Wow heftig. Ik krijg wel eens vieze blikken als ik etend door de stad loop tijdens de ramadan maar heb nooit opmerkingen gehad. Ik denk omdat ze niet 100% zeker weten of ik moslim benquote:Op maandag 6 april 2015 11:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben niet echt snel boos ofzo maar hij maakte me woest.
Er floepte een: ''Je moeder is haram'' uit.
Ik dacht even dat hij me ging slaan.
quote:Op maandag 6 april 2015 11:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wow heftig. Ik krijg wel eens vieze blikken als ik etend door de stad loop tijdens de ramadan maar heb nooit opmerkingen gehad. Ik denk omdat ze niet 100% zeker weten of ik moslim ben
Ik begrijp zulke mensen niet he die vies gaan kijken. (vast je helemaal niet of alleen als je rond die periode eet? just curious hoef je niet te beantwoorden)quote:Op maandag 6 april 2015 11:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wow heftig. Ik krijg wel eens vieze blikken als ik etend door de stad loop tijdens de ramadan maar heb nooit opmerkingen gehad. Ik denk omdat ze niet 100% zeker weten of ik moslim ben
Dat is vanwege je gewichtquote:Op maandag 6 april 2015 11:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ben je zo verkaasd?quote:Op maandag 6 april 2015 11:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2015 11:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is niet vanwege het eten maar ik bemoei niet
quote:
nee, heeft er niets mee te makenquote:
wat dan?quote:Op maandag 6 april 2015 11:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
[..]
nee, heeft er niets mee te maken
Roddelen word ik echt ziek van man, moskee bij ons is ook roddelclub geworden. Echt ziek.quote:Op maandag 6 april 2015 11:47 schreef Mortaxx het volgende:
Sws eet merendeel gewoon met ramadan. Behalve als er moslims bij zijn. En continu roddelen over elkaar
Allah ziet alles en zal ze straffen.quote:Op maandag 6 april 2015 11:47 schreef Mortaxx het volgende:
Sws eet merendeel gewoon met ramadan. Behalve als er moslims bij zijn. En continu roddelen over elkaar
Ik vast niet nee. Maar wat je zegt inderdaad, soms krijg ik het gevoel dat moslims (die zelf overigens ook echt niet altijd vroom zijn) er van genieten om uit de hoogte te doen omdat ze zichzelf zoveel betere moslims vinden. Bitch pls ik zag je met Mehmet naar zijn Golf 6 lopen vrijdagnachtquote:Op maandag 6 april 2015 11:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik begrijp zulke mensen niet he die vies gaan kijken. (vast je helemaal niet of alleen als je rond die periode eet? just curious hoef je niet te beantwoorden)
Mijn broer vast niet en is niet echt gelovig en mensen doen ook echt stoer daarover achter zijn rug. Ze voelen zich meteen oppermoslim ofzo.
quote:Op maandag 6 april 2015 11:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vast niet nee. Maar wat je zegt inderdaad, soms krijg ik het gevoel dat moslims (die zelf overigens ook echt niet altijd vroom zijn) er van genieten om uit de hoogte te doen omdat ze zichzelf zoveel betere moslims vinden. Bitch pls ik zag je met Mehmet naar zijn Golf 6 lopen vrijdagnacht
Niet religieus. Maar geseculariseerd zijn heeft niets met vernederlandst zijn te makenquote:
okequote:Op maandag 6 april 2015 11:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Niet religieus. Maar geseculariseerd zijn heeft niets met vernederlandst zijn te maken
[..]
Ik vast niet nee. Maar wat je zegt inderdaad, soms krijg ik het gevoel dat moslims (die zelf overigens ook echt niet altijd vroom zijn) er van genieten om uit de hoogte te doen omdat ze zichzelf zoveel betere moslims vinden. Bitch pls ik zag je met Mehmet naar zijn Golf 6 lopen vrijdagnacht
bron?quote:Op maandag 6 april 2015 11:20 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
lucht is sowieso niet zo heel schoon dus jouw planten zijn niks beter
Maar ze kan wel zingenquote:
Keiharde struggles hoor.quote:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2015 11:52 schreef Crip het volgende:
Ik loop vaker met een vriend in de stad ofzo, en we zijn gewoon goede vrienden he. En zijn ouders zijn jewish, hij is niet zo gelovig.
Maar er werd dus zodanig geroddeld dat er op een gegeven moment bij me moeder terug kwam:
Je dochter wilt gaan bekeren voor die joodse jongen, ik zag ze hand in hand lopen in de stad.ik ging stuk
quote:Op maandag 6 april 2015 11:52 schreef Crip het volgende:
Ik loop vaker met een vriend in de stad ofzo, en we zijn gewoon goede vrienden he. En zijn ouders zijn jewish, hij is niet zo gelovig.
Maar er werd dus zodanig geroddeld dat er op een gegeven moment bij me moeder terug kwam:
Je dochter wilt gaan bekeren voor die joodse jongen, ik zag ze hand in hand lopen in de stad.ik ging stuk
Geeft niet. Ik eet ook gewoon overdag tijdens de ramadan.quote:Op maandag 6 april 2015 11:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
sterkte met je stigmatiseringquote:Op maandag 6 april 2015 12:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik eet ook gewoon overdag tijdens de ramadan.
quote:Op maandag 6 april 2015 12:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
sterkte met je stigmatisering
we hebben onze portie al achter de kiezenquote:
hahaquote:Op maandag 6 april 2015 12:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
we hebben onze portie al achter de kiezen
Eigenlijk geen last van. Ik doe het wel altijd stiekem op m'n kamertje.quote:Op maandag 6 april 2015 12:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
sterkte met je stigmatisering
Gisteren een brownie, broodpudding, blondie en een frambozencrumble taartje gekocht op de plaatselijke hippe farmermarketquote:
Wat is een blondie?quote:Op maandag 6 april 2015 12:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gisteren een brownie, broodpudding, blondie en een frambozencrumble taartje gekocht op de plaatselijke hippe farmermarket.
pixquote:Op maandag 6 april 2015 12:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gisteren een brownie, broodpudding, blondie en een frambozencrumble taartje gekocht op de plaatselijke hippe farmermarket.
winnaar ding ding dingquote:Op maandag 6 april 2015 12:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
brownie zonder cacao en chocolade
strafpuntquote:Op maandag 6 april 2015 12:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
o ja wel met witte. vind dat altijd net iets te zoet ;s
Ja, vind het ook niet zo geweldig.quote:Op maandag 6 april 2015 12:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
o ja wel met witte. vind dat altijd net iets te zoet ;s
had ook kibbeling gekochtquote:Op maandag 6 april 2015 12:12 schreef niels0 het volgende:
Vrouwen altijd met hun chocolade en gebakjes.![]()
Geef mij maar hartig.
ja alleen vrouwen eten dat hahahahaquote:Op maandag 6 april 2015 12:12 schreef niels0 het volgende:
Vrouwen altijd met hun chocolade en gebakjes.![]()
Geef mij maar hartig.
karamel witte choco macedamia pindakaas blondie is anders erg lekkahquote:
Macedamia, witte choco combo is wel nice.quote:Op maandag 6 april 2015 12:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
karamel witte choco macedamia pindakaas blondie is anders erg lekkah
Ik maak straks tapas. Allemaal lekkere dingen gekocht net. Het is Pasen dus een beetje extra luxe mag wel.quote:
wil je een keer wat opsturen? ik heb ruil materiaalquote:Op maandag 6 april 2015 12:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Macedamia, witte choco combo is wel nice.
Ik maak ook wel vaker macadamia, witte choco cookies.
omg hhhnngquote:Op maandag 6 april 2015 12:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
karamel witte choco macedamia pindakaas blondie is anders erg lekkah
Aan die macademia met witte choco blondies zou ik nog cranberries toevoegen denk ikquote:Op maandag 6 april 2015 12:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Macedamia, witte choco combo is wel nice.
Ik maak ook wel vaker macadamia, witte choco cookies.
Ligt eraan wat.quote:Op maandag 6 april 2015 12:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
wil je een keer wat opsturen? ik heb ruil materiaal
ik maak dagelijks een lekkerding klaarquote:Op maandag 6 april 2015 12:14 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik maak straks tapas. Allemaal lekkere dingen gekocht net. Het is Pasen dus een beetje extra luxe mag wel.
ic wt u did thrquote:Op maandag 6 april 2015 12:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik maak dagelijks een lekkerding klaar
yes precies, i.p.v de karamel. Dan heb je beetje frisheid met al die machtigheid.quote:Op maandag 6 april 2015 12:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
omg hhhnng
[..]
Aan die macademia met witte choco blondies zou ik nog cranberries toevoegen denk ik
verwacht je gasten?quote:Op maandag 6 april 2015 12:16 schreef housesoftheholy het volgende:
ik ga penne all'arabbiata eten als lunch nu
Jaloers.quote:Op maandag 6 april 2015 12:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik maak dagelijks een lekkerding klaar
ja k heb echt interesse in wodka likeurquote:Op maandag 6 april 2015 12:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
wodka likeur je mag om referenties vragen hier
ik masturbeer liever binnenquote:Op maandag 6 april 2015 12:17 schreef niels0 het volgende:
[..]
Jaloers.Ik moet nog even geduld hebben, maar dan wel lekker klooien in de vrije natuur.
jij mag nog niet drinkenquote:Op maandag 6 april 2015 12:18 schreef TheWeeknd het volgende:
dropshot is best wel lekker
maar nooit meer
ik wou dat ik je eet lust wasquote:Op maandag 6 april 2015 12:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee, gewoon ik en mijn eetlust
omigodquote:Op maandag 6 april 2015 12:19 schreef Crip het volgende:
Chocolate salted caramel tart moet ik ook nog maken
[ afbeelding ]
zeg maar wanneer, dan kom ik langsquote:Op maandag 6 april 2015 12:19 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Neen ik drink niet.quote:Op maandag 6 april 2015 12:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
geen alcohol?
heb ook veel raw vegan recepten
quote:Op maandag 6 april 2015 12:19 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
omfgquote:Op maandag 6 april 2015 12:19 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
misschien moet ik je maar even gaan straffenquote:Op maandag 6 april 2015 12:22 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik mag ook niet op fok zonder toestemming van mn ouders
Ohmygod ik moet echt een keertje mijn vriendin over halen om dat voor me te gaan makenquote:Op maandag 6 april 2015 12:19 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Doenquote:Op maandag 6 april 2015 12:23 schreef Crip het volgende:
Ik ga dit soon maken en foto hier posten om jullie jaloers te maken
Pannenkoeken: dadels met geweekte cashewnoten en kokos in de foodprocessor met een beetje macapoeder in ronde plakken van circa 30 cm laten uitdrogen in de droogmachine. (lekker met een beetje extra kokos als topping)quote:
je hebt mij nog nooit bereid gezienquote:Op maandag 6 april 2015 12:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
jij kunt mijn honger niet stillen
ahw my fcking godquote:Op maandag 6 april 2015 12:19 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon pikstraf geven als ze niet wilquote:Op maandag 6 april 2015 12:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ohmygod ik moet echt een keertje mijn vriendin over halen om dat voor me te gaan maken
Dadels thoquote:Op maandag 6 april 2015 12:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Pannenkoeken: dadels met geweekte cashewnoten en kokos in de foodprocessor met een beetje macapoeder in ronde plakken van circa 30 cm laten uitdrogen in de droogmachine. (lekker met een beetje extra kokos als topping)
Koekjes: dadels met geweekte cashewnoten en kokos in de foodprocessor met een beetje macapoeder in ronde plakken van circa 10 cm laten uitdrogen in de droogmachine. (lekker met kokossnipper er op)
Energy bars: dadels met geweekte cashewnoten en kokos in de foodprocessor met een beetje macapoeder in rechthoekige plakken van circa 10x2 cm laten uitdrogen in de droogmachine. (daarna even met kokossnippers bestrooien)
Energy balletjes: dadels met geweekte cashewnoten en kokos in de foodprocessor met een beetje macapoeder in bolletjes van circa 3 cm laten uitdrogen in de droogmachine (daarna even door de kokossnippers rollen).
Raw vegan taart: dadels met geweekte cashewnoten en kokos in de foodprocessor met een beetje macapoeder in een ronde plak van circa 20 cm doorsnee en 5 cm hoog laten uitdrogen in de droogmachine. (beetje kokossnippers ter decoratie er boven op).
Granola: dadels met geweekte cashewnoten en kokos in de foodprocessor met een beetje macapoeder in mini bolletjes van circa 1 cm laten uitdrogen in de droogmachine. (lekker met raw vegan kokos yoghurt (maar voor dat recept wil ik eerst iets terug zien hoor).
Ik haal altijd veel inspiratie voor m'n recepten en outtifts uit filmpjes van the Regenerator:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |