Wow heftig. Ik krijg wel eens vieze blikken als ik etend door de stad loop tijdens de ramadan maar heb nooit opmerkingen gehad. Ik denk omdat ze niet 100% zeker weten of ik moslim benquote:Op maandag 6 april 2015 11:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben niet echt snel boos ofzo maar hij maakte me woest.
Er floepte een: ''Je moeder is haram'' uit.
Ik dacht even dat hij me ging slaan.
quote:Op maandag 6 april 2015 11:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wow heftig. Ik krijg wel eens vieze blikken als ik etend door de stad loop tijdens de ramadan maar heb nooit opmerkingen gehad. Ik denk omdat ze niet 100% zeker weten of ik moslim ben
Ik begrijp zulke mensen niet he die vies gaan kijken. (vast je helemaal niet of alleen als je rond die periode eet? just curious hoef je niet te beantwoorden)quote:Op maandag 6 april 2015 11:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wow heftig. Ik krijg wel eens vieze blikken als ik etend door de stad loop tijdens de ramadan maar heb nooit opmerkingen gehad. Ik denk omdat ze niet 100% zeker weten of ik moslim ben
Dat is vanwege je gewichtquote:Op maandag 6 april 2015 11:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ben je zo verkaasd?quote:Op maandag 6 april 2015 11:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2015 11:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is niet vanwege het eten maar ik bemoei niet
quote:
nee, heeft er niets mee te makenquote:
wat dan?quote:Op maandag 6 april 2015 11:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
[..]
nee, heeft er niets mee te maken
Roddelen word ik echt ziek van man, moskee bij ons is ook roddelclub geworden. Echt ziek.quote:Op maandag 6 april 2015 11:47 schreef Mortaxx het volgende:
Sws eet merendeel gewoon met ramadan. Behalve als er moslims bij zijn. En continu roddelen over elkaar
Allah ziet alles en zal ze straffen.quote:Op maandag 6 april 2015 11:47 schreef Mortaxx het volgende:
Sws eet merendeel gewoon met ramadan. Behalve als er moslims bij zijn. En continu roddelen over elkaar
Ik vast niet nee. Maar wat je zegt inderdaad, soms krijg ik het gevoel dat moslims (die zelf overigens ook echt niet altijd vroom zijn) er van genieten om uit de hoogte te doen omdat ze zichzelf zoveel betere moslims vinden. Bitch pls ik zag je met Mehmet naar zijn Golf 6 lopen vrijdagnachtquote:Op maandag 6 april 2015 11:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik begrijp zulke mensen niet he die vies gaan kijken. (vast je helemaal niet of alleen als je rond die periode eet? just curious hoef je niet te beantwoorden)
Mijn broer vast niet en is niet echt gelovig en mensen doen ook echt stoer daarover achter zijn rug. Ze voelen zich meteen oppermoslim ofzo.
quote:Op maandag 6 april 2015 11:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vast niet nee. Maar wat je zegt inderdaad, soms krijg ik het gevoel dat moslims (die zelf overigens ook echt niet altijd vroom zijn) er van genieten om uit de hoogte te doen omdat ze zichzelf zoveel betere moslims vinden. Bitch pls ik zag je met Mehmet naar zijn Golf 6 lopen vrijdagnacht
Niet religieus. Maar geseculariseerd zijn heeft niets met vernederlandst zijn te makenquote:
okequote:Op maandag 6 april 2015 11:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Niet religieus. Maar geseculariseerd zijn heeft niets met vernederlandst zijn te maken
quote:Op maandag 6 april 2015 11:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vast niet nee. Maar wat je zegt inderdaad, soms krijg ik het gevoel dat moslims (die zelf overigens ook echt niet altijd vroom zijn) er van genieten om uit de hoogte te doen omdat ze zichzelf zoveel betere moslims vinden. Bitch pls ik zag je met Mehmet naar zijn Golf 6 lopen vrijdagnacht
bron?quote:Op maandag 6 april 2015 11:20 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
lucht is sowieso niet zo heel schoon dus jouw planten zijn niks beter
Maar ze kan wel zingenquote:
Keiharde struggles hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |