Dat is die Nederland leef.quote:Op maandag 6 april 2015 11:36 schreef housesoftheholy het volgende:
word soms wel moe van religieuze opvattingen
Noem eens zo'n opvatting waar jij moe van wordt?quote:Op maandag 6 april 2015 11:36 schreef housesoftheholy het volgende:
overspelige vrouwen stenigen. Nog steeds pijn in mijn armquote:Op maandag 6 april 2015 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Noem eens zo'n opvatting waar jij moe van wordt?
eeuwige discussie wat wel en niet haram isquote:Op maandag 6 april 2015 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kom maar langsquote:Op maandag 6 april 2015 11:34 schreef Crip het volgende:
Gianni, niet vergeten dat deze Marokkaan dicht bij je woont he.
Alleenrecht menen te hebben op de 'waarheid'.quote:Op maandag 6 april 2015 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zeggen ze datquote:Op maandag 6 april 2015 11:38 schreef housesoftheholy het volgende:
''vanille extract gebruiken is haram''
pls hjb
Ik wil wel crackquote:
whut?quote:Op maandag 6 april 2015 11:38 schreef housesoftheholy het volgende:
''vanille extract gebruiken is haram''
pls hjb
chickenspot?quote:Op maandag 6 april 2015 11:40 schreef Crip het volgende:
Ik was laatst bij de chickenspot aan het eten met vriendin kwam zo'n jongen naar me toe bleef hij steeds zeggen ''Zuster wat doe je hier die kip is niet halal'' (had hij geen bewijs voor want is wel zo).
En hij bleef echt lang zo door gaan.
Ik werd boos
En toen zei ik wat en schold hij me uit voor kahba
Dacht ik ook net aan, leuk nummer inderdaad.quote:Op maandag 6 april 2015 11:37 schreef niels0 het volgende:
[..]
Love is a battlefield is ook goed van haar. Heeft ook op 1 gestaan in de top 40 destijds.
word soms wel moe van mensen die alles zo serieus nemenquote:Op maandag 6 april 2015 11:36 schreef housesoftheholy het volgende:
ik had osmaanse klap verkochtquote:Op maandag 6 april 2015 11:40 schreef Crip het volgende:
Ik was laatst bij de chickenspot aan het eten met vriendin kwam zo'n jongen naar me toe bleef hij steeds zeggen ''Zuster wat doe je hier die kip is niet halal'' (had hij geen bewijs voor want is wel zo).
Ik werd boos
Dat laatstequote:Op maandag 6 april 2015 11:40 schreef Crip het volgende:
Ik werd boos
Ik ben niet echt snel boos ofzo maar hij maakte me woest.quote:Op maandag 6 april 2015 11:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik had osmaanse klap verkocht
quote:Op maandag 6 april 2015 11:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben niet echt snel boos ofzo maar hij maakte me woest.
Er floepte een: ''Je moeder is haram'' uit.
Ik dacht even dat hij me ging slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |