Spiermassa gainen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:31 schreef yats het volgende:
[..]
Daar ga ik deze week aan beginnen. Mijn schema is net volledig omgezet op kracht ipv uithoudingsvermogen
quote:
Zat ik wel aan te denken, maar helaas is het budget daar te beperkt voor momenteelquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yats, is zwemmen niet iets om erbij te doen? Of wil je nu per se krachttraining?
Scherpe kaaklijn creëren, vrouwen aan elke vinger van je hand. Hoppa!quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Spiermassa gainen.Lekker aan de kwark, vlees en vis.
Gewoon ripped worden toch?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je een 10-badenkaart neemt kan je wel even vooruit en kost niet al te veel, al snap ik je punt welquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:39 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Zat ik wel aan te denken, maar helaas is het budget daar te beperkt voor momenteel
Kaakspier oefeningen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Scherpe kaaklijn creëren, vrouwen aan elke vinger van je hand. Hoppa!
Workin' on that too.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Scherpe kaaklijn creëren, vrouwen aan elke vinger van je hand. Hoppa!
Anabolenquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kaakspier oefeningen.Of gewoon aan de anabolen.
quote:
Dat grid werkt daar ook goed voor moet ik zeggen. Al ben je wel gesloopt na een uur. Maar ach, wie weet werkt t, i hope so.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zeg ik.Nee, maar krachttraining is ook uitstekend voor de vetverbranding.
Zij het wel dat ik dat met boksen/karate doe. Op de bokszak straks. Ben benieuwd hoeveel er nog van de techniek is blijven hangen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:41 schreef yats het volgende:
[..]
AnabolenDat heeft teveel invloed op bepaalde andere lichaamsdelen en het is vaak troep
[..]
Sport is het halve werk. Voeding is minstens zo belangrijk. Hoop dat je verschil gaat merken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:44 schreef yats het volgende:
[..]
Dat grid werkt daar ook goed voor moet ik zeggen. Al ben je wel gesloopt na een uur. Maar ach, wie weet werkt t, i hope so.
Oke gelukkig maar danquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ik deel wel kleine, oninteressante dingen zoals m'n droge boterham vanochtend maar dat is geen aanleiding tot baaldag.
Sowieso stroopquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:36 schreef Samzz het volgende:
Goede TT dit. Mits pannenkoeken met stroop.
Dat tweede deel kan t nog weleens bij mis gaanquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sport is het halve werk. Voeding is minstens zo belangrijk. Hoop dat je verschil gaat merken.
ff serieus.... Zit ik nou voor niks extra kip te eten?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
en geeft je meestal een beter figuur dan alleen afvallen door cardio oid...quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zeg ik.Nee, maar krachttraining is ook uitstekend voor de vetverbranding.
Ik voel me ook fit maar merk dat ik nogal aan kracht heb ingeleverd. Dus daar ga ik eens harder aan werken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:46 schreef yats het volgende:
[..]
Dat tweede deel kan t nog weleens bij mis gaan
Ik merk wel dat ik vrij fit ben, maar t kan altijd beter
I know, maar weer op voeding en beweging gaan letten zou niet verkeerd zijn. Ben weer aan het 'gainen' en het is geen spiermassaquote:
Ik feed haar meedogenloos, dit is waar.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
Het voelt ook fijn toch, wanneer je het gedaan hebt
Kaneel is een feeder?
Ik merkte het verschil toen ik mijn wielen aan het wisselen was.. dan zit je gehurkt en voelt zo'n velg best zwaar... was een eitje ineensquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:46 schreef yats het volgende:
Ik merk wel dat ik vrij fit ben, maar t kan altijd beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |