Joh, lekker muziekje erop, beetje nadenken en dagdromen en genieten van de zon.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, het duurt altijd zo lang en het is zo saai. Je wilt gewoon ergens zijn en beginnen met wat je moet doen, maar dan moet je eerst een halfuur op de fiets zitten.
75/50 als ik zin heb. Soms 50/30. Meer dan zat imoquote:
Nieuwsgierig nu, waar zijn de pics?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb er meer voor gelaten dan voor gedaan, maar dat is ook niet makkelijk nee.
Zal jou eens knapquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Knap hoor.Dan blijf je idd wel fit.
110 km per week danquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nohh.Jij kan gewoon lekker naar je werk fietsen als het mooi weer is.
Is dat elke dag, die gebroken diensten?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja die gebroken diensten, dus 2x heen en weer. Zit je opgeteld wel aan de 30
Daar ga ik ook naar streven, al ben ik geen ster in opdrukkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
75/50 als ik zin heb. Soms 50/30. Meer dan zat imo
Harde baas ben je toch ook hea.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
75/50 als ik zin heb. Soms 50/30. Meer dan zat imo
Bijna elke dag wel jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is dat elke dag, die gebroken diensten?
Word er altijd heel chagrijnig van als ik 2 uur op een dag moet fietsen als ik tussen het studeren door even naar werk moet, maar dat is maar een paar dagen per week gelukkig.
Ik heb geen apparaat om muziekjes mee te kunnen luisteren.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh, lekker muziekje erop, beetje nadenken en dagdromen en genieten van de zon.Ik vind het heerlijk
Jij ook al zo'n afgetraind lijf?quote:
Valt best meequote:
Ja, walgelijkquote:
Zenuwen waarvoor?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Valt best mee
/bescheiden.
Yw Thijs :p
Ben nu helemaal niet zo fit tho, door die stomme keel en zenuwen voor straks
Picsquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij ook al zo'n afgetraind lijf?
Nou euhm... ik heb gewoon een prima lijf van mezelf... ofzo
Zie het niet als verspilde tijd, maar als een investering in je gezondheid en conditie.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, het duurt altijd zo lang en het is zo saai. Je wilt gewoon ergens zijn en beginnen met wat je moet doen, maar dan moet je eerst een halfuur op de fiets zitten.
* tik m aan ouwequote:Op dinsdag 7 april 2015 12:03 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala is even stil en kan niet meepraten
Ha!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Dingen laten kan ook hard werk zijn. Hoe dan ook, het resultaat mag er zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb er meer voor gelaten dan voor gedaan, maar dat is ook niet makkelijk nee.
Bevolkingsonderzoek. Ik haat eendebekkenquote:
Kan kijken of ik nog ergens een ouwe mp3 speler heb liggen. Scheelt zo veelquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb geen apparaat om muziekjes mee te kunnen luisteren.
En als ik ga nadenken op de fiets wil ik altijd de dingen die ik bedenk opschrijven zodat ik ze niet vergeet maar dat kan niet want je zit op de fiets.
Oh getver. Martelwerktuigenquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bevolkingsonderzoek. Ik haat eendebekken
En t is idd soms strontvervelend lokje. Mja
quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ha!Dan doe je t ook maar zonder mijn goddelijke lichaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Jawel, ben al een paar maanden op mijn voeding aan het letten, nu nog iets meer dan elke dag 20km fietsen.quote:
Hou je m'n handje vast? I'm scared shitlessquote:
quote:
Jullie compenseren dat toch met bedsporten?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:03 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala is even stil en kan niet meepraten
Kun je je dan nog wel concentreren op het verkeer?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan kijken of ik nog ergens een ouwe mp3 speler heb liggen. Scheelt zo veel
Geef je het nu al op?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan doe je t ook maar zonder mijn goddelijke lichaam
He bahquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bevolkingsonderzoek. Ik haat eendebekken
En t is idd soms strontvervelend lokje. Mja
Ik zou het zo doenquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hou je m'n handje vast? I'm scared shitless
quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:06 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Jullie compenseren dat toch met bedsporten?
Dat heeft de rest weer niet
quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ha!trap ik mooi inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed kijken, heel belangrijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kun je je dan nog wel concentreren op het verkeer?
Netjesquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jawel, ben al een paar maanden op mijn voeding aan het letten, nu nog iets meer dan elke dag 20km fietsen.
Nee ben op m'n werk dus heb geen eigen foto's tot m'n beschikkingquote:
Leugens, want geen pic-icon in de spoilertagquote:
Geen telefoon vol met pics?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee ben op m'n werk dus heb geen eigen foto's tot m'n beschikking
Té weinigquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:06 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Jullie compenseren dat toch met bedsporten?
Dat heeft de rest weer niet
Klopt. En je kunt je benen nog hoger zetten. Opdrukken heeft me best wel kracht opgeleverd (weer ingeboet), ondanks dat ik zwak/niet sterk benquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:05 schreef rival het volgende:
Opdrukken is trouwens heel afwisselend te doen....
Handen dichter bij of verder uit elkaar... handen hoger of lager...
Zegmaar een standaard pushup, kan ik bv wel 40 keer achter elkaar...
Mijn handen dicht bij elkaar ter hoogte van mijn heup dan kan ik er maar 10...
Je traint zo ook verschillende spieren
quote:
Sterktequote:Op dinsdag 7 april 2015 12:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
K ga t even afmaken en dan die kant op. Tot later en/of vaarwel
Blijf het nog steeds zo tof vinden dat jij die hele hut van de grond af aan aan het inrichten bent. Helemaal jouw eigen plekkie,. Moet chill zijnquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Netjes![]()
Ik klus wat in huis en dat is alle beweging
Hulp nodig?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee ben op m'n werk dus heb geen eigen foto's tot m'n beschikking
Sterktequote:Op dinsdag 7 april 2015 12:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
K ga t even afmaken en dan die kant op. Tot later en/of vaarwel
wat zeg je nu allemaal voor abracadabra?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Leugens, want geen pic-icon in de spoilertag
Is erg chillquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Blijf het nog steeds zo tof vinden dat jij die hele hut van de grond af aan aan het inrichten bent. Helemaal jouw eigen plekkie,. Moet chill zijn
Waar ligt dat aan?quote:
Klopt 100%.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag je net nog iemand afwijzen.... dus zo erg is het ook weer niet
Omdat ik het moeilijk vind af te spreken met seks als doel. Wat als iemand tegen valt? Ik ben geen held in face2face nee zeggen.quote:
altijd die nuance erbijquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klopt. En je kunt je benen nog hoger zetten. Opdrukken heeft me best wel kracht opgeleverd (weer ingeboet), ondanks dat ik zwak/niet sterk ben
Zonder pic-iconquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:09 schreef rival het volgende:
[..]
wat zeg je nu allemaal voor abracadabra?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pic-iconSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ah stuur je straks ook nog wel wat dickpics hoor, ben de beroerdste nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah eerst Yats, nu Fax en dan Rival nog zeker?
Was dat een poging?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Hey ho wacht....quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Doe maarquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah stuur je straks ook nog wel wat dickpics hoor, ben de beroerdste niet
Niet alles hoeft toch ook een ordinaire booty-call te zijn? Er is ook nog gewoon iets als daten, met misschien iets serieus in het achterhoofd?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat ik het moeilijk vind af te spreken met seks als doel. Wat als iemand tegen valt? Ik ben geen held in face2face nee zeggen.
Los van onzeker over lichaam en druk met verbouwen.
Vind je?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:12 schreef rival het volgende:
[..]
Hey ho wacht....
Ik hoor niet in dat lijstje
Dat kan, maar ik ben wel even klaar met blauwtjes lopen voor dit jaarquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet alles hoeft toch ook een ordinaire booty-call te zijn? Er is ook nog gewoon iets als daten, met misschien iets serieus in het achterhoofd?
quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zonder pic-iconSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pic-iconik zie geen verschil. Zal door mijn tekst only layout komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even een geklede before/after vinden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn tieten toen.![]()
We zijn net begonnen qua jaar, de beste tijd begint nuquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik ben wel even klaar met blauwtjes lopen voor dit jaar
Oh, dat kan misschien ja.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:13 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie geen verschil. Zal door mijn tekst only layout komen
quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Even een geklede before/after vinden.Oudje, maar je snapt het idee:
Wow ja, wat voor maat was dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn tieten toen.
Eh wacht...quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:12 schreef rival het volgende:
[..]
Hey ho wacht....
Ik hoor niet in dat lijstje
Hmm, niet overtuigdquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zijn net begonnen qua jaar, de beste tijd begint nu.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn tieten toen.
Je t-shirt is een jurk geworden zie ik dat nou goed?
Via telefoon, dus geen PI, maar er stond een emoticon achterquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Je vroeg letterlijk of ik seks wilde? En dat telt dan niet? Zag ik een PI over t hoofd?
Lente is lente, daar komen oerinstincten aan te pas, doe je niets aanquote:
[..]
* Puala neemt petje afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn tieten toen.
Zal kijken of ik dadelijk op de zaak nog ff naar de plee kan sneaken voor wat dickpicsquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Doe maar![]()
Zit toch thuis, kan ik me mooi vermaken
We zullen het zienquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zijn net begonnen qua jaar, de beste tijd begint nu.
Mijn oude colbert's zijn bijna een tipi inmiddelsquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:15 schreef rival het volgende:
[..]
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal kijken of ik dadelijk op de zaak nog ff naar de plee kan sneaken voor wat dickpicsKomt goed
Ja, zoals altijd alles hier, vrijwel letterlijkquote:
Maak maar goed met een picquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, dat kan misschien ja.
In dat geval: sorry
T-shirt is inmiddels long gone, maar inderdaad.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:15 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
doe mij eens de ongeklede versieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn tieten toen.![]()
Wow...just wow...quote:
oke oke Dan alleen van sexy deerne-jijquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van fatty me? Nee, die mogen het daglicht nooit zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |