quote:Op maandag 6 april 2015 11:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vast niet nee. Maar wat je zegt inderdaad, soms krijg ik het gevoel dat moslims (die zelf overigens ook echt niet altijd vroom zijn) er van genieten om uit de hoogte te doen omdat ze zichzelf zoveel betere moslims vinden. Bitch pls ik zag je met Mehmet naar zijn Golf 6 lopen vrijdagnacht
quote:Op maandag 6 april 2015 11:52 schreef Crip het volgende:
Ik loop vaker met een vriend in de stad ofzo, en we zijn gewoon goede vrienden he. En zijn ouders zijn jewish, hij is niet zo gelovig.
Maar er werd dus zodanig geroddeld dat er op een gegeven moment bij me moeder terug kwam:
Je dochter wilt gaan bekeren voor die joodse jongen, ik zag ze hand in hand lopen in de stad.ik ging stuk
quote:Op maandag 6 april 2015 11:52 schreef Crip het volgende:
Ik loop vaker met een vriend in de stad ofzo, en we zijn gewoon goede vrienden he. En zijn ouders zijn jewish, hij is niet zo gelovig.
Maar er werd dus zodanig geroddeld dat er op een gegeven moment bij me moeder terug kwam:
Je dochter wilt gaan bekeren voor die joodse jongen, ik zag ze hand in hand lopen in de stad.ik ging stuk
Geeft niet. Ik eet ook gewoon overdag tijdens de ramadan.quote:Op maandag 6 april 2015 11:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wow heftig. Ik krijg wel eens vieze blikken als ik etend door de stad loop tijdens de ramadan maar heb nooit opmerkingen gehad. Ik denk omdat ze niet 100% zeker weten of ik moslim ben
sterkte met je stigmatiseringquote:Op maandag 6 april 2015 12:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik eet ook gewoon overdag tijdens de ramadan.
quote:Op maandag 6 april 2015 12:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
sterkte met je stigmatisering
we hebben onze portie al achter de kiezenquote:
hahaquote:Op maandag 6 april 2015 12:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
we hebben onze portie al achter de kiezen
Eigenlijk geen last van. Ik doe het wel altijd stiekem op m'n kamertje.quote:Op maandag 6 april 2015 12:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
sterkte met je stigmatisering
Gisteren een brownie, broodpudding, blondie en een frambozencrumble taartje gekocht op de plaatselijke hippe farmermarketquote:
Wat is een blondie?quote:Op maandag 6 april 2015 12:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gisteren een brownie, broodpudding, blondie en een frambozencrumble taartje gekocht op de plaatselijke hippe farmermarket.
pixquote:Op maandag 6 april 2015 12:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gisteren een brownie, broodpudding, blondie en een frambozencrumble taartje gekocht op de plaatselijke hippe farmermarket.
winnaar ding ding dingquote:Op maandag 6 april 2015 12:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
brownie zonder cacao en chocolade
strafpuntquote:Op maandag 6 april 2015 12:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
o ja wel met witte. vind dat altijd net iets te zoet ;s
Ja, vind het ook niet zo geweldig.quote:Op maandag 6 april 2015 12:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
o ja wel met witte. vind dat altijd net iets te zoet ;s
had ook kibbeling gekochtquote:Op maandag 6 april 2015 12:12 schreef niels0 het volgende:
Vrouwen altijd met hun chocolade en gebakjes.![]()
Geef mij maar hartig.
ja alleen vrouwen eten dat hahahahaquote:Op maandag 6 april 2015 12:12 schreef niels0 het volgende:
Vrouwen altijd met hun chocolade en gebakjes.![]()
Geef mij maar hartig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |