Joh, lekker muziekje erop, beetje nadenken en dagdromen en genieten van de zon.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, het duurt altijd zo lang en het is zo saai. Je wilt gewoon ergens zijn en beginnen met wat je moet doen, maar dan moet je eerst een halfuur op de fiets zitten.
75/50 als ik zin heb. Soms 50/30. Meer dan zat imoquote:
Nieuwsgierig nu, waar zijn de pics?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb er meer voor gelaten dan voor gedaan, maar dat is ook niet makkelijk nee.
Zal jou eens knapquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Knap hoor.Dan blijf je idd wel fit.
110 km per week danquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nohh.Jij kan gewoon lekker naar je werk fietsen als het mooi weer is.
Is dat elke dag, die gebroken diensten?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja die gebroken diensten, dus 2x heen en weer. Zit je opgeteld wel aan de 30
Daar ga ik ook naar streven, al ben ik geen ster in opdrukkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
75/50 als ik zin heb. Soms 50/30. Meer dan zat imo
Harde baas ben je toch ook hea.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
75/50 als ik zin heb. Soms 50/30. Meer dan zat imo
Bijna elke dag wel jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is dat elke dag, die gebroken diensten?
Word er altijd heel chagrijnig van als ik 2 uur op een dag moet fietsen als ik tussen het studeren door even naar werk moet, maar dat is maar een paar dagen per week gelukkig.
Ik heb geen apparaat om muziekjes mee te kunnen luisteren.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh, lekker muziekje erop, beetje nadenken en dagdromen en genieten van de zon.Ik vind het heerlijk
Jij ook al zo'n afgetraind lijf?quote:
Valt best meequote:
Ja, walgelijkquote:
Zenuwen waarvoor?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Valt best mee
/bescheiden.
Yw Thijs :p
Ben nu helemaal niet zo fit tho, door die stomme keel en zenuwen voor straks
Picsquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij ook al zo'n afgetraind lijf?
Nou euhm... ik heb gewoon een prima lijf van mezelf... ofzo
Zie het niet als verspilde tijd, maar als een investering in je gezondheid en conditie.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, het duurt altijd zo lang en het is zo saai. Je wilt gewoon ergens zijn en beginnen met wat je moet doen, maar dan moet je eerst een halfuur op de fiets zitten.
* tik m aan ouwequote:Op dinsdag 7 april 2015 12:03 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala is even stil en kan niet meepraten
Ha!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Dingen laten kan ook hard werk zijn. Hoe dan ook, het resultaat mag er zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb er meer voor gelaten dan voor gedaan, maar dat is ook niet makkelijk nee.
Bevolkingsonderzoek. Ik haat eendebekkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |