haha 6 april zekerquote:Op maandag 6 april 2015 11:12 schreef remi1986 het volgende:
[..]
pijn is relatief, kan je verleggen. Stoot je kleine teen maar
Ik heb zelf zulke culturele opvattingen, geen idee of Crip een hoofddoek draagt.quote:Op maandag 6 april 2015 11:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom doe je alsof ieder meidje met hoofddoek zulke extreme religieuze opvattingen heeft
nee dat moet je ervarenquote:
wow zo origineelquote:
vind ik ook. als ik niet nigga mag zeggen, mag een nigga dat ook nietquote:Op maandag 6 april 2015 11:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat rappers moeten stoppen met het zeggen van: ''Bitchnigga'' in hun verses.
ik koop mijn groenten wel in de supermarkt no thanksquote:Op maandag 6 april 2015 11:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb zelf zulke culturele opvattingen, geen idee of Crip een hoofddoek draagt.
[..]
nee dat moet je ervaren
alsnog zou ik even niet pijpen nuquote:Op maandag 6 april 2015 11:16 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
wow zo origineel
de kans dat iemand keelpijn heeft door de weeromstandigheden van dit land is 1000000000000x groter dan door pijpen tbh
lekker gif etenquote:Op maandag 6 april 2015 11:17 schreef TheWeeknd het volgende:
ik koop mijn groenten wel in de supermarkt no thanks
Waaromquote:Op maandag 6 april 2015 11:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat rappers moeten stoppen met het zeggen van: ''Bitchnigga'' in hun verses.
Jij mag geen nigga zeggen want je bent wit.quote:Op maandag 6 april 2015 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vind ik ook. als ik niet nigga mag zeggen, mag een nigga dat ook niet
Dat moet ze sws niet doen ze is 14 manquote:Op maandag 6 april 2015 11:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
alsnog zou ik even niet pijpen nu
ja, en dat is dus discriminatie hequote:Op maandag 6 april 2015 11:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij mag geen nigga zeggen want je bent wit.
quote:Op maandag 6 april 2015 11:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij mag geen nigga zeggen want je bent wit.
indd :ssquote:Op maandag 6 april 2015 11:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat moet ze sws niet doen ze is 14 man
Versace versace versace versace versace versace versace versacequote:Op maandag 6 april 2015 11:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat ze anders blijven rijmen met nigga.
Dan loop je goede teksten mis.
It was clear black night, a clear white moon. Warren G was on the streets ready to consume.quote:Op maandag 6 april 2015 11:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Versace versace versace versace versace versace versace versace
Omdat we ze allemaal goed en met liefde verzorgen, ze heel oud worden en daarna allemaal stervenquote:Op maandag 6 april 2015 11:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom gaan er zoveel dieren dood in jouw leven?
Ik kom uit Afrika.quote:Op maandag 6 april 2015 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke. maar vind jij van jezelf dat je wel nigger mag zeggen terwijl jij het ook niet bent?
talk to me please don't have much to believe in I need you right now are you down to listen to mequote:Op maandag 6 april 2015 11:23 schreef Crip het volgende:
[..]
It was clear black night, a clear white moon. Warren G was on the streets ready to consume.
Zeker van kleins af aan gehad? Dan is het wel sad ja.quote:Op maandag 6 april 2015 11:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat we ze allemaal goed en met liefde verzorgen, ze heel oud worden en daarna allemaal sterven
Ja, congratz.quote:Op maandag 6 april 2015 11:25 schreef Mortaxx het volgende:
Ik lijk wel Marokkaans ben ik nu ook nigga
quote:
your arguement is invalidquote:Neger is een aanduiding voor de oorspronkelijke, donkerhuidige bewoners van Afrika ten zuiden van de Sahara
pics van je bloedlijnquote:Op maandag 6 april 2015 11:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Wie zegt dat mijn bloedlijn niet in die richtingen volgt?
Kittens, puppy's, kuikentjes en lammetjesquote:Op maandag 6 april 2015 11:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Zeker van kleins af aan gehad? Dan is het wel sad ja.
Woon je op een farm ofzo.quote:Op maandag 6 april 2015 11:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kittens, puppy's, kuikentjes en lammetjes
wij?quote:Op maandag 6 april 2015 11:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Nietes.
[..]
Naic, wij hebben twee farms. In Maroko dan.
Leuk al die kleine diertjes
Mja, wel geinig. Ik woon liever in de stad.quote:Op maandag 6 april 2015 11:29 schreef Crip het volgende:
Naic, wij hebben twee farms. In Maroko dan.
Leuk al die kleine diertjes
ah vandaar dat ze zo veel stelenquote:Op maandag 6 april 2015 11:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Marokkanen vinden dat wanneer iets van een andere Marokkaan is het ook van hun is...
Ding.quote:Op maandag 6 april 2015 11:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Marokkanen vinden dat wanneer iets van een andere Marokkaan is het ook van hun is...
Dat is die Nederland leef.quote:Op maandag 6 april 2015 11:36 schreef housesoftheholy het volgende:
word soms wel moe van religieuze opvattingen
Noem eens zo'n opvatting waar jij moe van wordt?quote:Op maandag 6 april 2015 11:36 schreef housesoftheholy het volgende:
overspelige vrouwen stenigen. Nog steeds pijn in mijn armquote:Op maandag 6 april 2015 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Noem eens zo'n opvatting waar jij moe van wordt?
eeuwige discussie wat wel en niet haram isquote:Op maandag 6 april 2015 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kom maar langsquote:Op maandag 6 april 2015 11:34 schreef Crip het volgende:
Gianni, niet vergeten dat deze Marokkaan dicht bij je woont he.
Alleenrecht menen te hebben op de 'waarheid'.quote:Op maandag 6 april 2015 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zeggen ze datquote:Op maandag 6 april 2015 11:38 schreef housesoftheholy het volgende:
''vanille extract gebruiken is haram''
pls hjb
Ik wil wel crackquote:
whut?quote:Op maandag 6 april 2015 11:38 schreef housesoftheholy het volgende:
''vanille extract gebruiken is haram''
pls hjb
chickenspot?quote:Op maandag 6 april 2015 11:40 schreef Crip het volgende:
Ik was laatst bij de chickenspot aan het eten met vriendin kwam zo'n jongen naar me toe bleef hij steeds zeggen ''Zuster wat doe je hier die kip is niet halal'' (had hij geen bewijs voor want is wel zo).
En hij bleef echt lang zo door gaan.
Ik werd boos
En toen zei ik wat en schold hij me uit voor kahba
Dacht ik ook net aan, leuk nummer inderdaad.quote:Op maandag 6 april 2015 11:37 schreef niels0 het volgende:
[..]
Love is a battlefield is ook goed van haar. Heeft ook op 1 gestaan in de top 40 destijds.
word soms wel moe van mensen die alles zo serieus nemenquote:Op maandag 6 april 2015 11:36 schreef housesoftheholy het volgende:
ik had osmaanse klap verkochtquote:Op maandag 6 april 2015 11:40 schreef Crip het volgende:
Ik was laatst bij de chickenspot aan het eten met vriendin kwam zo'n jongen naar me toe bleef hij steeds zeggen ''Zuster wat doe je hier die kip is niet halal'' (had hij geen bewijs voor want is wel zo).
Ik werd boos
Dat laatstequote:Op maandag 6 april 2015 11:40 schreef Crip het volgende:
Ik werd boos
Ik ben niet echt snel boos ofzo maar hij maakte me woest.quote:Op maandag 6 april 2015 11:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik had osmaanse klap verkocht
quote:Op maandag 6 april 2015 11:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben niet echt snel boos ofzo maar hij maakte me woest.
Er floepte een: ''Je moeder is haram'' uit.
Ik dacht even dat hij me ging slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |