haha 6 april zekerquote:Op maandag 6 april 2015 11:12 schreef remi1986 het volgende:
[..]
pijn is relatief, kan je verleggen. Stoot je kleine teen maar
Ik heb zelf zulke culturele opvattingen, geen idee of Crip een hoofddoek draagt.quote:Op maandag 6 april 2015 11:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom doe je alsof ieder meidje met hoofddoek zulke extreme religieuze opvattingen heeft
nee dat moet je ervarenquote:
wow zo origineelquote:
vind ik ook. als ik niet nigga mag zeggen, mag een nigga dat ook nietquote:Op maandag 6 april 2015 11:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat rappers moeten stoppen met het zeggen van: ''Bitchnigga'' in hun verses.
ik koop mijn groenten wel in de supermarkt no thanksquote:Op maandag 6 april 2015 11:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb zelf zulke culturele opvattingen, geen idee of Crip een hoofddoek draagt.
[..]
nee dat moet je ervaren
alsnog zou ik even niet pijpen nuquote:Op maandag 6 april 2015 11:16 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
wow zo origineel
de kans dat iemand keelpijn heeft door de weeromstandigheden van dit land is 1000000000000x groter dan door pijpen tbh
lekker gif etenquote:Op maandag 6 april 2015 11:17 schreef TheWeeknd het volgende:
ik koop mijn groenten wel in de supermarkt no thanks
Waaromquote:Op maandag 6 april 2015 11:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat rappers moeten stoppen met het zeggen van: ''Bitchnigga'' in hun verses.
Jij mag geen nigga zeggen want je bent wit.quote:Op maandag 6 april 2015 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vind ik ook. als ik niet nigga mag zeggen, mag een nigga dat ook niet
Dat moet ze sws niet doen ze is 14 manquote:Op maandag 6 april 2015 11:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
alsnog zou ik even niet pijpen nu
ja, en dat is dus discriminatie hequote:Op maandag 6 april 2015 11:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij mag geen nigga zeggen want je bent wit.
quote:Op maandag 6 april 2015 11:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij mag geen nigga zeggen want je bent wit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |