daarop blijven zitten.
Is dat je doel?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik doe nu met gemak setjes van 50. int begin nog niet...
Heb nog geen sixpack hoor
En dat snap ik dus eigenlijk totaal niet. Het had zoveel erger kunnen zijn, waarom zijn ze niet gewoon blij met je omdat je geen graffitispuiter met strafblad bent ofzo.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:11 schreef yats het volgende:
[..]
Geloof me, studeren is geen garantie om niet zo gezien te worden
Wow...De NS geeft me mijn geld volledig terug van het foutief inchecken in Amsterdam.
Moet ik ook regelen zo ene sixpack, hoe kom je daar aan? Waar koop je die?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
50 is ook niet zoveel...Ik zit op sets van 100. Maar ik vrees dat je voor een sixpack meer moet doen dan alleen sit-upsquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
Koop dan ook gelijk de V-lijn als je dan toch bezig bentquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet ik ook regelen zo ene sixpack, hoe kom je daar aan? Waar koop je die?
Planks en crunches. En af en toe ga ik naar de sportschool. Maar dat moet ik eigenlijk vaker doen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
Oke dan kan ik niet achter blijven, bedankt voor dit doel
En doe je naast de situps nog meer?
Mensen zijn soms vreemd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dat snap ik dus eigenlijk totaal niet. Het had zoveel erger kunnen zijn, waarom zijn ze niet gewoon blij met je omdat je geen graffitispuiter met strafblad bent ofzo.
15 enkele rit... 45 totaal nog ongeveer....quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:12 schreef Puala het volgende:
[..]
hoeveel km moet je? Echt lekker klinkt het niet. Wel herkenbaar het effect trouwens
Prima.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Koop dan ook gelijk de V-lijn als je dan toch bezig bent
Zou het ook wel willen, maar dan moet ik minder vetjes krijgen. Maar ik hou te veel van eten.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:14 schreef yats het volgende:
[..]
50 is ook niet zoveel...Ik zit op sets van 100. Maar ik vrees dat je voor een sixpack meer moet doen dan alleen sit-ups
Heineken? Bij elke zichzelf respecterende winkel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet ik ook regelen zo ene sixpack, hoe kom je daar aan? Waar koop je die?
Omdat daar veel meer boeiends over te vertellen is op een verjaardag dan over een afgestudeerde zonder baan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dat snap ik dus eigenlijk totaal niet. Het had zoveel erger kunnen zijn, waarom zijn ze niet gewoon blij met je omdat je geen graffitispuiter met strafblad bent ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |