indd :ssquote:Op maandag 6 april 2015 11:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat moet ze sws niet doen ze is 14 man
Versace versace versace versace versace versace versace versacequote:Op maandag 6 april 2015 11:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat ze anders blijven rijmen met nigga.
Dan loop je goede teksten mis.
It was clear black night, a clear white moon. Warren G was on the streets ready to consume.quote:Op maandag 6 april 2015 11:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Versace versace versace versace versace versace versace versace
Omdat we ze allemaal goed en met liefde verzorgen, ze heel oud worden en daarna allemaal stervenquote:Op maandag 6 april 2015 11:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom gaan er zoveel dieren dood in jouw leven?
Ik kom uit Afrika.quote:Op maandag 6 april 2015 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke. maar vind jij van jezelf dat je wel nigger mag zeggen terwijl jij het ook niet bent?
talk to me please don't have much to believe in I need you right now are you down to listen to mequote:Op maandag 6 april 2015 11:23 schreef Crip het volgende:
[..]
It was clear black night, a clear white moon. Warren G was on the streets ready to consume.
Zeker van kleins af aan gehad? Dan is het wel sad ja.quote:Op maandag 6 april 2015 11:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat we ze allemaal goed en met liefde verzorgen, ze heel oud worden en daarna allemaal sterven
Ja, congratz.quote:Op maandag 6 april 2015 11:25 schreef Mortaxx het volgende:
Ik lijk wel Marokkaans ben ik nu ook nigga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |