quote:Op donderdag 2 april 2015 10:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hmm.. wat vreemd ? en als je op de link klikt ?
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 10:28 schreef Arch-Indar het volgende:
Veilig voor werk. En wel toepasselijk ook voor een aantal mensen in deze chat.Een strip over mijn vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(forest lady, red
)
Ach, eigenlijk is dat wel normaal, Ik denk dat ik in de afgelopen 8 jaar, bij iedere half jaarscontrole wel gaatjes heb.. En Nee, ik heb geen lekkere tandartsassistente, of Tandarts.quote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
mobiel werkte die welquote:
Wil je de link nog hebben naar de overage 100 verhaaltjes ?quote:
dat laatste is wel shit dan, ik zeie ze graag over me heen buigen.... is me het gaatje wel waardquote:Op donderdag 2 april 2015 10:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een strip over mijn vrouw(forest lady, red
)
[..]
Ach, eigenlijk is dat wel normaal, Ik denk dat ik in de afgelopen 8 jaar, bij iedere half jaarscontrole wel gaatjes heb.. En Nee, ik heb geen lekkere tandartsassistente, of Tandarts.
neu laat maarquote:Op donderdag 2 april 2015 10:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wil je de link nog hebben naar de overage 100 verhaaltjes ?Voor een druilerige avond een keer.
Alvast gefeliciteerd manquote:Op donderdag 2 april 2015 10:03 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
thnx
morgen heeft ze verjaardag dus dat wordt nog ff aanpoten. verwacht geen uitrustlangweekend. maar volgende week weer kort dus
quote:Op donderdag 2 april 2015 10:28 schreef Arch-Indar het volgende:
Veilig voor werk. En wel toepasselijk ook voor een aantal mensen in deze chat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Professioneel gifmenger.
thuis Orange "alles in 1"quote:Op donderdag 2 april 2015 11:06 schreef Miniem het volgende:
Welke internet/tv/telefonie aanbieder hebben jullie?
En alles in 1 pakket? of losse onderdelen?
Ziggo, 2 in 1 voor internet (prima) en tv (grrrr).quote:Op donderdag 2 april 2015 11:06 schreef Miniem het volgende:
Caiway Glasvezel, alles in 1.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:06 schreef Miniem het volgende:
dus wat wordt het ?quote:
ziggo alles in 1. Ik zal wel de uitzondering zijn, maar heb er nooit geen problem mee (klopt af)quote:Op donderdag 2 april 2015 11:06 schreef Miniem het volgende:
Het enige probleem dat ik met ziggo heb, is dat ik mijn tv/radio-abbo niet kan stopzetten.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ziggo alles in 1. Ik zal wel de uitzondering zijn, maar heb er nooit geen problem mee (klopt af)
dat heb ik met orangequote:Op donderdag 2 april 2015 11:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het enige probleem dat ik met ziggo heb, is dat ik mijn tv/radio-abbo niet kan stopzetten.
Bijkomend probleem is dat de geboden prijs/kwaliteit elders niet te vinden is. Ik wil namelijk relatief traag internet voor zo weinig mogelijk geld. Sneller is in huize buurkat niet nodig, dus daar wil ik dan ook niet voor betalen. Dus overstappen zit er niet in: meer betalen voor snelheid die ik niet nodig heb.quote:
ziggo alles in 1quote:Op donderdag 2 april 2015 11:06 schreef Miniem het volgende:
geen el cheapo ADSL mogelijk? Telfort ofzo?quote:Op donderdag 2 april 2015 11:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het enige probleem dat ik met ziggo heb, is dat ik mijn tv/radio-abbo niet kan stopzetten.
Daar heb je een vaste telefoonlijn voor nodig. Die heb ik al jaren niet meer en dat bevalt prima. Bovendien gaat dat niet goedkoper worden...quote:Op donderdag 2 april 2015 11:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen el cheapo ADSL mogelijk? Telfort ofzo?
om dezelfde reden kun je ziggo niet zonder tv pakkenquote:Op donderdag 2 april 2015 11:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Daar heb je een vaste telefoonlijn voor nodig. Die heb ik al jaren niet meer en dat bevalt prima. Bovendien gaat dat niet goedkoper worden...
Hoogst irritant.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
om dezelfde reden kun je ziggo niet zonder tv pakken
Ik heb dat ding al jaren geleden afgevoerd....quote:Op donderdag 2 april 2015 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind tv wel prettig om te hebben
Hehe, ik ga proberen niet in de berm te gaan liggen.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Veel plezier ! En wandelend terug hopelijk...
Je was toch al eens eerder out gegaan, dat had ik ergens gelezen ?quote:Op donderdag 2 april 2015 12:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hehe, ik ga proberen niet in de berm te gaan liggen.
Ik mag over 3 weken weer.quote:
fietsquote:
archquote:
quote:
Heldenquote:Op donderdag 2 april 2015 12:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik mag over 3 weken weer.![]()
![]()
Dan moet ik helaas wel het schilderen of afzeggen of inkorten, maar goed bloed geven vind ik dan net iets belangrijker..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |