oh een userquote:Op maandag 6 april 2015 13:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Djedje verliest van iedereen met trivia crack
Dat zeg ik ook niet, kan me alleen niet voorstellen dat er iemand is die van jou verliest.quote:Op maandag 6 april 2015 13:20 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Heb niet alleen jullie om mee te spelen.
ja klopt, speel je ook?quote:Op maandag 6 april 2015 13:19 schreef Crip het volgende:
[..]
oh een user
was ff in de war
trivia is wel leuk
Ze heeft gewoon een tweede telefoon, lekker spelen tegen jezelf. Altijd wel eentje die wintquote:Op maandag 6 april 2015 13:23 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, kan me alleen niet voorstellen dat er iemand is die van jou verliest.
Denken dat ik zo dom ben.quote:Op maandag 6 april 2015 13:23 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, kan me alleen niet voorstellen dat er iemand is die van jou verliest.
hahaquote:Op maandag 6 april 2015 13:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een tweede telefoon, lekker spelen tegen jezelf. Altijd wel eentje die wint
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door DjeDje op 06-04-2015 13:56:42 ]
Ik lig nu met een kruik in bed jaquote:Op maandag 6 april 2015 13:49 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Kruik pakken, thee met kaneel drinken en blijven liggen.
quote:Op maandag 6 april 2015 13:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]en #2 is je broerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pff. Ik ken het hoor. Ben aan de chemische shit gegaan zodat ik geen pijn meer voel, werkt alleen niet. Heb je al pil, prik, spiraal oid overwogen?quote:
nou ja het is toch duidelijk te zien?quote:Op maandag 6 april 2015 13:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha stalkertje.
Wij 2 ownen dat spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |