draagt hij alleen een schort?quote:Op maandag 6 april 2015 12:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik haal altijd veel inspiratie voor m'n recepten en outtifts uit filmpjes van the Regenerator:
Groenten zijn een medicijn. Je moet eten zoals de natuur dat bedoeld heeft. Dat betekent dus naakt groenten in een foodprocessor gooien.quote:
lekker hoorquote:Op maandag 6 april 2015 12:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik haal altijd veel inspiratie voor m'n recepten en outtifts uit filmpjes van the Regenerator:
Damn.quote:Op maandag 6 april 2015 12:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
jij kunt mijn honger niet stillen
Door dit moet ik nu denken aan:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik stond direct 3-0 voorquote:Op maandag 6 april 2015 13:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Omg ik ook, heb het opnieuw geprobeerd
ik ookquote:Op maandag 6 april 2015 13:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik stond direct 3-0 voor
Wil jij met me spelen?
Nee hoorquote:Op maandag 6 april 2015 13:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Djedje verliest van iedereen met trivia crack
oh een userquote:Op maandag 6 april 2015 13:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Djedje verliest van iedereen met trivia crack
Dat zeg ik ook niet, kan me alleen niet voorstellen dat er iemand is die van jou verliest.quote:Op maandag 6 april 2015 13:20 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Heb niet alleen jullie om mee te spelen.
ja klopt, speel je ook?quote:Op maandag 6 april 2015 13:19 schreef Crip het volgende:
[..]
oh een user
was ff in de war
trivia is wel leuk
Ze heeft gewoon een tweede telefoon, lekker spelen tegen jezelf. Altijd wel eentje die wintquote:Op maandag 6 april 2015 13:23 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, kan me alleen niet voorstellen dat er iemand is die van jou verliest.
Denken dat ik zo dom ben.quote:Op maandag 6 april 2015 13:23 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, kan me alleen niet voorstellen dat er iemand is die van jou verliest.
hahaquote:Op maandag 6 april 2015 13:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een tweede telefoon, lekker spelen tegen jezelf. Altijd wel eentje die wint
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door DjeDje op 06-04-2015 13:56:42 ]
Ik lig nu met een kruik in bed jaquote:Op maandag 6 april 2015 13:49 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Kruik pakken, thee met kaneel drinken en blijven liggen.
quote:Op maandag 6 april 2015 13:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]en #2 is je broerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pff. Ik ken het hoor. Ben aan de chemische shit gegaan zodat ik geen pijn meer voel, werkt alleen niet. Heb je al pil, prik, spiraal oid overwogen?quote:
nou ja het is toch duidelijk te zien?quote:Op maandag 6 april 2015 13:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha stalkertje.
Wij 2 ownen dat spel.
Qua gelijke score ongeveer? Of uiterlijk? Want als het uiterlijk is, hoe kan je dat dan zien op die kleine foto. Maar aan de ene kant weet je natuurlijk dat mijn broer die foto heeft.quote:
Omdat ik jou op de foto zie staan, ik weet dat je geen vriend hebt, en dat je een broer hebt wist ik dan nog wel.quote:Op maandag 6 april 2015 14:02 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Qua gelijke score ongeveer? Of uiterlijk? Want als het uiterlijk is, hoe kan je dat dan zien op die kleine foto. Maar aan de ene kant weet je natuurlijk dat mijn broer die foto heeft.
[..]
[ afbeelding ]Dat zijn de statistieken van deze week, het is vandaag maandag en ik heb vandaag alleen tegen jou en hzaw gespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 april 2015 14:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Omdat ik jou op de foto zie staan, ik weet dat je geen vriend hebt, en dat je een broer hebt wist ik dan nog wel.
Aha! Ik zie het, ik zie het. Eind deze week nogmaals checken.quote:Op maandag 6 april 2015 14:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat zijn de statistieken van deze week, het is vandaag maandag en ik heb vandaag alleen tegen jou en hzaw gespeeld.
Welk stalk gedrag?quote:
quote:Op maandag 6 april 2015 14:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Aha! Ik zie het, ik zie het. Eind deze week nogmaals checken.
Nou en.quote:Op maandag 6 april 2015 14:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Welk stalk gedrag?
Ik heb je op FB, zie regelmatig dingen langskomen op de hoofdpagina (dat wordt dus in m'n gezicht gedrukt) over jou + broer. Dan is het toch niet zo gek?
[..]
[ afbeelding ]telefoonnummer van die chick met 68 punten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
quote:Op maandag 6 april 2015 14:19 schreef voederbietel het volgende:
Als ik een nummertje met d'r maak komt ze op perfect score.
Hey WCHquote:Op maandag 6 april 2015 14:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Middag waarde hosselaars en gehosselden
Slimquote:Op maandag 6 april 2015 14:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Huis vol familie... ik ben "aan het werk" nu
Briljant he, mijn vrouw zag meteen aan mijn kop dat ik me er met een kutsmoes vantussen maaktequote:
quote:Op maandag 6 april 2015 14:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Briljant he, mijn vrouw zag meteen aan mijn kop dat ik me er met een kutsmoes vantussen maakte
Nou dat gaat nog wel, maar de ADHD neefjes en nichtjes en de compleet hyperactieve Teun inclusief een moeder oma die niet helemaal spoort dreven mij bijna tot totale waanzin... Het was of vluchten of een bloedbadquote:Op maandag 6 april 2015 14:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Komen de paaseieren je neus al uit?
Helaas wel. Met je dirty mind.quote:Op maandag 6 april 2015 14:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
alsof jij snapt waar dat over gaat
quote:Op maandag 6 april 2015 14:31 schreef TheWeeknd het volgende:
waarom wilt niemand dat kut spel spelen met me dan
Hahaquote:Op maandag 6 april 2015 14:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou dat gaat nog wel, maar de ADHD neefjes en nichtjes en de compleet hyperactieve Teun inclusief een moeder oma die niet helemaal spoort dreven mij bijna tot totale waanzin... Het was of vluchten of een bloedbad
ik heb je toegevoegd, niet huilenquote:Op maandag 6 april 2015 14:31 schreef TheWeeknd het volgende:
Omdat we van een uitdaging houden.quote:Op maandag 6 april 2015 14:31 schreef TheWeeknd het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |