Waar een wil is, is een weg.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
I know, maar weer op voeding en beweging gaan letten zou niet verkeerd zijn. Ben weer aan het 'gainen' en het is geen spiermassa
Dat wil niet zeggen dat dat dan niet alsnog aan jou kan liggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik feed haar meedogenloos, dit is waar.
Alleen haar wiet- en kapsalondieet was voordat we aan het daten waren.
Afgelopen weekend hebben we met zijn tweeën een piano verhuisd, die kracht zit dus wel goedquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik voel me ook fit maar merk dat ik nogal aan kracht heb ingeleverd. Dus daar ga ik eens harder aan werken.
Klopt! En ik heb nu een stok achter de deur. Iemand die keihard heeft gewerkt aan een mooi figuurquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg.Ik wil ook nog steeds wat kwijt.
Weer hardlopen met het mooie weer.En zit eraan te denken om me in te schrijven bij de spotschool. Kan nu de eerste maand gratis, speciale aanbieding.
Gisteren in de tuin gewerkt en de boel omgewoeld. Dat voelde ik ook. Maar echt krachttraining zal ik voorlopig niet doen in de sportschool maar op de bokszak. En ik kan squats etc. ook gewoon thuis doenquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:51 schreef yats het volgende:
[..]
Afgelopen weekend hebben we met zijn tweeën een piano verhuisd, die kracht zit dus wel goed
Nohh.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klopt! En ik heb nu een stok achter de deur. Iemand die keihard heeft gewerkt aan een mooi figuur
Dat is ook weer waar.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat dat dan niet alsnog aan jou kan liggen natuurlijk.
Wow, dit is smooth.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klopt! En ik heb nu een stok achter de deur. Iemand die keihard heeft gewerkt aan een mooi figuur
Ik heb een bokszak thuis, dat scheeltquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gisteren in de tuin gewerkt en de boel omgewoeld. Dat voelde ik ook. Maar echt krachttraining zal ik voorlopig niet doen in de sportschool maar op de bokszak. En ik kan squats etc. ook gewoon thuis doen
Hij heeft toch gelijk? Je hebt er hard zat voor gewerkt om een mooi figuur te krijgenquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nohh.Jij kan gewoon lekker naar je werk fietsen als het mooi weer is.
Als je echt je best wil doen ook met slecht weerquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nohh.Jij kan gewoon lekker naar je werk fietsen als het mooi weer is.
Ik heb er meer voor gelaten dan voor gedaan, maar dat is ook niet makkelijk nee.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:56 schreef yats het volgende:
Hij heeft toch gelijk? Je hebt er hard zat voor gewerkt om een mooi figuur te krijgen
Het laat gewoon zien dat het ook niet allemaal zo duur hoeft te zijnquote:
Ook als het lekker weer is?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kijk best wel uit naar het moment in mijn leven dat ik niet meer zoveel hoef te fietsen.
Eigenlijk haat ik fietsen best wel intens.
30km, afschuwelijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:57 schreef Dqod het volgende:
Situps en pushups 2x daags, minstens 30 km p/d fietsen en fysiek werk. Vind het prima zo :$
Nu durf ik je niet meer te meeten met m'n slappe lijfquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:57 schreef Dqod het volgende:
Situps en pushups 2x daags, minstens 30 km p/d fietsen en fysiek werk. Vind het prima zo :$
Hahahaquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu durf ik je niet meer te meeten met m'n slappe lijf
Hoeveel van elk?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:57 schreef Dqod het volgende:
Ja, het duurt altijd zo lang en het is zo saai. Je wilt gewoon ergens zijn en beginnen met wat je moet doen, maar dan moet je eerst een halfuur op de fiets zitten.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu durf ik je niet meer te meeten met m'n slappe lijf
Knap hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:57 schreef Dqod het volgende:
Ja die gebroken diensten, dus 2x heen en weer. Zit je opgeteld wel aan de 30quote:
Wat ben je toch een schatje hequote:Op dinsdag 7 april 2015 11:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
R.E.S.T.E.C.Pquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:57 schreef Dqod het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |