Slimquote:Op maandag 6 april 2015 14:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Huis vol familie... ik ben "aan het werk" nu
Briljant he, mijn vrouw zag meteen aan mijn kop dat ik me er met een kutsmoes vantussen maaktequote:
quote:Op maandag 6 april 2015 14:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Briljant he, mijn vrouw zag meteen aan mijn kop dat ik me er met een kutsmoes vantussen maakte
Nou dat gaat nog wel, maar de ADHD neefjes en nichtjes en de compleet hyperactieve Teun inclusief een moeder oma die niet helemaal spoort dreven mij bijna tot totale waanzin... Het was of vluchten of een bloedbadquote:Op maandag 6 april 2015 14:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Komen de paaseieren je neus al uit?
Helaas wel. Met je dirty mind.quote:Op maandag 6 april 2015 14:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
alsof jij snapt waar dat over gaat
quote:Op maandag 6 april 2015 14:31 schreef TheWeeknd het volgende:
waarom wilt niemand dat kut spel spelen met me dan
Hahaquote:Op maandag 6 april 2015 14:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou dat gaat nog wel, maar de ADHD neefjes en nichtjes en de compleet hyperactieve Teun inclusief een moeder oma die niet helemaal spoort dreven mij bijna tot totale waanzin... Het was of vluchten of een bloedbad
ik heb je toegevoegd, niet huilenquote:Op maandag 6 april 2015 14:31 schreef TheWeeknd het volgende:
Omdat we van een uitdaging houden.quote:Op maandag 6 april 2015 14:31 schreef TheWeeknd het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |