Hoiquote:
GMTAquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Wat denk je ?quote:Op donderdag 2 april 2015 11:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kijk jij geen TV of luister je niet naar de radio dan ?
quote:Op donderdag 2 april 2015 11:07 schreef crv het volgende:
[..]
thuis Orange "alles in 1"
canal digital Sateliet tv
Sunrise mobiel Zwitserland
quote:Op donderdag 2 april 2015 12:53 schreef essnhills het volgende:
Verdomme
Krijg net mail van m'n baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klotenieuws
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Verdomme
Krijg net mail van m'n baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Verdomme
Krijg net mail van m'n baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Verdomme
Krijg net mail van m'n baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Verdomme
Krijg net mail van m'n baasHmm. Dat is wel klote zeg. Dat is echt veel te jong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bis vincit qui se vincit!
De klanten zijn erin gaan hangen?quote:Op donderdag 2 april 2015 13:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
Straks even naar de kwantum voor nieuw rolgordijnen of jaloezieën
Zoietsquote:
zou lamellen pakken, die zijn makkelijk af te wassenquote:Op donderdag 2 april 2015 13:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
Straks even naar de kwantum voor nieuw rolgordijnen of jaloezieën
Dan nog, als je de vlekken er niet uit krijgt vervang je ze graagquote:Op donderdag 2 april 2015 13:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Daar gaan gordijnen niet stuk van.
wil ik ook welquote:
Is voor in de suite.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou lamellen pakken, die zijn makkelijk af te wassen
Smakelijk!quote:
Nopequote:
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 13:32 schreef Muck het volgende:
Mooie gesprekken op mijn werk:
Ik ben charlotte en ik hou van roze!
- ik ben marjo en dat zie ik
quote:Op donderdag 2 april 2015 13:32 schreef Muck het volgende:
Mooie gesprekken op mijn werk:
Ik ben charlotte en ik hou van roze!
- ik ben marjo en dat zie ik
Die dingen worden bijna niet vuil daarquote:
Vervolgens hebben we samen roze bloemetjesstof en kant uitgezochtquote:
Hoe oud was ze?quote:Op donderdag 2 april 2015 13:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Vervolgens hebben we samen roze bloemetjesstof en kant uitgezocht![]()
Met haar moeder erbij natuurlijk
ok, geen haast of zo hoorquote:
Toch niet?quote:
ik heb de tt gemaaktquote:
En je had je gesneden aan het lepeltje toen je de tt maaktequote:
nee, het ging over bloed donerenquote:Op donderdag 2 april 2015 14:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
En je had je gesneden aan het lepeltje toen je de tt maakte
dat doen zij toch zeker voor je?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:05 schreef Etcetera het volgende:
Morgen naar de kapperalleen weet ik nooit zo goed of ik m'n haar dan weer moet wassen - heb ik net gisteren gedaan
Ik heb nu bloed aan mijn vinger. Snij er net een stuk vanafquote:
Doe je wel voorzichtig ?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb nu bloed aan mijn vinger. Snij er net een stuk vanaf
Nee dus. Ik ga echt bijna van m'n stokkie...quote:
Eerst wel, was mooi goedkoop (wassen en knippen voor 14,50quote:Op donderdag 2 april 2015 14:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat doen zij toch zeker voor je?
geen idee trouwens. nooit bij een kapper geweest.
en pics van je haar
en zo
Ik schakel net in en zie dus dit in combi met de TT.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gaan zitten, desnoods hoofd tussen je knieen. Ben je aan het werk? Ehbo/bhv erbij halen.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee dus. Ik ga echt bijna van m'n stokkie...
ik dacht dat dat veel duurder zou zijnquote:Op donderdag 2 april 2015 14:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Eerst wel, was mooi goedkoop (wassen en knippen voor 14,50) maar nu is dat toch gesplitst en ik vond het niet nodig om het te combineren
Ben thuis. Gelukkig niet echt een stukstuk, maar wel een flinke plak van m'n wijsvinger afgesnedenquote:Op donderdag 2 april 2015 14:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gaan zitten, desnoods hoofd tussen je knieen. Ben je aan het werk? Ehbo/bhv erbij halen.
Samen is het nu iets van 20 euro, maar ik ben een beetje een cheapskate bij vlagenquote:Op donderdag 2 april 2015 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht dat dat veel duurder zou zijn
In de koffiequote:
moet ik de verbanddoos pakken?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2015 14:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2015 14:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ben thuis. Gelukkig niet echt een stukstuk, maar wel een flinke plak van m'n wijsvinger afgesneden
Heb er al twee pleisters op weten te krijgen. Nog geen bloed er tussendoor, dus schade beperkt denk ik. Ik maak t.z.t. wel een fotoquote:
Ik doe er wel eens rum, mede of vanille in voor wat extra aroma. Maar bloed?quote:
Het gaat wel weer een beetje. Zit nog wel te trillenquote:
Je hebt het stukje vinger nog niet gevonden ?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het gaat wel weer een beetje. Zit nog wel te trillen
En vanavond atjar ketimoen met een stukje vlees
spannendquote:Op donderdag 2 april 2015 14:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb er al twee pleisters op weten te krijgen. Nog geen bloed er tussendoor, dus schade beperkt denk ik. Ik maak t.z.t. wel een foto
zolang ik het zelf heb vind ik het allemaal prima, maar kijken naar verwondingen van anderen vind ik altijd vies.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:17 schreef Etcetera het volgende:
Doe die foto maar in spoilertags, oké? Want ik kan daar echt niet tegenkan ook nooit goed verhalen lezen waarin in detail verwondingen worden uitgelegd, daar skim ik een beetje doorheen
Je eet vingervlees vanavond?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het gaat wel weer een beetje. Zit nog wel te trillen
En vanavond atjar ketimoen met een stukje vlees
Neequote:Op donderdag 2 april 2015 14:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je hebt het stukje vinger nog niet gevonden ?
Uiteraardquote:Op donderdag 2 april 2015 14:17 schreef Etcetera het volgende:
Doe die foto maar in spoilertags, oké? Want ik kan daar echt niet tegenkan ook nooit goed verhalen lezen waarin in detail verwondingen worden uitgelegd, daar skim ik een beetje doorheen
Blijkbaar. Gratis en voor niksquote:
Ziekenhuis reality-series kan ik ook niet tegenquote:Op donderdag 2 april 2015 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zolang ik het zelf heb vind ik het allemaal prima, maar kijken naar verwondingen van anderen vind ik altijd vies.
maar ik kijk toch
in ruil voor koffiequote:
Behalve in de Walking dead.... Dan kan ik het nog wel kijken, maar in ziekenhuis series is het echt..quote:Op donderdag 2 april 2015 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ingewanden heb ik het niet zo op
In alles wat horror is kan ik het ook wel hebben.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Behalve in de Walking dead.... Dan kan ik het nog wel kijken, maar in ziekenhuis series is het echt..
ingewanden gaat wel, maar ogen en ledematen heb ik moeite meequote:Op donderdag 2 april 2015 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ingewanden heb ik het niet zo op
Goedkoop. alleen zul je het dan wel eerst terug moeten vinden.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee
[..]
Uiteraard
[..]
Blijkbaar. Gratis en voor niks
Ogen wel, ledematen heb ik weinig last van behalve bij zware sportblessuresquote:Op donderdag 2 april 2015 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ingewanden gaat wel, maar ogen en ledematen heb ik moeten mee
Ik spoel de boel wel gewoon even afquote:Op donderdag 2 april 2015 14:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Goedkoop. alleen zul je het dan wel eerst terug moeten vinden.
als ik bijvoorbeeld bij skate/bike/motorcross zie dat iemand op zn bek gaat er en een vinger afbreekt oid dan voel ik het bijna bij mezelf ookquote:Op donderdag 2 april 2015 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ogen wel, ledematen heb ik weinig last van behalve bij zware sportblessures
Hoogerland die in het prikkeldraad vielquote:Op donderdag 2 april 2015 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik bijvoorbeeld bij skate/bike/motorcross zie dat iemand op zn bek gaat er en een vinger afbreekt oid dan voel ik het bijna bij mezelf ook
Dat heb ik dus met vrijwel alle type blessuresquote:Op donderdag 2 april 2015 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik bijvoorbeeld bij skate/bike/motorcross zie dat iemand op zn bek gaat er en een vinger afbreekt oid dan voel ik het bijna bij mezelf ook
ander onderwerp?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met vrijwel alle type blessuresik ga nu ook maar even uit het topic
Af en toe is het hebben va een goed inlevingsvermogen niet handig.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanmorgen was bagger. nu goed.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinden jullie het ook zo'n lekker weer vandaag?
Niet om mij hoor, ik kom later wel terug. Moet toch werkenquote:
kloptquote:Op donderdag 2 april 2015 14:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Af en toe is het hebben va een goed inlevingsvermogen niet handig.
Ik wil zondag eieren in de tuin kunnen verstoppen voor mn neefje en nichtjequote:Op donderdag 2 april 2015 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanmorgen was bagger. nu goed.
moet ook een beetje drogen. moet gaan tuinieren zaterdag
quote:Op donderdag 2 april 2015 14:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet om mij hoor, ik kom later wel terug. Moet toch werken
drakin.quote:
die worden zaterdag nacht voor me verstoptquote:Op donderdag 2 april 2015 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil zondag eieren in de tuin kunnen verstoppen voor mn neefje en nichtje
Ga jij ze zoeken dan?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die worden zaterdag nacht voor me verstopt
Een lief koffiedrinkend vuurspuwertje.quote:
Punt voor jou.quote:
jep.quote:
zo blijft de koffie wel warmquote:Op donderdag 2 april 2015 14:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Een lief koffiedrinkend vuurspuwertje.
Ik heb ook altijd een lage energierekeningquote:Op donderdag 2 april 2015 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep.
is traditie bij de jongeren vereniging. een paar mensen van het bestuur rijden de hele nacht rond om eieren te verstoppen bij alle leden.
[..]
zo blijft de koffie wel warm
lijkt me best handig eigenlijkquote:Op donderdag 2 april 2015 14:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd een lage energierekening
Jij werkt in een friettentquote:Op donderdag 2 april 2015 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, nu moeten jullie raden wie ik ben.
Niet helemaal goed.quote:
aan je UI te zien ben je een gevoelige jongen die graag op de grond ligtquote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aan je UI te zien ben je een gevoelige jongen die graag op de grond ligt
2 dagen geleden was ik nog een zure hipster en een boos schoppertje.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aan je UI te zien ben je een gevoelige jongen die graag op de grond ligt
Je maakt mexicano'squote:
Zet de Pc maar eens aan om uien te kunnen zien.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 dagen geleden was ik nog een zure hipster en een boos schoppertje.
Niemand hier is geïnteresseerd in jou, kerel.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, nu moeten jullie raden wie ik ben.
Ik dacht dat dit de enige sc was waar geen gemene dingen gezegd werden.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Niemand hier is geïnteresseerd in jou, kerel.
Jammer dit weer inderdaadquote:Op donderdag 2 april 2015 14:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit de enige sc was waar geen gemene dingen gezegt werden.
Had ik weer mis dus
Jammer, maar ik waarschuw jullie alvast voor hem.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit de enige sc was waar geen gemene dingen gezegt werden.
Had ik weer mis dus
is het ook, die ene is een beetje verdwaald denk ikquote:Op donderdag 2 april 2015 14:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit de enige sc was waar geen gemene dingen gezegd werden.
Had ik weer mis dus
Ja heeft iedereen zo'n hwkel aan je of is het alleen IC?quote:
zoals jij nu doet bedoel je?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jammer, maar ik waarschuw jullie alvast voor hem.
Staat bekend om het verpesten van leuke slowchats zoals deze.
Dat moet je niet aan mij vragen maar aan 'iedereen'.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja heeft iedereen zo'n hwkel aan je of is het alleen IC?
En jijzelf niet?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jammer, maar ik waarschuw jullie alvast voor hem.
Staat bekend om het verpesten van leuke slowchats zoals deze.
quote:
Maar ik kom niey iedereen tegen die jij tegenkomt.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat moet je niet aan mij vragen maar aan 'iedereen'.
nou, bedankt voor de mededelingquote:Op donderdag 2 april 2015 14:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
Ja precies zoals ik nu doe, dus hou daar rekening mee.
Wat ga je verder maken dan?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:01 schreef MissMSX het volgende:
Dienstmededeling.
De atjar is gesneden en staat in het zout
Eind goed, al goed
Oh sorry, nog een beetje van de leg. De ketimoen bedoel ik. Atjar is het straks pasquote:
Lekkerquote:Op donderdag 2 april 2015 15:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh sorry, nog een beetje van de leg. De ketimoen bedoel ik. Atjar is het straks pas
Rijst met Chinese kool
In kleine reepjes gesneden, beetje gehakt erbij, boemboekruiden erdoor. Zaligquote:Op donderdag 2 april 2015 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekkeral ben ik zelf niet zo van de chinese kool
ok zal ik doen.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
Ja precies zoals ik nu doe, dus hou daar rekening mee.
Kom je het brengen?quote:
Het was en bloedbad iig.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:11 schreef Miniem het volgende:
[..]
Geen idee wat er gaande is, niet terug gelezen
Natuurlijk,quote:
Allemaal vieze posts, ugh.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:11 schreef Miniem het volgende:
[..]
Geen idee wat er gaande is, niet terug gelezen
Vieze posts?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allemaal vieze posts, ugh.
Etcetera is er van verdwenen.
quote:Op donderdag 2 april 2015 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allemaal vieze posts, ugh.
Etcetera is er van verdwenen.
Bloederig enzo. Mensen die letterlijk stukjes vinger wegsnijdenquote:
quote:
vanwege die collega of?quote:
jaquote:
quote:
Oh wauw, wat heftig zegquote:Op donderdag 2 april 2015 15:48 schreef essnhills het volgende:
Het ging de laatste tijd juist beter. Hij ging ook weer uurtjes opbouwen op werk enzo. 2 weken geleden kwam ik hem nog tegen en toen leek hij ook wel positief. En ik zei nog dat zolang ze nog aan het behandelen waren dat het nog niet allemaal voorbij was.
En nu dit
quote:
dm hetquote:Op donderdag 2 april 2015 15:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]Sterkte. Ik had een lame plaatje om je wat op te vrolijken, maar die plaats ik maar niet (want hij was echt lame)
sterktequote:Op donderdag 2 april 2015 15:51 schreef essnhills het volgende:
Thanks![]()
Ja sorry ik ben echt helemaal van slag![]()
Naar jou?quote:
ja, hoe lamer hoe beterquote:
Hehequote:
Ik heb het verhaal dus gemist, klinkt als.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:48 schreef essnhills het volgende:
Het ging de laatste tijd juist beter. Hij ging ook weer uurtjes opbouwen op werk enzo. 2 weken geleden kwam ik hem nog tegen en toen leek hij ook wel positief. En ik zei nog dat zolang ze nog aan het behandelen waren dat het nog niet allemaal voorbij was.
En nu dit
Inderdaad. Heel veel flauwer komen ze niet denk ik...quote:Op donderdag 2 april 2015 15:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit nog steeds afwisselend tussen,
en
als ik 'm zie
Lang verhaal kort, anderhalf jaar geleden kanker ontdekt, allerlei behandelingen en operaties, vanmorgen gehoord dat ze niets meer voor hem kunnen doenquote:Op donderdag 2 april 2015 15:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal dus gemist, klinkt als.
Maar ik zal maar niet aan aannames beginnen.
Sterkte iig Ess
Ow wat erg zeg.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lang verhaal kort, anderhalf jaar geleden kanker ontdekt, allerlei behandelingen en operaties, vanmorgen gehoord dat ze niets meer voor hem kunnen doen
Thanks
er staat ook nog op: plaatjes voor gevoelensquote:
Hen zelf niet gesproken, we (de directe collega's) zijn geïnformeerd door onze leidinggevende, zodat er geen nare geruchten zouden ontstaan en dat we wat weten als we door andere collega's worden 'overvallen' hiermee. Wel netjes op zich.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow wat erg zeg.
Hoe is hij/zij nu eronder?
hehequote:
Ik heb helaas geen knuffelsmilie hieronder het bericht staan, maar anders plaatste ik die nuquote:Op donderdag 2 april 2015 15:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hen zelf niet gesproken, we (de directe collega's) zijn geïnformeerd door onze leidinggevende, zodat er geen nare geruchten zouden ontstaan en dat we wat weten als we door andere collega's worden 'overvallen' hiermee. Wel netjes op zich.
Maar dat was niet waar we vanuit gingen en waar we hoopten
Thanksquote:Op donderdag 2 april 2015 16:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen knuffelsmilie hieronder het bericht staan, maar anders plaatste ik die nu
Ja die heb je ook, maar dan krijg je weer van die bijgedachten op Fok he?quote:
Mwah, hangt altijd een beetje van de context af vind ikquote:Op donderdag 2 april 2015 16:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja die heb je ook, maar dan krijg je weer van die bijgedachten op Fok he?
Niets te zien hierquote:Op donderdag 2 april 2015 16:05 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmmm was er een rel hier?
Rel RSS ging af
neuh, iemand was uit klb ontsnapt om stoer te doenquote:Op donderdag 2 april 2015 16:05 schreef Koen66 het volgende:
Rel RSS ging af
fijn weekendquote:Op donderdag 2 april 2015 16:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind dat ik vrij benAfsluiten, tijd voor weekend. Paasweekend, dus allemaal in koor nu: ze smelten de hazen!
Finweekend enzovoortquote:Op donderdag 2 april 2015 16:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind dat ik vrij benAfsluiten, tijd voor weekend. Paasweekend, dus allemaal in koor nu: ze smelten de hazen!
Geen idee?quote:Op donderdag 2 april 2015 16:05 schreef Koen66 het volgende:
Rel RSS ging af
Fijn weekendquote:Op donderdag 2 april 2015 16:06 schreef Etcetera het volgende:
Goed weekend !quote:Op donderdag 2 april 2015 16:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik 'moet' dan te kermis en 2 verjaardagen vierenquote:Op donderdag 2 april 2015 16:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ook, en dan moet ik gaan gourmetten....
Je zei dat gisteren ook al, maar wat bedoel je met "te kermis" ?quote:Op donderdag 2 april 2015 16:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik 'moet' dan te kermis en 2 verjaardagen vieren
Dat houdt in dat het Westfriese kermisseizoen weer begintquote:Op donderdag 2 april 2015 16:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je zei dat gisteren ook al, maar wat bedoel je met "te kermis" ?![]()
Watquote:Op donderdag 2 april 2015 16:51 schreef Arch-Indar het volgende:
Net op tijd trouwens.
http://www.nu.nl/opmerkel(...)executie-gratie.html
Als ze in Friesland hetzelfde woord voor kermis gebruiken dan wel ja.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat houdt in dat het Westfriese kermisseizoen weer begint![]()
De eerste is altijd bij ons, met Pasen, dat is het begin van het kermisseizoen![]()
Je weet wel wat een kermis is toch?
Alleen gaat het altijd meer om de kermisborrels dan de kermis zelf natuurlijk. Alleen met kinderen ga je naar de kermis. Te kermis gaan is kermisborrels..
'Naar de kermis' in ASNquote:Op donderdag 2 april 2015 16:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je zei dat gisteren ook al, maar wat bedoel je met "te kermis" ?![]()
Niet Friesland..quote:Op donderdag 2 april 2015 16:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als ze in Friesland hetzelfde woord voor kermis gebruiken dan wel ja.
Het wordt me iets duidelijker, maar het komt er dus op neer dat het dorpsfeest plaatsvind, met een kermis en daar ga je borrelen ?
Alles is met 'te' in het westfriesquote:
De échte biertent is met Pinksteren bij de kermis in Venhuizen.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:59 schreef MPG het volgende:
Kermis draait toch sowieso om de biertent?
In Weert hebben ze daar een hele mooie oplossing voor: de Papacarrousel.
Hoiquote:
quote:
Lekkerquote:Op donderdag 2 april 2015 17:29 schreef Koen66 het volgende:
Zo. Boodschappen gedaan, nu caviahok schoonmaken dan kan ie vanavond richting schoonouders. Druk bezig met voorbereidingen paasweekendje weg
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 2 april 2015 17:29 schreef Koen66 het volgende:
Zo. Boodschappen gedaan, nu caviahok schoonmaken dan kan ie vanavond richting schoonouders. Druk bezig met voorbereidingen paasweekendje weg
Vanaf dinsdag weer Adam zoekt Eva. Tetten gegarandeerdquote:
Met atheïst Jimmy, de eenzame fietser'' de Groot als je zusquote:
Toevallig in Braamt?? Daar ben ik namelijk een paar jaar geleden geweest...quote:
Ik heb helemaal geen weekendquote:
Weekend is voor watjes.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik werk met Pasen ook niet, maar ik moet morgen en zaterdag wel gewoon werken..quote:Op donderdag 2 april 2015 18:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kantoor is Goede Vrijdag gesloten en met Pasen werken we ook niet.
Ik werk met pasen welquote:Op donderdag 2 april 2015 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik werk met Pasen ook niet, maar ik moet morgen en zaterdag wel gewoon werken..
ik heb al "Weekend"quote:
helaas, heb ook wel zin in een stukkie lopen ofzo.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:42 schreef Arch-Indar het volgende:
Lekker gezond doen zometeen. De buitenlucht in.
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:45 schreef fietsie het volgende:
Kleine ligt in bed, ik heb een zere strot en ben kapot van t werken.
Goede redenen om niet van de bank af te komen vanavond. Anders dan voor koffie.
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De was hangt, cavia inladen en weg.
Laterrrr
Veel plezierquote:Op donderdag 2 april 2015 19:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laterrrr
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:45 schreef fietsie het volgende:
Kleine ligt in bed, ik heb een zere strot en ben kapot van t werken.
Goede redenen om niet van de bank af te komen vanavond. Anders dan voor koffie.
*oeh*quote:
Ik heb liever thee, maar dat koekje gaat er wel inquote:Op donderdag 2 april 2015 20:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
*oeh*
Kom je gezellig erbij op de bank? Kopje koffie erbij. Er is geloofik ook nog een koekje.
Chai Tea goed? Of blaadjesthee?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb liever thee, maar dat koekje gaat er wel in
quote:
Een pint!quote:
kun je heel lekker en piekervrij mee slapenquote:
Je hebt de Bos familie in huisquote:Op donderdag 2 april 2015 20:19 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb n pak bos-icetea hier![]()
[ afbeelding ]
eigk maar een pakquote:Op donderdag 2 april 2015 20:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Je hebt de Bos familie in huis
Wat is dat chai tea? Zie het vaak staan, maar geen ideequote:
ist niet iets melkachtigsquote:Op donderdag 2 april 2015 20:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is dat chai tea? Zie het vaak staan, maar geen idee
Kruiden (oa peper, kardamom enz) die geroosterd en gecrunched zijn.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Chai is de naam voor thee uit landen als India, Pakistan e.d. Vaak zit er iig kaneel in..quote:Op donderdag 2 april 2015 20:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alweer?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:22 schreef fietsie het volgende:
Jakkes. Morgenochtend weer ramenkrabben
IK denk dat je CHai Latte bedoeltquote:Op donderdag 2 april 2015 20:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ist niet iets melkachtigs
ben nu wel benieuwdquote:Op donderdag 2 april 2015 20:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kruiden (oa peper, kardamom enz) die geroosterd en gecrunched zijn.
Levert een pittige drank op.
Kan ook super fijn met wolkje melk en wat honing.
StarBucks doet een Chai Tea Latte waar je stijl van achteroverslaat qua zoet maar
that makes sensequote:
Mijn familie wel ja. Maar Bos zelf ho maarquote:Op donderdag 2 april 2015 20:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Je hebt de Bos familie in huis
ik moet morgen ook werkenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:28 schreef drakin het volgende:
Mensen die al weekend hebben![]()
Ik werk gewoon door.
Morgen moet ik maar liefst een half uur!
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn familie wel ja. Maar Bos zelf ho maar![]()
![]()
Maar vast niet een half uurquote:Op donderdag 2 april 2015 20:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik moet morgen ook werkenmaandag wel vrij though
Have funquote:Op donderdag 2 april 2015 19:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laterrrr
nah, negen tot 6quote:
*zet antiekethee*quote:Op donderdag 2 april 2015 20:30 schreef MissMSX het volgende:
Wat een onzin
Gewoon een bak (groene) thee will do
Of een echt goede matcha of matcha frappucino
Ja, daarom begrijp ik het ook niet. Die bende is alles, maar geen theequote:Op donderdag 2 april 2015 20:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Chai is de naam voor thee uit landen als India, Pakistan e.d. Vaak zit er iig kaneel in..
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn familie wel ja. Maar Bos zelf ho maar![]()
![]()
Ik moet 7 dagen gaan werken vanaf morgenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:28 schreef drakin het volgende:
Mensen die al weekend hebben![]()
Ik werk gewoon door.
Morgen moet ik maar liefst een half uur!
Probeer je mij nu antiek te laten voelen?quote:
Moet nog wel, wat ga je doen?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik moet 7 dagen gaan werken vanaf morgen
Neej zo heet t spul. Staat op t dossie.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Probeer je mij nu antiek te laten voelen?
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kun je heel lekker en piekervrij mee slapen
Club is 6 dagen open en 1 dag iemand helpen met het verbouwen van zijn slaapkamer.quote:
Niet laten afschrikken door de mogelijke bijwerkingen. Ik slik het ook en het bevalt me goedquote:Op donderdag 2 april 2015 20:34 schreef Miniem het volgende:
[..]
En duizelig van zijn en nachtmerries krijgen.
+
ff lekker samen n kamertje verbouwenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Club is 6 dagen open en 1 dag iemand helpen met het verbouwen van zijn slaapkamer.
Ik voel me soms wel antiek hoorquote:Op donderdag 2 april 2015 20:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neej zo heet t spul. Staat op t dossie.
en dit, maar verhalen van mensen waarbij het wel goed bevalt vind je veel minder vaak op internet.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet laten afschrikken door de mogelijke bijwerkingen. Ik slik het ook en het bevalt me goed
En daarnaast als je bang bent dat je bepaalde bijwerkingen heel eventueel zou kunnen gaan krijgen, terwijl je die niet wilt en daar aan gaat denken, verhoog je juist de kans dat je ze wel gaat krijgen.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik denk dat je beter je informatie van een professionele website kan halen, de orriginele bijsluiter, websites van de apotheek ect. Je kunt overal indianenverhalen over vinden door mensen die verbanden leggen die niet kloppen.
Rijpquote:Op donderdag 2 april 2015 20:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik voel me soms wel antiek hoor
Klinkt eigenlijk beter dan overjarig
O dag 7 is vrijwillig.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Club is 6 dagen open en 1 dag iemand helpen met het verbouwen van zijn slaapkamer.
Nee, getsiequote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En daarnaast als je bang bent dat je bepaalde bijwerkingen heel eventueel zou kunnen gaan krijgen, terwijl je die niet wilt en daar aan gaat denken, verhoog je juist de kans dat je ze wel gaat krijgen.
Bij rijp denk ik aan warm, zoet, sappig, smaakvol, waardevolquote:Op donderdag 2 april 2015 20:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, getsie
Ik hou het bij antiek. Kan nog wel een wat waard zijn
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ff lekker samen n kamertje verbouwen
Ik aan 'richting overrijp'quote:Op donderdag 2 april 2015 20:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij rijp denk ik aan warm, zoet, sappig, smaakvol, waardevol
Ik heb wel het idee dat ik veel minder pieker dan voorheenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]![]()
Wat ik er vooral vaak van hoor dat het je malende gedachten goed kan remmen en dat je er goed mee kan slapen. Is dat bij jou ook zo?
nee klopt, kan ook prima de combi zijn iddquote:Op donderdag 2 april 2015 20:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat ik veel minder pieker dan voorheen![]()
Maar dat kan ook door de AD komen en daar valt dit medicijn niet onder
Ik klik die link aan, en zie meteen die kop van die Antonet Heksenbergquote:Op donderdag 2 april 2015 20:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik denk dat je beter je informatie van een professionele website kan halen, de orriginele bijsluiter, websites van de apotheek ect. Je kunt overal indianenverhalen over vinden door mensen die verbanden leggen die niet kloppen.
die is toch voorzitter van Eucalypta fanclub?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik klik die link aan, en zie meteen die kop van die Antonet Heksenberg... Die site kan nooit veel goeds zijn
.
Maar hier zit een filmpje van radar bij, http://www.zielenknijper.(...)erkingen-geheim.htmlquote:Op donderdag 2 april 2015 20:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik klik die link aan, en zie meteen die kop van die Antonet Heksenberg... Die site kan nooit veel goeds zijn
.
Dat bedoel ik, die site kan nooit veel soeps zijnquote:Op donderdag 2 april 2015 20:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar hier zit een filmpje van radar bij, http://www.zielenknijper.(...)erkingen-geheim.html
Maar radar wel toch? En zoek verder dan alleen die sitequote:Op donderdag 2 april 2015 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, die site kan nooit veel soeps zijn![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |