Ik snap dat nooit, hoe mensen die gewoon netjes studeren zoals jij ergens het zwarte schaap kunnen zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Broertje en ik zijn de zwarte schaapjes, al durft niemand dat hardop te zeggen. Ik ben ook nog eens het enige vrouwelijke familielid dat niet in de zorg werkt.
Neequote:
De andere helft van de TT dan maar?quote:
Vandaag nog terug. Morgen nog een keer heen en weer. En als het goed is heb ik ze dan 's avonds... Dat valt wel meequote:Op dinsdag 7 april 2015 11:08 schreef Puala het volgende:
[..]
LolIs maar voor dagje toch? Dat overleef je wel
Ik zit nu ook op 150, ben ook rond die tijd begonnen, maar toen zat ik nog triestjes op 45.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ik probeer er elke dag 150 te doen, begon met 100... sinds 3 weken ongeveer
quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:10 schreef yats het volgende:
[..]
Nee
[..]
De andere helft van de TT dan maar?
Geloof me, studeren is geen garantie om niet zo gezien te wordenquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit, hoe mensen die gewoon netjes studeren zoals jij ergens het zwarte schaap kunnen zijn.
Maar misschien is er wel gewoon een overdaad aan echte totale nietsnutten in mijn familie.
hoeveel km moet je? Echt lekker klinkt het niet. Wel herkenbaar het effect trouwensquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
Vandaag nog terug. Morgen nog een keer heen en weer. En als het goed is heb ik ze dan 's avonds... Dat valt wel mee
Oke dan kan ik niet achter blijven, bedankt voor dit doelquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit nu ook op 150, ben ook rond die tijd begonnen, maar toen zat ik nog triestjes op 45.
De bedoeling is volgende week de 200 halen en daarop blijven zitten.
Is dat je doel?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik doe nu met gemak setjes van 50. int begin nog niet...
Heb nog geen sixpack hoor
En dat snap ik dus eigenlijk totaal niet. Het had zoveel erger kunnen zijn, waarom zijn ze niet gewoon blij met je omdat je geen graffitispuiter met strafblad bent ofzo.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:11 schreef yats het volgende:
[..]
Geloof me, studeren is geen garantie om niet zo gezien te worden
Wow...De NS geeft me mijn geld volledig terug van het foutief inchecken in Amsterdam.
Moet ik ook regelen zo ene sixpack, hoe kom je daar aan? Waar koop je die?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
50 is ook niet zoveel...Ik zit op sets van 100. Maar ik vrees dat je voor een sixpack meer moet doen dan alleen sit-upsquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
Koop dan ook gelijk de V-lijn als je dan toch bezig bentquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet ik ook regelen zo ene sixpack, hoe kom je daar aan? Waar koop je die?
Planks en crunches. En af en toe ga ik naar de sportschool. Maar dat moet ik eigenlijk vaker doen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
Oke dan kan ik niet achter blijven, bedankt voor dit doel
En doe je naast de situps nog meer?
Mensen zijn soms vreemd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dat snap ik dus eigenlijk totaal niet. Het had zoveel erger kunnen zijn, waarom zijn ze niet gewoon blij met je omdat je geen graffitispuiter met strafblad bent ofzo.
15 enkele rit... 45 totaal nog ongeveer....quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:12 schreef Puala het volgende:
[..]
hoeveel km moet je? Echt lekker klinkt het niet. Wel herkenbaar het effect trouwens
Prima.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Koop dan ook gelijk de V-lijn als je dan toch bezig bent
Zou het ook wel willen, maar dan moet ik minder vetjes krijgen. Maar ik hou te veel van eten.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:14 schreef yats het volgende:
[..]
50 is ook niet zoveel...Ik zit op sets van 100. Maar ik vrees dat je voor een sixpack meer moet doen dan alleen sit-ups
Heineken? Bij elke zichzelf respecterende winkel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet ik ook regelen zo ene sixpack, hoe kom je daar aan? Waar koop je die?
Omdat daar veel meer boeiends over te vertellen is op een verjaardag dan over een afgestudeerde zonder baan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dat snap ik dus eigenlijk totaal niet. Het had zoveel erger kunnen zijn, waarom zijn ze niet gewoon blij met je omdat je geen graffitispuiter met strafblad bent ofzo.
Eten is ook wel echt fijn ja.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou het ook wel willen, maar dan moet ik minder vetjes krijgen. Maar ik hou te veel van eten.
Ik drink dat piswater nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Heineken? Bij elke zichzelf respecterende winkel.
Tsja, even doorbijten. Zo weinig km's is wel te doenquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
15 enkele rit... 45 totaal nog ongeveer....
Zodra ik boven de 80 rij valt het wel mee.... Maar BBK en in de file is dat best lastig...
Herkenbare struggle.10 jaar geleden had ik wel een, dat wil ik wel weer terug. Ik merk overigens wel effect. Als ik mijn buik aanspan en iemand slaat er tegenaan merk ik dat niet echt. Dus er zitten wel spieren inmiddelsquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou het ook wel willen, maar dan moet ik minder vetjes krijgen. Maar ik hou te veel van eten.
Mensen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat daar veel meer boeiends over te vertellen is op een verjaardag dan over een afgestudeerde zonder baan.
Dat die eerste ging falen was te verwachten, die tweede hadden ze hoop voor. En dan komt dat harder aan als die het ook niet lukt.
*knuppel pakt*quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:17 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbare struggle.10 jaar geleden had ik wel een, dat wil ik wel weer terug. Ik merk overigens wel effect. Als ik mijn buik aanspan en iemand slaat er tegenaan merk ik dat niet echt. Dus er zitten wel spieren inmiddels
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij best veel baaldagen?
En hoeveel sets doe je dan op een dag?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:14 schreef yats het volgende:
[..]
50 is ook niet zoveel...Ik zit op sets van 100. Maar ik vrees dat je voor een sixpack meer moet doen dan alleen sit-ups
Wat doe jij precies qua sport?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:17 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbare struggle.10 jaar geleden had ik wel een, dat wil ik wel weer terug. Ik merk overigens wel effect. Als ik mijn buik aanspan en iemand slaat er tegenaan merk ik dat niet echt. Dus er zitten wel spieren inmiddels
Got thatquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Koop dan ook gelijk de V-lijn als je dan toch bezig bent
Ohw Fas tochquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:22 schreef Fascination het volgende:
Ik had pas echte struggles vanochtend. Met nieuwe fiets naar het werk, maar ik moest heel rustig fietsen, anders kwam ik te vroeg aan.
Ben benieuwd wat je er van gaat maken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Niet zon overdreven bodybuilder buik hoor.. gewoon eentje met meer vorm
Haha, dat heb ik ook wel eens. Fietsen op slakkentempo omdat het raar staat als je een kwartier te vroeg bent. :$quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:22 schreef Fascination het volgende:
Ik had pas echte struggles vanochtend. Met nieuwe fiets naar het werk, maar ik moest heel rustig fietsen, anders kwam ik te vroeg aan.
Wat fanatiek Loka, wist ik helemaal nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Planks en crunches. En af en toe ga ik naar de sportschool. Maar dat moet ik eigenlijk vaker doen.
Wie weet krijg je het nog eens te zienquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je er van gaat maken.
Met dit mooie weer komt bij mij ook wel de drive om wat aan mijn lichaam te gaan doen. Maar dan is je hand kneuzen niet het slimste om te doenMoet even kijken wat ik wil gaan doen
Bring itquote:
3, hardlopen gaat ook weer opgebouwd worden naar 2x per weekquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:21 schreef rival het volgende:
[..]
En hoeveel sets doe je dan op een dag?
Ik loop hard om dat beetje vet weg te krijgen ernaast
Fitness en rugby (normaliter). Alleen vanwege een blessure is t nu alleen fitness en hardlopenquote:
Was mijn goede voornemen om wat beter voor mijn lichaam te gaan zorgen, na de wietverslaving en het kapsalondieet van vorig jaar.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
Wat fanatiek Loka, wist ik helemaal niet
Heb ik ook dit weekend nog gegeten. En pannenkoeken.quote:
Hey ik beweeg al een hoop, ben fanatiek.....quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Pizza, pannenkoeken, snackbar. Je weet zeker dat dat sixpack er komt?
Waarom geen krachttraining?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:27 schreef yats het volgende:
[..]
3, hardlopen gaat ook weer opgebouwd worden naar 2x per week
[..]
Fitness en rugby (normaliter). Alleen vanwege een blessure is t nu alleen fitness en hardlopen
Is het nodig dat dat ook nog gaat komen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
Hey ik beweeg al een hoop, ben fanatiek.....
Dat eten komt misschien ook nog... en anders.... dan maar niet
300 is niet niksquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:27 schreef yats het volgende:
[..]
3, hardlopen gaat ook weer opgebouwd worden naar 2x per week
[..]
Fitness en rugby (normaliter). Alleen vanwege een blessure is t nu alleen fitness en hardlopen
En je had t al zo druk...quote:
Het voelt ook fijn toch, wanneer je het gedaan hebtquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was mijn goede voornemen om wat beter voor mijn lichaam te gaan zorgen, na de wietverslaving en het kapsalondieet van vorig jaar.
[..]
Heb ik ook dit weekend nog gegeten. En pannenkoeken.
Ben weer flink gefeed.
Daar ga ik deze week aan beginnen. Mijn schema is net volledig omgezet op kracht ipv uithoudingsvermogenquote:
I knowquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
300 is niet niks
Hardlopen doe ik in principe 2x in de week... Maar ik heb vanaf donderdag tot gisteren niks gedaan....
Dat kan ik je over enkele weken vertellen hoop ikquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Is het nodig dat dat ook nog gaat komen?
Nice. Op naar een killerbody.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:31 schreef yats het volgende:
[..]
Daar ga ik deze week aan beginnen. Mijn schema is net volledig omgezet op kracht ipv uithoudingsvermogen
Ik voel me inderdaad een stuk fitter de laatste maanden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
Het voelt ook fijn toch, wanneer je het gedaan hebt
Kaneel is een feeder?
Heb ik alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met 'gezelligheid'quote:
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ja je wilt gewoon even lekker genieten samen, herkenbaar hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me inderdaad een stuk fitter de laatste maanden.
Een beetje wel.
Maar het is ook een beetje mijn eigen schuld hoor, ik was er ook bij het boodschappen doen.
Valt wel mee toch? Ik deel wel kleine, oninteressante dingen zoals m'n droge boterham vanochtend maar dat is geen aanleiding tot baaldag.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij lees ik dat vaker icm jouw username.
Heb je voorkeuren Yats?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Laat me raden, je neemt graag wat van hem over?
quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:34 schreef yats het volgende:
[..]
Heb ik alYats, is zwemmen niet iets om erbij te doen? Of wil je nu per se krachttraining?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja, met 'gezelligheid'"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Als je vanavond ook een droge boterham hebt, dan welquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ik deel wel kleine, oninteressante dingen zoals m'n droge boterham vanochtend maar dat is geen aanleiding tot baaldag.
Wow. Volgende keer iets langer uitslapen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:22 schreef Fascination het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |