Ja die heb je ook, maar dan krijg je weer van die bijgedachten op Fok he?quote:
Mwah, hangt altijd een beetje van de context af vind ikquote:Op donderdag 2 april 2015 16:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja die heb je ook, maar dan krijg je weer van die bijgedachten op Fok he?
Niets te zien hierquote:Op donderdag 2 april 2015 16:05 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmmm was er een rel hier?
Rel RSS ging af
neuh, iemand was uit klb ontsnapt om stoer te doenquote:Op donderdag 2 april 2015 16:05 schreef Koen66 het volgende:
Rel RSS ging af
fijn weekendquote:Op donderdag 2 april 2015 16:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind dat ik vrij benAfsluiten, tijd voor weekend. Paasweekend, dus allemaal in koor nu: ze smelten de hazen!
Finweekend enzovoortquote:Op donderdag 2 april 2015 16:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind dat ik vrij benAfsluiten, tijd voor weekend. Paasweekend, dus allemaal in koor nu: ze smelten de hazen!
Geen idee?quote:Op donderdag 2 april 2015 16:05 schreef Koen66 het volgende:
Rel RSS ging af
Fijn weekendquote:Op donderdag 2 april 2015 16:06 schreef Etcetera het volgende:
Goed weekend !quote:Op donderdag 2 april 2015 16:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik 'moet' dan te kermis en 2 verjaardagen vierenquote:Op donderdag 2 april 2015 16:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ook, en dan moet ik gaan gourmetten....
Je zei dat gisteren ook al, maar wat bedoel je met "te kermis" ?quote:Op donderdag 2 april 2015 16:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik 'moet' dan te kermis en 2 verjaardagen vieren
Dat houdt in dat het Westfriese kermisseizoen weer begintquote:Op donderdag 2 april 2015 16:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je zei dat gisteren ook al, maar wat bedoel je met "te kermis" ?![]()
Watquote:Op donderdag 2 april 2015 16:51 schreef Arch-Indar het volgende:
Net op tijd trouwens.
http://www.nu.nl/opmerkel(...)executie-gratie.html
Als ze in Friesland hetzelfde woord voor kermis gebruiken dan wel ja.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat houdt in dat het Westfriese kermisseizoen weer begint![]()
De eerste is altijd bij ons, met Pasen, dat is het begin van het kermisseizoen![]()
Je weet wel wat een kermis is toch?
Alleen gaat het altijd meer om de kermisborrels dan de kermis zelf natuurlijk. Alleen met kinderen ga je naar de kermis. Te kermis gaan is kermisborrels..
'Naar de kermis' in ASNquote:Op donderdag 2 april 2015 16:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je zei dat gisteren ook al, maar wat bedoel je met "te kermis" ?![]()
Niet Friesland..quote:Op donderdag 2 april 2015 16:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als ze in Friesland hetzelfde woord voor kermis gebruiken dan wel ja.
Het wordt me iets duidelijker, maar het komt er dus op neer dat het dorpsfeest plaatsvind, met een kermis en daar ga je borrelen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |