haha 6 april zekerquote:Op maandag 6 april 2015 11:12 schreef remi1986 het volgende:
[..]
pijn is relatief, kan je verleggen. Stoot je kleine teen maar
Ik heb zelf zulke culturele opvattingen, geen idee of Crip een hoofddoek draagt.quote:Op maandag 6 april 2015 11:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom doe je alsof ieder meidje met hoofddoek zulke extreme religieuze opvattingen heeft
nee dat moet je ervarenquote:
wow zo origineelquote:
vind ik ook. als ik niet nigga mag zeggen, mag een nigga dat ook nietquote:Op maandag 6 april 2015 11:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat rappers moeten stoppen met het zeggen van: ''Bitchnigga'' in hun verses.
ik koop mijn groenten wel in de supermarkt no thanksquote:Op maandag 6 april 2015 11:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb zelf zulke culturele opvattingen, geen idee of Crip een hoofddoek draagt.
[..]
nee dat moet je ervaren
alsnog zou ik even niet pijpen nuquote:Op maandag 6 april 2015 11:16 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
wow zo origineel
de kans dat iemand keelpijn heeft door de weeromstandigheden van dit land is 1000000000000x groter dan door pijpen tbh
lekker gif etenquote:Op maandag 6 april 2015 11:17 schreef TheWeeknd het volgende:
ik koop mijn groenten wel in de supermarkt no thanks
Waaromquote:Op maandag 6 april 2015 11:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat rappers moeten stoppen met het zeggen van: ''Bitchnigga'' in hun verses.
Jij mag geen nigga zeggen want je bent wit.quote:Op maandag 6 april 2015 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vind ik ook. als ik niet nigga mag zeggen, mag een nigga dat ook niet
Dat moet ze sws niet doen ze is 14 manquote:Op maandag 6 april 2015 11:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
alsnog zou ik even niet pijpen nu
ja, en dat is dus discriminatie hequote:Op maandag 6 april 2015 11:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij mag geen nigga zeggen want je bent wit.
quote:Op maandag 6 april 2015 11:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij mag geen nigga zeggen want je bent wit.
indd :ssquote:Op maandag 6 april 2015 11:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat moet ze sws niet doen ze is 14 man
Versace versace versace versace versace versace versace versacequote:Op maandag 6 april 2015 11:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat ze anders blijven rijmen met nigga.
Dan loop je goede teksten mis.
It was clear black night, a clear white moon. Warren G was on the streets ready to consume.quote:Op maandag 6 april 2015 11:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Versace versace versace versace versace versace versace versace
Omdat we ze allemaal goed en met liefde verzorgen, ze heel oud worden en daarna allemaal stervenquote:Op maandag 6 april 2015 11:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom gaan er zoveel dieren dood in jouw leven?
Ik kom uit Afrika.quote:Op maandag 6 april 2015 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke. maar vind jij van jezelf dat je wel nigger mag zeggen terwijl jij het ook niet bent?
talk to me please don't have much to believe in I need you right now are you down to listen to mequote:Op maandag 6 april 2015 11:23 schreef Crip het volgende:
[..]
It was clear black night, a clear white moon. Warren G was on the streets ready to consume.
Zeker van kleins af aan gehad? Dan is het wel sad ja.quote:Op maandag 6 april 2015 11:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat we ze allemaal goed en met liefde verzorgen, ze heel oud worden en daarna allemaal sterven
Ja, congratz.quote:Op maandag 6 april 2015 11:25 schreef Mortaxx het volgende:
Ik lijk wel Marokkaans ben ik nu ook nigga
quote:
your arguement is invalidquote:Neger is een aanduiding voor de oorspronkelijke, donkerhuidige bewoners van Afrika ten zuiden van de Sahara
pics van je bloedlijnquote:Op maandag 6 april 2015 11:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Wie zegt dat mijn bloedlijn niet in die richtingen volgt?
Kittens, puppy's, kuikentjes en lammetjesquote:Op maandag 6 april 2015 11:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Zeker van kleins af aan gehad? Dan is het wel sad ja.
Woon je op een farm ofzo.quote:Op maandag 6 april 2015 11:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kittens, puppy's, kuikentjes en lammetjes
wij?quote:Op maandag 6 april 2015 11:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Nietes.
[..]
Naic, wij hebben twee farms. In Maroko dan.
Leuk al die kleine diertjes
Mja, wel geinig. Ik woon liever in de stad.quote:Op maandag 6 april 2015 11:29 schreef Crip het volgende:
Naic, wij hebben twee farms. In Maroko dan.
Leuk al die kleine diertjes
ah vandaar dat ze zo veel stelenquote:Op maandag 6 april 2015 11:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Marokkanen vinden dat wanneer iets van een andere Marokkaan is het ook van hun is...
Ding.quote:Op maandag 6 april 2015 11:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Marokkanen vinden dat wanneer iets van een andere Marokkaan is het ook van hun is...
Dat is die Nederland leef.quote:Op maandag 6 april 2015 11:36 schreef housesoftheholy het volgende:
word soms wel moe van religieuze opvattingen
Noem eens zo'n opvatting waar jij moe van wordt?quote:Op maandag 6 april 2015 11:36 schreef housesoftheholy het volgende:
overspelige vrouwen stenigen. Nog steeds pijn in mijn armquote:Op maandag 6 april 2015 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Noem eens zo'n opvatting waar jij moe van wordt?
eeuwige discussie wat wel en niet haram isquote:Op maandag 6 april 2015 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kom maar langsquote:Op maandag 6 april 2015 11:34 schreef Crip het volgende:
Gianni, niet vergeten dat deze Marokkaan dicht bij je woont he.
Alleenrecht menen te hebben op de 'waarheid'.quote:Op maandag 6 april 2015 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zeggen ze datquote:Op maandag 6 april 2015 11:38 schreef housesoftheholy het volgende:
''vanille extract gebruiken is haram''
pls hjb
Ik wil wel crackquote:
whut?quote:Op maandag 6 april 2015 11:38 schreef housesoftheholy het volgende:
''vanille extract gebruiken is haram''
pls hjb
chickenspot?quote:Op maandag 6 april 2015 11:40 schreef Crip het volgende:
Ik was laatst bij de chickenspot aan het eten met vriendin kwam zo'n jongen naar me toe bleef hij steeds zeggen ''Zuster wat doe je hier die kip is niet halal'' (had hij geen bewijs voor want is wel zo).
En hij bleef echt lang zo door gaan.
Ik werd boos
En toen zei ik wat en schold hij me uit voor kahba
Dacht ik ook net aan, leuk nummer inderdaad.quote:Op maandag 6 april 2015 11:37 schreef niels0 het volgende:
[..]
Love is a battlefield is ook goed van haar. Heeft ook op 1 gestaan in de top 40 destijds.
word soms wel moe van mensen die alles zo serieus nemenquote:Op maandag 6 april 2015 11:36 schreef housesoftheholy het volgende:
ik had osmaanse klap verkochtquote:Op maandag 6 april 2015 11:40 schreef Crip het volgende:
Ik was laatst bij de chickenspot aan het eten met vriendin kwam zo'n jongen naar me toe bleef hij steeds zeggen ''Zuster wat doe je hier die kip is niet halal'' (had hij geen bewijs voor want is wel zo).
Ik werd boos
Dat laatstequote:Op maandag 6 april 2015 11:40 schreef Crip het volgende:
Ik werd boos
Ik ben niet echt snel boos ofzo maar hij maakte me woest.quote:Op maandag 6 april 2015 11:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik had osmaanse klap verkocht
quote:Op maandag 6 april 2015 11:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben niet echt snel boos ofzo maar hij maakte me woest.
Er floepte een: ''Je moeder is haram'' uit.
Ik dacht even dat hij me ging slaan.
Wow heftig. Ik krijg wel eens vieze blikken als ik etend door de stad loop tijdens de ramadan maar heb nooit opmerkingen gehad. Ik denk omdat ze niet 100% zeker weten of ik moslim benquote:Op maandag 6 april 2015 11:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben niet echt snel boos ofzo maar hij maakte me woest.
Er floepte een: ''Je moeder is haram'' uit.
Ik dacht even dat hij me ging slaan.
quote:Op maandag 6 april 2015 11:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wow heftig. Ik krijg wel eens vieze blikken als ik etend door de stad loop tijdens de ramadan maar heb nooit opmerkingen gehad. Ik denk omdat ze niet 100% zeker weten of ik moslim ben
Ik begrijp zulke mensen niet he die vies gaan kijken. (vast je helemaal niet of alleen als je rond die periode eet? just curious hoef je niet te beantwoorden)quote:Op maandag 6 april 2015 11:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wow heftig. Ik krijg wel eens vieze blikken als ik etend door de stad loop tijdens de ramadan maar heb nooit opmerkingen gehad. Ik denk omdat ze niet 100% zeker weten of ik moslim ben
Dat is vanwege je gewichtquote:Op maandag 6 april 2015 11:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ben je zo verkaasd?quote:Op maandag 6 april 2015 11:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2015 11:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is niet vanwege het eten maar ik bemoei niet
quote:
nee, heeft er niets mee te makenquote:
wat dan?quote:Op maandag 6 april 2015 11:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
[..]
nee, heeft er niets mee te maken
Roddelen word ik echt ziek van man, moskee bij ons is ook roddelclub geworden. Echt ziek.quote:Op maandag 6 april 2015 11:47 schreef Mortaxx het volgende:
Sws eet merendeel gewoon met ramadan. Behalve als er moslims bij zijn. En continu roddelen over elkaar
Allah ziet alles en zal ze straffen.quote:Op maandag 6 april 2015 11:47 schreef Mortaxx het volgende:
Sws eet merendeel gewoon met ramadan. Behalve als er moslims bij zijn. En continu roddelen over elkaar
Ik vast niet nee. Maar wat je zegt inderdaad, soms krijg ik het gevoel dat moslims (die zelf overigens ook echt niet altijd vroom zijn) er van genieten om uit de hoogte te doen omdat ze zichzelf zoveel betere moslims vinden. Bitch pls ik zag je met Mehmet naar zijn Golf 6 lopen vrijdagnachtquote:Op maandag 6 april 2015 11:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik begrijp zulke mensen niet he die vies gaan kijken. (vast je helemaal niet of alleen als je rond die periode eet? just curious hoef je niet te beantwoorden)
Mijn broer vast niet en is niet echt gelovig en mensen doen ook echt stoer daarover achter zijn rug. Ze voelen zich meteen oppermoslim ofzo.
quote:Op maandag 6 april 2015 11:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vast niet nee. Maar wat je zegt inderdaad, soms krijg ik het gevoel dat moslims (die zelf overigens ook echt niet altijd vroom zijn) er van genieten om uit de hoogte te doen omdat ze zichzelf zoveel betere moslims vinden. Bitch pls ik zag je met Mehmet naar zijn Golf 6 lopen vrijdagnacht
Niet religieus. Maar geseculariseerd zijn heeft niets met vernederlandst zijn te makenquote:
okequote:Op maandag 6 april 2015 11:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Niet religieus. Maar geseculariseerd zijn heeft niets met vernederlandst zijn te maken
[..]
Ik vast niet nee. Maar wat je zegt inderdaad, soms krijg ik het gevoel dat moslims (die zelf overigens ook echt niet altijd vroom zijn) er van genieten om uit de hoogte te doen omdat ze zichzelf zoveel betere moslims vinden. Bitch pls ik zag je met Mehmet naar zijn Golf 6 lopen vrijdagnacht
bron?quote:Op maandag 6 april 2015 11:20 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
lucht is sowieso niet zo heel schoon dus jouw planten zijn niks beter
Maar ze kan wel zingenquote:
Keiharde struggles hoor.quote:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2015 11:52 schreef Crip het volgende:
Ik loop vaker met een vriend in de stad ofzo, en we zijn gewoon goede vrienden he. En zijn ouders zijn jewish, hij is niet zo gelovig.
Maar er werd dus zodanig geroddeld dat er op een gegeven moment bij me moeder terug kwam:
Je dochter wilt gaan bekeren voor die joodse jongen, ik zag ze hand in hand lopen in de stad.ik ging stuk
quote:Op maandag 6 april 2015 11:52 schreef Crip het volgende:
Ik loop vaker met een vriend in de stad ofzo, en we zijn gewoon goede vrienden he. En zijn ouders zijn jewish, hij is niet zo gelovig.
Maar er werd dus zodanig geroddeld dat er op een gegeven moment bij me moeder terug kwam:
Je dochter wilt gaan bekeren voor die joodse jongen, ik zag ze hand in hand lopen in de stad.ik ging stuk
Geeft niet. Ik eet ook gewoon overdag tijdens de ramadan.quote:Op maandag 6 april 2015 11:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
sterkte met je stigmatiseringquote:Op maandag 6 april 2015 12:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik eet ook gewoon overdag tijdens de ramadan.
quote:Op maandag 6 april 2015 12:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
sterkte met je stigmatisering
we hebben onze portie al achter de kiezenquote:
hahaquote:Op maandag 6 april 2015 12:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
we hebben onze portie al achter de kiezen
Eigenlijk geen last van. Ik doe het wel altijd stiekem op m'n kamertje.quote:Op maandag 6 april 2015 12:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
sterkte met je stigmatisering
Gisteren een brownie, broodpudding, blondie en een frambozencrumble taartje gekocht op de plaatselijke hippe farmermarketquote:
Wat is een blondie?quote:Op maandag 6 april 2015 12:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gisteren een brownie, broodpudding, blondie en een frambozencrumble taartje gekocht op de plaatselijke hippe farmermarket.
pixquote:Op maandag 6 april 2015 12:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gisteren een brownie, broodpudding, blondie en een frambozencrumble taartje gekocht op de plaatselijke hippe farmermarket.
winnaar ding ding dingquote:Op maandag 6 april 2015 12:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
brownie zonder cacao en chocolade
strafpuntquote:Op maandag 6 april 2015 12:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
o ja wel met witte. vind dat altijd net iets te zoet ;s
Ja, vind het ook niet zo geweldig.quote:Op maandag 6 april 2015 12:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
o ja wel met witte. vind dat altijd net iets te zoet ;s
had ook kibbeling gekochtquote:Op maandag 6 april 2015 12:12 schreef niels0 het volgende:
Vrouwen altijd met hun chocolade en gebakjes.![]()
Geef mij maar hartig.
ja alleen vrouwen eten dat hahahahaquote:Op maandag 6 april 2015 12:12 schreef niels0 het volgende:
Vrouwen altijd met hun chocolade en gebakjes.![]()
Geef mij maar hartig.
karamel witte choco macedamia pindakaas blondie is anders erg lekkahquote:
Macedamia, witte choco combo is wel nice.quote:Op maandag 6 april 2015 12:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
karamel witte choco macedamia pindakaas blondie is anders erg lekkah
Ik maak straks tapas. Allemaal lekkere dingen gekocht net. Het is Pasen dus een beetje extra luxe mag wel.quote:
wil je een keer wat opsturen? ik heb ruil materiaalquote:Op maandag 6 april 2015 12:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Macedamia, witte choco combo is wel nice.
Ik maak ook wel vaker macadamia, witte choco cookies.
omg hhhnngquote:Op maandag 6 april 2015 12:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
karamel witte choco macedamia pindakaas blondie is anders erg lekkah
Aan die macademia met witte choco blondies zou ik nog cranberries toevoegen denk ikquote:Op maandag 6 april 2015 12:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Macedamia, witte choco combo is wel nice.
Ik maak ook wel vaker macadamia, witte choco cookies.
Ligt eraan wat.quote:Op maandag 6 april 2015 12:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
wil je een keer wat opsturen? ik heb ruil materiaal
ik maak dagelijks een lekkerding klaarquote:Op maandag 6 april 2015 12:14 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik maak straks tapas. Allemaal lekkere dingen gekocht net. Het is Pasen dus een beetje extra luxe mag wel.
ic wt u did thrquote:Op maandag 6 april 2015 12:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik maak dagelijks een lekkerding klaar
yes precies, i.p.v de karamel. Dan heb je beetje frisheid met al die machtigheid.quote:Op maandag 6 april 2015 12:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
omg hhhnng
[..]
Aan die macademia met witte choco blondies zou ik nog cranberries toevoegen denk ik
verwacht je gasten?quote:Op maandag 6 april 2015 12:16 schreef housesoftheholy het volgende:
ik ga penne all'arabbiata eten als lunch nu
Jaloers.quote:Op maandag 6 april 2015 12:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik maak dagelijks een lekkerding klaar
ja k heb echt interesse in wodka likeurquote:Op maandag 6 april 2015 12:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
wodka likeur je mag om referenties vragen hier
ik masturbeer liever binnenquote:Op maandag 6 april 2015 12:17 schreef niels0 het volgende:
[..]
Jaloers.Ik moet nog even geduld hebben, maar dan wel lekker klooien in de vrije natuur.
jij mag nog niet drinkenquote:Op maandag 6 april 2015 12:18 schreef TheWeeknd het volgende:
dropshot is best wel lekker
maar nooit meer
ik wou dat ik je eet lust wasquote:Op maandag 6 april 2015 12:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee, gewoon ik en mijn eetlust
omigodquote:Op maandag 6 april 2015 12:19 schreef Crip het volgende:
Chocolate salted caramel tart moet ik ook nog maken
[ afbeelding ]
zeg maar wanneer, dan kom ik langsquote:Op maandag 6 april 2015 12:19 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Neen ik drink niet.quote:Op maandag 6 april 2015 12:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
geen alcohol?
heb ook veel raw vegan recepten
quote:Op maandag 6 april 2015 12:19 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
omfgquote:Op maandag 6 april 2015 12:19 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
misschien moet ik je maar even gaan straffenquote:Op maandag 6 april 2015 12:22 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik mag ook niet op fok zonder toestemming van mn ouders
Ohmygod ik moet echt een keertje mijn vriendin over halen om dat voor me te gaan makenquote:Op maandag 6 april 2015 12:19 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Doenquote:Op maandag 6 april 2015 12:23 schreef Crip het volgende:
Ik ga dit soon maken en foto hier posten om jullie jaloers te maken
Pannenkoeken: dadels met geweekte cashewnoten en kokos in de foodprocessor met een beetje macapoeder in ronde plakken van circa 30 cm laten uitdrogen in de droogmachine. (lekker met een beetje extra kokos als topping)quote:
je hebt mij nog nooit bereid gezienquote:Op maandag 6 april 2015 12:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
jij kunt mijn honger niet stillen
ahw my fcking godquote:Op maandag 6 april 2015 12:19 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon pikstraf geven als ze niet wilquote:Op maandag 6 april 2015 12:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ohmygod ik moet echt een keertje mijn vriendin over halen om dat voor me te gaan maken
Dadels thoquote:Op maandag 6 april 2015 12:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Pannenkoeken: dadels met geweekte cashewnoten en kokos in de foodprocessor met een beetje macapoeder in ronde plakken van circa 30 cm laten uitdrogen in de droogmachine. (lekker met een beetje extra kokos als topping)
Koekjes: dadels met geweekte cashewnoten en kokos in de foodprocessor met een beetje macapoeder in ronde plakken van circa 10 cm laten uitdrogen in de droogmachine. (lekker met kokossnipper er op)
Energy bars: dadels met geweekte cashewnoten en kokos in de foodprocessor met een beetje macapoeder in rechthoekige plakken van circa 10x2 cm laten uitdrogen in de droogmachine. (daarna even met kokossnippers bestrooien)
Energy balletjes: dadels met geweekte cashewnoten en kokos in de foodprocessor met een beetje macapoeder in bolletjes van circa 3 cm laten uitdrogen in de droogmachine (daarna even door de kokossnippers rollen).
Raw vegan taart: dadels met geweekte cashewnoten en kokos in de foodprocessor met een beetje macapoeder in een ronde plak van circa 20 cm doorsnee en 5 cm hoog laten uitdrogen in de droogmachine. (beetje kokossnippers ter decoratie er boven op).
Granola: dadels met geweekte cashewnoten en kokos in de foodprocessor met een beetje macapoeder in mini bolletjes van circa 1 cm laten uitdrogen in de droogmachine. (lekker met raw vegan kokos yoghurt (maar voor dat recept wil ik eerst iets terug zien hoor).
Ik haal altijd veel inspiratie voor m'n recepten en outtifts uit filmpjes van the Regenerator:quote:
draagt hij alleen een schort?quote:Op maandag 6 april 2015 12:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik haal altijd veel inspiratie voor m'n recepten en outtifts uit filmpjes van the Regenerator:
Groenten zijn een medicijn. Je moet eten zoals de natuur dat bedoeld heeft. Dat betekent dus naakt groenten in een foodprocessor gooien.quote:
lekker hoorquote:Op maandag 6 april 2015 12:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik haal altijd veel inspiratie voor m'n recepten en outtifts uit filmpjes van the Regenerator:
Damn.quote:Op maandag 6 april 2015 12:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
jij kunt mijn honger niet stillen
Door dit moet ik nu denken aan:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik stond direct 3-0 voorquote:Op maandag 6 april 2015 13:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Omg ik ook, heb het opnieuw geprobeerd
ik ookquote:Op maandag 6 april 2015 13:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik stond direct 3-0 voor
Wil jij met me spelen?
Nee hoorquote:Op maandag 6 april 2015 13:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Djedje verliest van iedereen met trivia crack
oh een userquote:Op maandag 6 april 2015 13:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Djedje verliest van iedereen met trivia crack
Dat zeg ik ook niet, kan me alleen niet voorstellen dat er iemand is die van jou verliest.quote:Op maandag 6 april 2015 13:20 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Heb niet alleen jullie om mee te spelen.
ja klopt, speel je ook?quote:Op maandag 6 april 2015 13:19 schreef Crip het volgende:
[..]
oh een user
was ff in de war
trivia is wel leuk
Ze heeft gewoon een tweede telefoon, lekker spelen tegen jezelf. Altijd wel eentje die wintquote:Op maandag 6 april 2015 13:23 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, kan me alleen niet voorstellen dat er iemand is die van jou verliest.
Denken dat ik zo dom ben.quote:Op maandag 6 april 2015 13:23 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, kan me alleen niet voorstellen dat er iemand is die van jou verliest.
hahaquote:Op maandag 6 april 2015 13:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een tweede telefoon, lekker spelen tegen jezelf. Altijd wel eentje die wint
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door DjeDje op 06-04-2015 13:56:42 ]
Ik lig nu met een kruik in bed jaquote:Op maandag 6 april 2015 13:49 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Kruik pakken, thee met kaneel drinken en blijven liggen.
quote:Op maandag 6 april 2015 13:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]en #2 is je broerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pff. Ik ken het hoor. Ben aan de chemische shit gegaan zodat ik geen pijn meer voel, werkt alleen niet. Heb je al pil, prik, spiraal oid overwogen?quote:
nou ja het is toch duidelijk te zien?quote:Op maandag 6 april 2015 13:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha stalkertje.
Wij 2 ownen dat spel.
Qua gelijke score ongeveer? Of uiterlijk? Want als het uiterlijk is, hoe kan je dat dan zien op die kleine foto. Maar aan de ene kant weet je natuurlijk dat mijn broer die foto heeft.quote:
Omdat ik jou op de foto zie staan, ik weet dat je geen vriend hebt, en dat je een broer hebt wist ik dan nog wel.quote:Op maandag 6 april 2015 14:02 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Qua gelijke score ongeveer? Of uiterlijk? Want als het uiterlijk is, hoe kan je dat dan zien op die kleine foto. Maar aan de ene kant weet je natuurlijk dat mijn broer die foto heeft.
[..]
[ afbeelding ]Dat zijn de statistieken van deze week, het is vandaag maandag en ik heb vandaag alleen tegen jou en hzaw gespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 april 2015 14:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Omdat ik jou op de foto zie staan, ik weet dat je geen vriend hebt, en dat je een broer hebt wist ik dan nog wel.
Aha! Ik zie het, ik zie het. Eind deze week nogmaals checken.quote:Op maandag 6 april 2015 14:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat zijn de statistieken van deze week, het is vandaag maandag en ik heb vandaag alleen tegen jou en hzaw gespeeld.
Welk stalk gedrag?quote:
quote:Op maandag 6 april 2015 14:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Aha! Ik zie het, ik zie het. Eind deze week nogmaals checken.
Nou en.quote:Op maandag 6 april 2015 14:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Welk stalk gedrag?
Ik heb je op FB, zie regelmatig dingen langskomen op de hoofdpagina (dat wordt dus in m'n gezicht gedrukt) over jou + broer. Dan is het toch niet zo gek?
[..]
[ afbeelding ]telefoonnummer van die chick met 68 punten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
quote:Op maandag 6 april 2015 14:19 schreef voederbietel het volgende:
Als ik een nummertje met d'r maak komt ze op perfect score.
Hey WCHquote:Op maandag 6 april 2015 14:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Middag waarde hosselaars en gehosselden
Slimquote:Op maandag 6 april 2015 14:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Huis vol familie... ik ben "aan het werk" nu
Briljant he, mijn vrouw zag meteen aan mijn kop dat ik me er met een kutsmoes vantussen maaktequote:
quote:Op maandag 6 april 2015 14:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Briljant he, mijn vrouw zag meteen aan mijn kop dat ik me er met een kutsmoes vantussen maakte
Nou dat gaat nog wel, maar de ADHD neefjes en nichtjes en de compleet hyperactieve Teun inclusief een moeder oma die niet helemaal spoort dreven mij bijna tot totale waanzin... Het was of vluchten of een bloedbadquote:Op maandag 6 april 2015 14:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Komen de paaseieren je neus al uit?
Helaas wel. Met je dirty mind.quote:Op maandag 6 april 2015 14:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
alsof jij snapt waar dat over gaat
quote:Op maandag 6 april 2015 14:31 schreef TheWeeknd het volgende:
waarom wilt niemand dat kut spel spelen met me dan
Hahaquote:Op maandag 6 april 2015 14:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou dat gaat nog wel, maar de ADHD neefjes en nichtjes en de compleet hyperactieve Teun inclusief een moeder oma die niet helemaal spoort dreven mij bijna tot totale waanzin... Het was of vluchten of een bloedbad
ik heb je toegevoegd, niet huilenquote:Op maandag 6 april 2015 14:31 schreef TheWeeknd het volgende:
Omdat we van een uitdaging houden.quote:Op maandag 6 april 2015 14:31 schreef TheWeeknd het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |