Je hebt de Bos familie in huisquote:Op donderdag 2 april 2015 20:19 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb n pak bos-icetea hier![]()
[ afbeelding ]
eigk maar een pakquote:Op donderdag 2 april 2015 20:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Je hebt de Bos familie in huis
Wat is dat chai tea? Zie het vaak staan, maar geen ideequote:
ist niet iets melkachtigsquote:Op donderdag 2 april 2015 20:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is dat chai tea? Zie het vaak staan, maar geen idee
Kruiden (oa peper, kardamom enz) die geroosterd en gecrunched zijn.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Chai is de naam voor thee uit landen als India, Pakistan e.d. Vaak zit er iig kaneel in..quote:Op donderdag 2 april 2015 20:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alweer?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:22 schreef fietsie het volgende:
Jakkes. Morgenochtend weer ramenkrabben
IK denk dat je CHai Latte bedoeltquote:Op donderdag 2 april 2015 20:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ist niet iets melkachtigs
ben nu wel benieuwdquote:Op donderdag 2 april 2015 20:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kruiden (oa peper, kardamom enz) die geroosterd en gecrunched zijn.
Levert een pittige drank op.
Kan ook super fijn met wolkje melk en wat honing.
StarBucks doet een Chai Tea Latte waar je stijl van achteroverslaat qua zoet maar
that makes sensequote:
Mijn familie wel ja. Maar Bos zelf ho maarquote:Op donderdag 2 april 2015 20:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Je hebt de Bos familie in huis
ik moet morgen ook werkenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:28 schreef drakin het volgende:
Mensen die al weekend hebben![]()
Ik werk gewoon door.
Morgen moet ik maar liefst een half uur!
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn familie wel ja. Maar Bos zelf ho maar![]()
![]()
Maar vast niet een half uurquote:Op donderdag 2 april 2015 20:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik moet morgen ook werkenmaandag wel vrij though
Have funquote:Op donderdag 2 april 2015 19:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De was hangt, cavia inladen en weg.
Laterrrr
nah, negen tot 6quote:
*zet antiekethee*quote:Op donderdag 2 april 2015 20:30 schreef MissMSX het volgende:
Wat een onzin
Gewoon een bak (groene) thee will do
Of een echt goede matcha of matcha frappucino
Ja, daarom begrijp ik het ook niet. Die bende is alles, maar geen theequote:Op donderdag 2 april 2015 20:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Chai is de naam voor thee uit landen als India, Pakistan e.d. Vaak zit er iig kaneel in..
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn familie wel ja. Maar Bos zelf ho maar![]()
![]()
Ik moet 7 dagen gaan werken vanaf morgenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:28 schreef drakin het volgende:
Mensen die al weekend hebben![]()
Ik werk gewoon door.
Morgen moet ik maar liefst een half uur!
Probeer je mij nu antiek te laten voelen?quote:
Moet nog wel, wat ga je doen?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik moet 7 dagen gaan werken vanaf morgen
Neej zo heet t spul. Staat op t dossie.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Probeer je mij nu antiek te laten voelen?
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kun je heel lekker en piekervrij mee slapen
Club is 6 dagen open en 1 dag iemand helpen met het verbouwen van zijn slaapkamer.quote:
Niet laten afschrikken door de mogelijke bijwerkingen. Ik slik het ook en het bevalt me goedquote:Op donderdag 2 april 2015 20:34 schreef Miniem het volgende:
[..]
En duizelig van zijn en nachtmerries krijgen.
+
ff lekker samen n kamertje verbouwenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Club is 6 dagen open en 1 dag iemand helpen met het verbouwen van zijn slaapkamer.
Ik voel me soms wel antiek hoorquote:Op donderdag 2 april 2015 20:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neej zo heet t spul. Staat op t dossie.
en dit, maar verhalen van mensen waarbij het wel goed bevalt vind je veel minder vaak op internet.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet laten afschrikken door de mogelijke bijwerkingen. Ik slik het ook en het bevalt me goed
En daarnaast als je bang bent dat je bepaalde bijwerkingen heel eventueel zou kunnen gaan krijgen, terwijl je die niet wilt en daar aan gaat denken, verhoog je juist de kans dat je ze wel gaat krijgen.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik denk dat je beter je informatie van een professionele website kan halen, de orriginele bijsluiter, websites van de apotheek ect. Je kunt overal indianenverhalen over vinden door mensen die verbanden leggen die niet kloppen.
Rijpquote:Op donderdag 2 april 2015 20:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik voel me soms wel antiek hoor
Klinkt eigenlijk beter dan overjarig
O dag 7 is vrijwillig.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Club is 6 dagen open en 1 dag iemand helpen met het verbouwen van zijn slaapkamer.
Nee, getsiequote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En daarnaast als je bang bent dat je bepaalde bijwerkingen heel eventueel zou kunnen gaan krijgen, terwijl je die niet wilt en daar aan gaat denken, verhoog je juist de kans dat je ze wel gaat krijgen.
Bij rijp denk ik aan warm, zoet, sappig, smaakvol, waardevolquote:Op donderdag 2 april 2015 20:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, getsie
Ik hou het bij antiek. Kan nog wel een wat waard zijn
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ff lekker samen n kamertje verbouwen
Ik aan 'richting overrijp'quote:Op donderdag 2 april 2015 20:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij rijp denk ik aan warm, zoet, sappig, smaakvol, waardevol
Ik heb wel het idee dat ik veel minder pieker dan voorheenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]![]()
Wat ik er vooral vaak van hoor dat het je malende gedachten goed kan remmen en dat je er goed mee kan slapen. Is dat bij jou ook zo?
nee klopt, kan ook prima de combi zijn iddquote:Op donderdag 2 april 2015 20:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat ik veel minder pieker dan voorheen![]()
Maar dat kan ook door de AD komen en daar valt dit medicijn niet onder
Ik klik die link aan, en zie meteen die kop van die Antonet Heksenbergquote:Op donderdag 2 april 2015 20:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik denk dat je beter je informatie van een professionele website kan halen, de orriginele bijsluiter, websites van de apotheek ect. Je kunt overal indianenverhalen over vinden door mensen die verbanden leggen die niet kloppen.
die is toch voorzitter van Eucalypta fanclub?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik klik die link aan, en zie meteen die kop van die Antonet Heksenberg... Die site kan nooit veel goeds zijn
.
Maar hier zit een filmpje van radar bij, http://www.zielenknijper.(...)erkingen-geheim.htmlquote:Op donderdag 2 april 2015 20:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik klik die link aan, en zie meteen die kop van die Antonet Heksenberg... Die site kan nooit veel goeds zijn
.
Dat bedoel ik, die site kan nooit veel soeps zijnquote:Op donderdag 2 april 2015 20:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar hier zit een filmpje van radar bij, http://www.zielenknijper.(...)erkingen-geheim.html
Maar radar wel toch? En zoek verder dan alleen die sitequote:Op donderdag 2 april 2015 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, die site kan nooit veel soeps zijn![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |