Je eet vingervlees vanavond?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het gaat wel weer een beetje. Zit nog wel te trillen
En vanavond atjar ketimoen met een stukje vlees
Neequote:Op donderdag 2 april 2015 14:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je hebt het stukje vinger nog niet gevonden ?
Uiteraardquote:Op donderdag 2 april 2015 14:17 schreef Etcetera het volgende:
Doe die foto maar in spoilertags, oké? Want ik kan daar echt niet tegenkan ook nooit goed verhalen lezen waarin in detail verwondingen worden uitgelegd, daar skim ik een beetje doorheen
Blijkbaar. Gratis en voor niksquote:
Ziekenhuis reality-series kan ik ook niet tegenquote:Op donderdag 2 april 2015 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zolang ik het zelf heb vind ik het allemaal prima, maar kijken naar verwondingen van anderen vind ik altijd vies.
maar ik kijk toch
in ruil voor koffiequote:
Behalve in de Walking dead.... Dan kan ik het nog wel kijken, maar in ziekenhuis series is het echt..quote:Op donderdag 2 april 2015 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ingewanden heb ik het niet zo op
In alles wat horror is kan ik het ook wel hebben.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Behalve in de Walking dead.... Dan kan ik het nog wel kijken, maar in ziekenhuis series is het echt..
ingewanden gaat wel, maar ogen en ledematen heb ik moeite meequote:Op donderdag 2 april 2015 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ingewanden heb ik het niet zo op
Goedkoop. alleen zul je het dan wel eerst terug moeten vinden.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee
[..]
Uiteraard
[..]
Blijkbaar. Gratis en voor niks
Ogen wel, ledematen heb ik weinig last van behalve bij zware sportblessuresquote:Op donderdag 2 april 2015 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ingewanden gaat wel, maar ogen en ledematen heb ik moeten mee
Ik spoel de boel wel gewoon even afquote:Op donderdag 2 april 2015 14:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Goedkoop. alleen zul je het dan wel eerst terug moeten vinden.
als ik bijvoorbeeld bij skate/bike/motorcross zie dat iemand op zn bek gaat er en een vinger afbreekt oid dan voel ik het bijna bij mezelf ookquote:Op donderdag 2 april 2015 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ogen wel, ledematen heb ik weinig last van behalve bij zware sportblessures
Hoogerland die in het prikkeldraad vielquote:Op donderdag 2 april 2015 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik bijvoorbeeld bij skate/bike/motorcross zie dat iemand op zn bek gaat er en een vinger afbreekt oid dan voel ik het bijna bij mezelf ook
Dat heb ik dus met vrijwel alle type blessuresquote:Op donderdag 2 april 2015 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik bijvoorbeeld bij skate/bike/motorcross zie dat iemand op zn bek gaat er en een vinger afbreekt oid dan voel ik het bijna bij mezelf ook
ander onderwerp?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met vrijwel alle type blessuresik ga nu ook maar even uit het topic
Af en toe is het hebben va een goed inlevingsvermogen niet handig.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanmorgen was bagger. nu goed.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinden jullie het ook zo'n lekker weer vandaag?
Niet om mij hoor, ik kom later wel terug. Moet toch werkenquote:
kloptquote:Op donderdag 2 april 2015 14:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Af en toe is het hebben va een goed inlevingsvermogen niet handig.
Ik wil zondag eieren in de tuin kunnen verstoppen voor mn neefje en nichtjequote:Op donderdag 2 april 2015 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanmorgen was bagger. nu goed.
moet ook een beetje drogen. moet gaan tuinieren zaterdag
quote:Op donderdag 2 april 2015 14:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet om mij hoor, ik kom later wel terug. Moet toch werken
drakin.quote:
die worden zaterdag nacht voor me verstoptquote:Op donderdag 2 april 2015 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil zondag eieren in de tuin kunnen verstoppen voor mn neefje en nichtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |