Qua gelijke score ongeveer? Of uiterlijk? Want als het uiterlijk is, hoe kan je dat dan zien op die kleine foto. Maar aan de ene kant weet je natuurlijk dat mijn broer die foto heeft.quote:
Omdat ik jou op de foto zie staan, ik weet dat je geen vriend hebt, en dat je een broer hebt wist ik dan nog wel.quote:Op maandag 6 april 2015 14:02 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Qua gelijke score ongeveer? Of uiterlijk? Want als het uiterlijk is, hoe kan je dat dan zien op die kleine foto. Maar aan de ene kant weet je natuurlijk dat mijn broer die foto heeft.
quote:Op maandag 6 april 2015 13:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Dat zijn de statistieken van deze week, het is vandaag maandag en ik heb vandaag alleen tegen jou en hzaw gespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 april 2015 14:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Omdat ik jou op de foto zie staan, ik weet dat je geen vriend hebt, en dat je een broer hebt wist ik dan nog wel.
Aha! Ik zie het, ik zie het. Eind deze week nogmaals checken.quote:Op maandag 6 april 2015 14:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat zijn de statistieken van deze week, het is vandaag maandag en ik heb vandaag alleen tegen jou en hzaw gespeeld.
Welk stalk gedrag?quote:
quote:Op maandag 6 april 2015 14:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Aha! Ik zie het, ik zie het. Eind deze week nogmaals checken.
Nou en.quote:Op maandag 6 april 2015 14:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Welk stalk gedrag?
Ik heb je op FB, zie regelmatig dingen langskomen op de hoofdpagina (dat wordt dus in m'n gezicht gedrukt) over jou + broer. Dan is het toch niet zo gek?
quote:Op maandag 6 april 2015 13:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]telefoonnummer van die chick met 68 punten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
quote:Op maandag 6 april 2015 14:19 schreef voederbietel het volgende:
Als ik een nummertje met d'r maak komt ze op perfect score.
Hey WCHquote:Op maandag 6 april 2015 14:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Middag waarde hosselaars en gehosselden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |